TT's zijn overrated.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had "slappe friet" als TT verwacht
Past wel bij het openen van die gulpquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had "slappe friet" als TT verwacht
De boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb altijd hoge verwachtingen van je.
Misschien zit onze Dafne (die kaak!) ook wel hoog qua testosteron. Maar door haar ras levert ze geen uitzonderlijke prestaties die aanleiding geven om dat eens te gaan meten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
deze kan te hard lopen en moet daarvoor pillen slikken.![]()
https://www.ad.nl/andere-(...)~a35a01e8/146913755/
https://www.fitsociety.nl(...)niet-boos-moet-zijn/quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien zit onze Dafne (die kaak!) ook wel hoog qua testosteron. Maar door haar ras levert ze geen uitzonderlijke prestaties die aanleiding geven om dat eens te gaan meten.
Michael Phelps had ook het ideale lichaam voor een zwemmer, ook oneerlijk allemaalquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien zit onze Dafne (die kaak!) ook wel hoog qua testosteron. Maar door haar ras levert ze geen uitzonderlijke prestaties die aanleiding geven om dat eens te gaan meten.
Dat ze blank is ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Michael Phelps had ook het ideale lichaam voor een zwemmer, ook oneerlijk allemaal
Ze kan nog altijd kiezen voor cornrows.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat ze blank is ja.Anders had ze de vrouwelijke Usain Bolt kunnen worden.
Thanks gelijk besteld.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag ook nog een artikel over ketonen die voor duursporters wel een behoorlijk positief effect hebben. Ergens is er ook een lijn tussen voeding; supplementen en doping.
https://nos.nl/artikel/22(...)gebruik-ketonen.html
Zondag was de planning.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed bezig! Wanneer stap je weer op je fiets?
Makkelijker is het broodje laten liggen. Maar ik zou het gewoon tussen de middag etenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:18 schreef Lotusss het volgende:
Een broodje kaas is 300kcal. Daar moet je een halfuur voor wandelen om het eraf te krijgen.
Wat is gemakkelijker: het broodje laten liggen, of een halfuur extra wandelen...?
(zeg ik als #fattie . Hey, ik ontken het iig niet)
En dan natuurlijk niet dat halfuurtje wandelenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Makkelijker is het broodje laten liggen. Maar ik zou het gewoon tussen de middag eten
Ik kon hem niet ruiken, dus hij stonk in ieder geval niet.quote:
Dat ja....quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was even tv aan het kijken en kwam een dansen Humberto Tan tegen in een slechte muziekquiz.
Enige pluspunt is Roxanne Hazes, beetje een guilty pleasure
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was even tv aan het kijken en kwam een dansen Humberto Tan tegen in een slechte muziekquiz.
Enige pluspunt is Roxanne Hazes, beetje een guilty pleasure
Ik heb een loyaltykaart van een hotelketen waar je een gratis drankje krijgt bij aankomst. Ik bestel met die kaart twee biertjes uit fles, die gast opent de biertjes en ik laat m'n voucher zien en die gast zegt je moet voor de biertjes betalen want je kunt met de voucher alleen tapbier krijgen. Hij helemaal moeilijk doen, zelfs met politie dreigen want ik had geen zin om te dokken. Met diezelfde voucher in maart nog bij dit hotel dezelfde biertjes gekregen. Uiteindelijk spoelde hij de biertjes door de gootsteen en ben ik weggelopenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb een loyaltykaart van een hotelketen waar je een gratis drankje krijgt bij aankomst. Ik bestel met die kaart twee biertjes uit fles, die gast opent de biertjes en ik laat m'n voucher zien en die gast zegt je moet voor de biertjes betalen want je kunt met de voucher alleen tapbier krijgen. Hij helemaal moeilijk doen, zelfs met politie dreigen want ik had geen zin om te dokken. Met diezelfde voucher in maart nog bij dit hotel dezelfde biertjes gekregen. Uiteindelijk spoelde hij de biertjes door de gootsteen en ben ik weggelopen![]()
Ja, morgen racekakquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Van beslag met rauw ei snoepen ja of nee.
Ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Mmmmquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Prima tijd!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja![]()
En CL blijf van dat beslag af! Ik wil niet dat je dood gaat!!
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja![]()
En CL blijf van dat beslag af! Ik wil niet dat je dood gaat!!
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:16 schreef MissMSX het volgende:
Tenzij je een verminderde weerstand hebt kun je prima van dat beslag snoepen. Sneeuwvlokjesangst allemaal
Rauwe eieren drink je voor ontbijt, min 3 in een glas.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:16 schreef MissMSX het volgende:
Tenzij je een verminderde weerstand hebt kun je prima van dat beslag snoepen. Sneeuwvlokjesangst allemaal
Ik bedoelde ook alleen het eerste deel. Beslag snoepen doe ik altijdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:16 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik liet m'n telefoon keihard in m'n gezicht vallen
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik liet m'n telefoon keihard in m'n gezicht vallen
Dat is het toch ook gewoon.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Daten na je 30e topic is ook pure armoe.
Fijn van de goede nacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:41 schreef Halimede het volgende:
Laatste tijd zo moe, vannacht voor het eerst zonder pilletje een hele nacht door geslapendat was een tijdje terug ondenkbaar, toen sliep ik maar 2 uurtjes max zonder pilletje.
Maar zo moe zijn is ook niet tof
Wilde daar net gaan postenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Daten na je 30e topic is ook pure armoe.
Is er wel. Zal ik die op dm posten?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht aan een wonderbaarlijke nieuwe ontdekking
Ik zeg maar wat. Neem aan van nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht aan een wonderbaarlijke nieuwe ontdekking
Heb je daar 's ochtends of 's nachts problemen mee?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Het werkt niet bij doorslapen dus ik heb er niet zoveel aan.
's Ochtends.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je daar 's ochtends of 's nachts problemen mee?
Vaak na een uurtje of zes. Soms minder.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat altijd na een bepaald aantal uur slaap?
Dat is wel kutquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaak na een uurtje of zes. Soms minder.
Het is verdomme mei, waar blijft die zon!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook; wilde net op de fiets stappen maar behoorlijke buien hier.
Bij mij werkt het ook maar 6 uurtjes, maar tussen 6 uurtjes slaap waar ik misschien 1 a 2 keer wakker word of tussen 2 uurtjes slaap waar ik elk kwartier wakker word is een enorm verschilquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaak na een uurtje of zes. Soms minder.
Ik heb geen flauw idee, maar melatonine helpt mij zo goed dat ze denken dat ik zelf te weinig produceer, aangezien ik al sinds klein kind slaap issues had. Zelfs als tiener sliep ik nooit tot later dan 10 uur uit, versus mijn broer en zus die echt wel tot 4 uur smiddags konden slapen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:01 schreef Geytenbeekje het volgende:
Maar hoe komt het dan dat je zo weinig kan slapen ?
Melatonine is vooral relevant voor je normale slaapritme en heeft weinig te maken hoelang je slaapt; zeker in gevallen waar je je ritme onderbreekt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar melatonine helpt mij zo goed dat ze denken dat ik zelf te weinig produceer, aangezien ik al sinds klein kind slaap issues had. Zelfs als tiener sliep ik nooit tot later dan 10 uur uit, versus mijn broer en zus die echt wel tot 4 uur smiddags konden slapen.
Zelfs na een nachtje feesten waar ik om 5 uur in mijn nest land, ben ik om 8/9 uur al weer wakker (ook als ik melatonine slik).
Bij mij heeft het wel degelijk invloed op hoe lang ik slaap, slaapritme daarentegen maakt geen zak uit. De tijden dat ik een goed ritme had sliep ik even slecht als toen ik geen goed ritme had.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Melatonine is vooral relevant voor je normale slaapritme en heeft weinig te maken hoelang je slaapt; zeker in gevallen waar je je ritme onderbreekt.
Toen ik nog jonger was maakte slaapritme niet zo gek veel uit; maar tegenwoordig hou ik er gewoon rekening mee omdat ik anders brak ben en/of slecht slaap
Als ik 's avonds intensief sport ben ik te moe om in slaap te vallenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij mij heeft het wel degelijk invloed op hoe lang ik slaap, slaapritme daarentegen maakt geen zak uit. De tijden dat ik een goed ritme had sliep ik even slecht als toen ik geen goed ritme had.
Het was ook niet makkelijk om mijn dokter te overtuigen dat het niet met mijn slaapritme (of telefoongebruik) te maken had. Van alle kanten krijg je telkens te horen dat het daar aan zal liggen en als je dat gewoon veranderd dan kan je wel weer slapen. Dat was echt extreem frustrerend![]()
Of sportenflikker op toch, dat maakt ook geen drol verschil
Gewoon jezelf zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij mij heeft het wel degelijk invloed op hoe lang ik slaap, slaapritme daarentegen maakt geen zak uit. De tijden dat ik een goed ritme had sliep ik even slecht als toen ik geen goed ritme had.
Het was ook niet makkelijk om mijn dokter te overtuigen dat het niet met mijn slaapritme (of telefoongebruik) te maken had. Van alle kanten krijg je telkens te horen dat het daar aan zal liggen en als je dat gewoon veranderd dan kan je wel weer slapen. Dat was echt extreem frustrerend![]()
"Misschien moet je niet op je telefoon zitten voor je gaat slapen"
- "Ik zeg toch net dat ik dit al heb sinds ik peuter ben.."
Of sportenflikker op toch, dat maakt ook geen drol verschil. Bij mij dan, misschien bij andere mensen wel.
Ben je te dik?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook nog een berg kleding passen en de helft terug gaan sturen; misschien vanmiddag maar eens gaan doen.
De maatvoering is weer geweldig: "model is 1.92 and wears size M", yeah right
Waarom zoveel terug sturen ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook nog een berg kleding passen en de helft terug gaan sturen; misschien vanmiddag maar eens gaan doen.
quote:
Dat dus. Ene shirt heb ik maar M andere heb ik weer maat L. Dan bestel ik ook maar beide maten en krijgen ze minstens de helft terug.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het raar is om te betalen voor kleren die niet passen.
En in de winkel passen is geen optie?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Ene shirt heb ik maar M andere heb ik weer maat L. Dan bestel ik ook maar beide maten en krijgen ze minstens de helft terug.
Doe ik ook wel, maar is niet bepaald mijn grootste hobby.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
En in de winkel passen is geen optie?
Ik had allemaal shirts besteld bij Zalando en niks paste dus alles kon terug. Merken die ik vaker heb dus ik dacht te weten welke maat ik moest hebben, voor de zekerheid toch twee maten besteld, en beide maten te kleinquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Ene shirt heb ik maar M andere heb ik weer maat L. Dan bestel ik ook maar beide maten en krijgen ze minstens de helft terug.
Dan moet ik naar Duitsland rijden. Ander keertje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
En in de winkel passen is geen optie?
Foto verslag!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik nou doorgeef aan jou welke kleding ik graag zou willen, dan bestel je voor jezelf even een andere maat en kun je mij er vervolgens blij mee maken.quote:
Als hij iemand kent met die maat en weet wat voor kleur hij mooi vind.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik nou doorgeef aan jou welke kleding ik graag zou willen, dan bestel je voor jezelf even een andere maat en kun je mij er vervolgens blij mee maken.
Ben jij echt?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:36 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als hij iemand kent met die maat en weet wat voor kleur hij mooi vind.
Ja dat was mijn punt. Welke maat heb je?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:36 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als hij iemand kent met die maat en weet wat voor kleur hij mooi vind.
Bij sites als Zalando of Asos heb ik zoveel keuze dat ik halverwege afhaak en maar niets bestel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had allemaal shirts besteld bij Zalando en niks paste dus alles kon terug. Merken die ik vaker heb dus ik dacht te weten welke maat ik moest hebben, voor de zekerheid toch twee maten besteld, en beide maten te kleinen een maat groter is telkens uitverkocht.
Ik ben te vet maar blijkbaar ben ik niet de enige.
Ook een flinke bestelling geplaatst bij Tom Tailor, ook weer de grotere maten uitverkocht.
Neequote:
Godver wat een prijzen. Ze hebben ook bow tiesquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:35 schreef Halimede het volgende:
https://rommydebommy.com/shop/?orderby=date
Iemand nog op zoek naar een gekke tas?
Dan bestel je een maatje groter en houd je het zelf ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat was mijn punt. Welke maat heb je?
Nee, zodat jij mijn maat kunt bestellen en het aan mij geeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dan bestel je een maatje groter en houd je het zelf ?
Ja is handgemaakt, geen mass produced china shitquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godver wat een prijzen. Ze hebben ook bow ties
Zeg alsjeblieft dat we hem dat terug kunnen sturenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij nog in de plastic zit
Zo ver had ik niet gekeken. Dan valt het nog wel mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja is handgemaakt, geen mass produced china shit
Moet je Sinterklaas bellen, die brengt me wel naar Turkije of Spanjequote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat we hem dat terug kunnen sturen
Dat is het nadeel aan aliexpress and goedkope troep zoals Primark. Mensen verwachten dat alles maximaal 10¤ kost, anders is het te duur. Dat het dan door kinderhandjes word gemaakt is bijzaakquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ver had ik niet gekeken. Dan valt het nog wel mee.
Globalisatie kent bijna alleen maar verliezers.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat is het nadeel aan aliexpress and goedkope troep zoals Primark. Mensen verwachten dat alles maximaal 10¤ kost, anders is het te duur. Dat het dan door kinderhandjes word gemaakt is bijzaak
Nieuwe enkel gekregen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst last van m'n enkel. M'n moeder zo van "Daar moet je even mee teruggaan."
Of bedrijven kopen goedkope shit bij Ali en verkopen het voor het dubbele van de prijsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat is het nadeel aan aliexpress and goedkope troep zoals Primark. Mensen verwachten dat alles maximaal 10¤ kost, anders is het te duur. Dat het dan door kinderhandjes word gemaakt is bijzaak
Nja klopt, mensen willen kwaliteit maar vervolgens niets betalen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Met producten als vlees of vis is het toch precies hetzelfde. Veel mensen willen een goedkoop stuk vlees op hun bord hebben zodat ze vlees kunnen eten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nja klopt, mensen willen kwaliteit maar vervolgens niets betalen.
Net nog een namaak zonnebril op ali besteld voor 1/10 van de prijs van het origineel
Echt hè? Kwaliteit mag niets meer kosten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
En dan gooi je het in de pan en is het ineens de helft zo klein gewordenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met producten als vlees of vis is het toch precies hetzelfde. Veel mensen willen een goedkoop stuk vlees op hun bord hebben zodat ze vlees kunnen eten.
Het is wel belangrijk dat kinderarbeid goed betaald wordt idd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:11 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Prima, maar dan moeten de lonen ook omhoog
Of, we moeten gewoon minder shit kopen. In plaats van die goedkope plastic schoenen die na 2 maanden kapot zijn, duurdere leren schoenen van goeie kwaliteit die 5 jaar mee gaan. Maar mensen willen over het algemeen graag veel op korte termijn kopenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:11 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Prima, maar dan moeten de lonen ook omhoog
Nee natuurlijk niet, maar ik heb het hier over winkels zoals de Primark. Waar regelmatig fabrieken van instorten terwijl mensen aan het werk zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:25 schreef Chia het volgende:
Maar een hoge prijs is ook geen garantie voor kwaliteit en duurzaamheid.
Zo regelmatig dat wij het niet meer zien op het nieuws?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar ik heb het hier over winkels zoals de Primark. Waar regelmatig fabrieken van instorten terwijl mensen aan het werk zijn
Zoveel ontlopen ze elkaar niet trouwens HM scoort C, Primark Dquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar ik heb het hier over winkels zoals de Primark. Waar regelmatig fabrieken van instorten terwijl mensen aan het werk zijn
Ik dacht dat grote dure merken bij dezelfde fabrieken lieten makenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wil nog even zeggen:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:14 schreef Allures het volgende:
In de wehkamp reclame zit zo'n dikkie in een strakke jurk en dan zie je zo haar buik en dat vind ik dan helemaal niet storend of niet mooi maar bij mezelf is dan mijn pens echt het enige wat ik zie![]()
![]()
Zo storend
Hier scoort wel iedereen laag. Mja dat is dan ook wel de realiteit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Zoveel ontlopen ze elkaar niet trouwens HM scoort C, Primark D
https://www.rankabrand.nl/modeketens/H%26M
Nee dat was juist van Zara. En van de Kardashians. Kleding van 200 euro voor een shirt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja. Want daar maak je de winst op.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik dacht dat grote dure merken bij dezelfde fabrieken lieten maken
Je kunt het ook zo zien:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Want daar maak je de winst op.
Primark kleding wordt in de fabriek gemaakt, machinaal, daarom valt het uit elkaar na 3 keer wassen.
Designer kleding wordt 'met de hand' gemaakt door mensen achter een naaimachine die dagen van 18 uur maken. En dan is het van betere kwaliteit want handgemaakt.
Maar wat is dan slechter? Designerkleding die gemaakt wordt door mensen die uitgebuit worden maar waar je lang mee doet of kleding die in een fabriek gemaakt worden die niet lang meegaat en waarvan de standaard werkomgeving niet te vergelijken is met die in Nederland?
Ik vind het lastig om te bepalen wat nu beter is voor de mensen daar en voor het milieu. Welke keuze je maakt, er zitten altijd nadelen aan.
Er is wel kleding wat duurzaam gemaakt wordt maar ehhhh dat kan ik dan weer niet betalen, het is vaak niet om aan te zienen bovendien is het ook niet in mijn maat te krijgen
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:45 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien:
Als je niet kleding koopt bij kinderarbeiders dan hebben ze misschien wel geen werk meer.
Mwoah bij anderen ook wel. Niets zo aandacht afleidend als een mooie meid in een mooie jurk oid en dan een dikke pens. Zo jammer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil nog even zeggen:
Herkenbaar.
Anderen vind ik altijd prima en zelf denk ik: bah pens. Stop met vreten.
En wat vind je van jezelf in een mooie jurk dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah bij anderen ook wel. Niets zo aandacht afleidend als een mooie meid in een mooie jurk oid en dan een dikke pens. Zo jammer.
Mij lijkt het nog best mooiquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
En wat vind je van jezelf in een mooie jurk dan?
Ik zie nergens paardenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zouden Samzz en Chai kunnen zijn.
Uit die sleur en to the citystreets:
Nieuwe happy hardcore van Charly Lownoise http://www.dumpert.nl/mediabase/7675501/a5051f51
Awh, wat was er niet leuk aan dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matige date gehad net![]()
Straks maar door naar vrienden.
Bummerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met die chick waar je al binnen was?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Juist goed toch ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Saai gesprek, geen eigen mening.
Daar is niet veel aan nee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vrouw zonder mening? owja wacht jij bent gereformeert toch? Dan mogen vrouwen inderdaad niet stemmen en geen eigen mening hebben...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:54 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Juist goed toch ?
Kan je lekker inpalmen
Nope. Daar kan ik niet zoveel mee.quote:
Dat is saai jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is echt een dealbreaker hoor. Als iemand niets te zeggen heeft, en op alles ja en amen zegt. Nee, zou ik ook niet willen hoor..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:54 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Juist goed toch ?
Kan je lekker inpalmen
Tinder inderdaad en wilde het wel een kans geven, had misschien beter moeten weten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is saai ja
Kende je haar via Tinder? Was het gesprek daar wel leuk?
Jij bent echt niet op de hoogtequote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een vrouw zonder mening? owja wacht jij bent gereformeert toch? Dan mogen vrouwen inderdaad niet stemmen en geen eigen mening hebben...
wel handig dat als je zelf niemand kunt vinden, ze dan een vrouw voor je uitzoeken
Dan weet je dat niet alleen het uiterlijk teltquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tinder inderdaad en wilde het wel een kans geven, had misschien beter moeten weten.
Mijn ervaring is wel zo, dat als het op Tinder al mwah is dat het in het echt vaak nog minder leuk isquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tinder inderdaad en wilde het wel een kans geven, had misschien beter moeten weten.
Hij deed Fortnite dansjes?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel zo, dat als het op Tinder al mwah is dat het in het echt vaak nog minder leuk is
Maar heb ook wel eens gehad dat het gesprek daar heel leuk was, en hij in het echt vet tegenviel. Niet qua uiterlijk ofzo hoor, maar veel te kinderachtig voor mij.
Hoeveel tinder mannen heb jij ontmoet?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel zo, dat als het op Tinder al mwah is dat het in het echt vaak nog minder leuk is
Maar heb ook wel eens gehad dat het gesprek daar heel leuk was, en hij in het echt vet tegenviel. Niet qua uiterlijk ofzo hoor, maar veel te kinderachtig voor mij.
Neequote:
In totaal een stuk of 15 denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel tinder mannen heb jij ontmoet?
Ik zoek iemand die ook een eigen leven heeft, dat had ze achteraf gezien niet echt voor mijn gevoel. Voelde ook helemaal geen klik. Achja; wel lekker gegeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij sommigen heeft dat sowieso helaas weinig met leeftijd te maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee
Gewoon kinderachtige opmerkingen, te ver gaan in zijn humor. Zo erg dat ik plaatsvervangende schaamte kreeg.
Eten moet je toch.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die ook een eigen leven heeft, dat had ze achteraf gezien niet echt voor mijn gevoel. Voelde ook helemaal geen klik. Achja; wel lekker gegeten.
Ze was wel behoorlijk internationaal ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die ook een eigen leven heeft, dat had ze achteraf gezien niet echt voor mijn gevoel. Voelde ook helemaal geen klik. Achja; wel lekker gegeten.
Ik was even in een mood dat ik dingen wat meer eens kans wilde geven.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eten moet je toch.![]()
Jammer wel. Maar meestal weet je het van te voren al wel. Als het echt leuk is snap je niet dat je met die anderen überhaupt hebt afgesproken.
Precies, zo denk ik er tegenwoordig ook over! Al heb ik met degene waar ik nu een date mee heb gepland wel een ander gevoelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms wel ja, al merk ik wel dat mannen van mijn leeftijd voor mij echt nog te kinderachtig zijn. Soms wil ik gewoon een normaal gesprek hebben over serieuzere dingen, met hen kan ik dat vaak niet. Of ze zijn te dom, of nog te kinderachtig. Jammer is dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij sommigen heeft dat sowieso helaas weinig met leeftijd te maken.En qua humor is eigenlijk nog het ongemakkelijkste dat iemand dan totaal niet aanvoelt dat hij met die humor totaal niet op dezelfde golflengte zit als jij.
Als je het niet probeert weet je het ook niet, dus niks mis met het een kans geven tochquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even in een mood dat ik dingen wat meer eens kans wilde geven.
Binnenkort misschien wel een date in Nijmegen; beetje buiten mijn normale cirkel.
Internationaal?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ze was wel behoorlijk internationaal ?
Oh handig. Dan kunnen we in de toekomst dubbel datenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was even in een mood dat ik dingen wat meer eens kans wilde geven.
Binnenkort misschien wel een date in Nijmegen; beetje buiten mijn normale cirkel.
Die komen nog vanavond bij me dus nee,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Beantwoord mij eens, je vrienden negeer je toch niet.
Dat is waar, maar het gaat niet mijn grootste hobby wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je het ook niet, dus niks mis met het een kans geven toch.
Nee, dit was iemand anders.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Beantwoord mij eens, je vrienden negeer je toch niet.
Ik ben bij 3 fonteinen buiten in het zonnetjequote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh handig. Dan kunnen we in de toekomst dubbel daten
Wist niet dat er zon was vandaagquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben bij 3 fonteinen buiten in het zonnetje
Ten zuiden van Brussel schijnbaar welquote:
Dat is toch wat een eigen leven is? Een tevreden kluizenaar bijvoorbeeld, heeft juist heel erg zijn eigen leven.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
Een eigen leven hebben hoeft van mij nog niet eens. Als diegene zichzelf dan maar kan vermaken want ik hoef niet alles samen te doen.
Ik hoor het meestal gebruikt worden voor iemand die niet echt hobby's of vrienden heeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is toch wat een eigen leven is? Een tevreden kluizenaar bijvoorbeeld, heeft juist heel erg zijn eigen leven.
Nu weer wel. Maar over 10min kan het weer hagelbuien zijn. Heb van alles voorbij zien komen qua weer vandaag. Gek weer voor in mei.quote:
DE WERELD STAAT IN BRAND DOOR KLIMAATVERANDERINGEN !!!!!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu weer wel. Maar over 10min kan het weer hagelbuien zijn. Heb van alles voorbij zien komen qua weer vandaag. Gek weer voor in mei.
Hier heeft de zon zich niet laten zien vandaag hoor. Regen, hagel en veel wind hebben we wel gehadquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu weer wel. Maar over 10min kan het weer hagelbuien zijn. Heb van alles voorbij zien komen qua weer vandaag. Gek weer voor in mei.
Hier ook niet tot een kwartier geleden. De dag begon grijs en grauw, regen afgewisseld met hagel. Hopelijk is het morgen wat beter. Is toch minder relaxt bevrijdingsfestival bijwonen zoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hier heeft de zon zich niet laten zien vandaag hoor. Regen, hagel en veel wind hebben we wel gehad
Ook dan kun je nog bepaalde passies hebben en interessant zijn om een gesprek mee te voeren toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoor het meestal gebruikt worden voor iemand die niet echt hobby's of vrienden heeft.
Als je morgen de deur uitgaat is het wel kut ja. Gelukkig voor mij ga ik morgen eens voor de verandering een hele dag niks doen. Beetje Mario spelen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hier ook niet tot een kwartier geleden. De dag begon grijs en grauw, regen afgewisseld met hagel. Hopelijk is het morgen wat beter. Is toch minder relaxt bevrijdingsfestival bijwonen zo
Lekker weer om met je date onder de wol te kruipenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:44 schreef Samzz het volgende:
Raar weer. Volop zon. Regen. Zon. Hagel. Zon. Hagel. Zon.
Alles met een stikkoude wind.
Jij bent nog maagd toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:22 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Die komen nog vanavond bij me dus nee,
Echt hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:44 schreef Samzz het volgende:
Raar weer. Volop zon. Regen. Zon. Hagel. Zon. Hagel. Zon.
Alles met een stikkoude wind.
Bij de ene op een steenworp afstand. Overijsselquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je morgen de deur uitgaat is het wel kut ja. Gelukkig voor mij ga ik morgen eens voor de verandering een hele dag niks doen. Beetje Mario spelen waarschijnlijk
Welk festival ga je naartoe?
Vreselijkquote:
Leukquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij de ene op een steenworp afstand. Overijssel
Moet ik je voortaan Monty Don noemen danquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik je voortaan Monty Don noemen dan
Gewoon net als ik het klimaat ontkennen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreselijk. Was hier net gewoon wit
. Echt. Wtf.
Nee dank je, dan hangen m'n tepels in de brandnetelsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
https://m.facebook.com/ge(...)if_t=comment_mention
Even meedoen allemaal
Net al gedaan. Na het grasmaaien de maaier nog even over de persoonlijke grasmat gehaald.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
https://m.facebook.com/ge(...)if_t=comment_mention
Even meedoen allemaal
Gewoon een rechtszaak aanspannen wegens geslachtsdiscriminatie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:39 schreef Chia het volgende:
Na lange tijd werk ik eindelijk op een plek waar ik het erg naar mijn zin heb. Ik voel me er thuis, kan het erg goed vinden met mijn collega’s en krijg mogelijkheden om te leren en te groeien. Mijn baas is een man, net als 80 procent van mijn collega’s. Helaas ben ik erachter gekomen dat ik als vrouw minder verdien dan zij. Zelfs nu ik promotie heb gemaakt, verdien ik nog minder dan de mannen aan wie ik leiding geef. Mijn werk is me dierbaar, hoe ga ik hiermee om? En kan ik compensatie eisen voor gemist salaris?
Vrouw (25)
en daarna meteen kinderen nemen en part-time gaan werkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een rechtszaak aanspannen wegens geslachtsdiscriminatie.
Fotoquote:
Mag dat alleen als je kinderen hebt?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en daarna meteen kinderen nemen en part-time gaan werken
nee hoor, ik ben gewoon een kinderloze luie kutquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag dat alleen als je kinderen hebt?
Als je cavia's thuis hebt ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag dat alleen als je kinderen hebt?
Je kut is niet meteen lui als er geen crotch goblin uit is gekomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:02 schreef Allures het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben gewoon een kinderloze luie kut
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kut is niet meteen lui als er geen crotch goblin uit is gekomen.
Volgens mij was het vorig jaar erg lekker weer en zat ik op het terras op de markt in Eindhoven. Werd ineens stil om 20:00 maar een aantal mensen hadden geen idee wat voor dag het was en gingen gewoon vrolijk door met wat ze aan het doen waren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Oké Samzz heeft dr date. Met dodenherdenking![]()
Maar alle mannen moeten zich even melden!
Afvallige Brabo'squote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar erg lekker weer en zat ik op het terras op de markt in Eindhoven. Werd ineens stil om 20:00 maar een aantal mensen hadden geen idee wat voor dag het was en gingen gewoon vrolijk door met wat ze aan het doen waren.
Volgens m'n herinnering op FB had ik vorig jaar een warme jas aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar erg lekker weer en zat ik op het terras op de markt in Eindhoven. Werd ineens stil om 20:00 maar een aantal mensen hadden geen idee wat voor dag het was en gingen gewoon vrolijk door met wat ze aan het doen waren.
Wat?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Oké Samzz heeft dr date. Met dodenherdenking![]()
Maar alle mannen moeten zich even melden!
Zat toen te eten bij Vapiano en niemand gaf er iets omquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb jij permanent aan tochquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens m'n herinnering op FB had ik vorig jaar een warme jas aan.
Vind het wel netjes als mensen daar rekening mee houden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zat toen te eten bij Vapiano en niemand gaf er iets om
quote:
Klopt. Restaurant waar we naartoe gaan is om 20u stilquote:
Verwarming aanzetten beneden; warme trui op de verwarming leggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:38 schreef Allures het volgende:
Ik heb het nu in ieder geval fucking koud
Ik overweeg in bad te gaan liggen maar dan is het daarna natuurlijk 2x zo erg
Heb er ook echt een hekel aan als mensen het fatsoen niet even op kunnen brengen die 2 minuten hun kop te houden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het wel netjes als mensen daar rekening mee houden.
[..]
Die heeft ook haar best gedaan met dat boekquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Wat een kutboek van Patricia Cornwell. Ik lees hem niet eens uit. Kom er niet doorheen. Klaar ermee.
Stond vorig jaar op de Dam, begon er iemand te schreeuwenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb er ook echt een hekel aan als mensen het fatsoen niet even op kunnen brengen die 2 minuten hun kop te houden.
Ja dat soort dingen bezoek ik eigenlijk nooit. Maar thuis ook netjes stil hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond vorig jaar op de Dam, begon er iemand te schreeuwen![]()
Calathea Whitestar. Bijna een meter hoog en mooi dik begroeid, 25 euroquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto
Ik heb verdomme weer spint op m'n alocasia stingray. De vorige is bezweken aan trips en nu dit. Zwakke kutplant.
Lekker combineren met de primark en sostrene.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen bezoek ik eigenlijk nooit. Maar thuis ook netjes stil hoor.
Dik begroeide kale Thea #huehuequote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Calathea Silverstar. Bijna een meter hoog en mooi dik begroeid, 25 euro
Die heb ik zowaar niet. Wel iets wat erop lijkt dus vond het een beetje overbodig. Succes ermeequote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Calathea Whitestar. Bijna een meter hoog en mooi dik begroeid, 25 euro
Praktisch meisje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker combineren met de primark en sostrene.
die staat al aan en lig met een vestje onder een dekenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwarming aanzetten beneden; warme trui op de verwarming leggen.
Utrecht!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En volgende week primark in Utrecht dus hoef nooit meer naar Amsterdam.
Gebruik je hond als kruikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:55 schreef Allures het volgende:
[..]
die staat al aan en lig met een beetje onder een deken
die heeft zon avond van 10 minuten stil liggen en 1 minuten als een koekert rond hopsenquote:
Is best okquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb best wel zin in die Grand Big Mac
Ik heb ook wel wat boze blikken uitgedeeld ja. Nu gewoon lekker op de bank met de tv aan, voelt fijner.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het wel netjes als mensen daar rekening mee houden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |