Ja, nee, dat gaat niet. Ik voel me totaal niet aangetrokken tot mannen en des te meer tot vrouwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van heteroteam naar mannenliefdeteam. Er gaat weinig boven het kriebelen van een vierdagenbaardje. (alhoewel ik dit bij mij ex Trudie ook wel kon)
Je hebt het ook vaak genoeg goed hoor! Dit jaar als Duncan gaat winnen en jij altijd in #HetKomtGoed bent blijven gelovenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heft mooi gisteren een beetje op, de dag dat ik voor lul werd gezet met genante quotes uit andere ESF-jaren waarin ik het steeds mis had.
quote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt het ook vaak genoeg goed hoor! Dit jaar als Duncan gaat winnen en jij altijd in #HetKomtGoed bent blijven geloven
Een relatie heeft toch niets met aantrekkingskracht te maken...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nee, dat gaat niet. Ik voel me totaal niet aangetrokken tot mannen en des te meer tot vrouwen.
Misschien moet je je posts voortaan ook met de hand op blauw papier schrijven Naat.quote:
Ik ken de inkoper van @Kreator niet, is die jong, atletisch en goed geschapen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij wacht @:dave al heel lang op de inkoper van Krea
quote:
En dan met rooksignalen naar Danny sturen zodat hij ze kan plaatsen, klinkt als een planquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je je posts voortaan ook met de hand op blauw papier schrijven Naat.
Ik doe mijn eigen inkopen. Dus dat klopt wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ken de inkoper van @:Kreator niet, is die jong, atletisch en goed geschapen?
Behalve dan het jong en atletisch gedeelte.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doe mijn eigen inkopen. Dus dat klopt wel.
In het geval van ESF zijn het roze postduiven ipv rooksignalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dan met rooksignalen naar Danny sturen zodat hij ze kan plaatsen, klinkt als een plan
Daar ben ik niet van op de hoogte helaasquote:
De rest is inderdaad wel kloppend.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Behalve dan het jong en atletisch gedeelte.
Daar kan ik helaas geen uitspraken over doenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van op de hoogte helaas![]()
@:Cinderelladreamer..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |