Kijkend naar het gebrek aan wenkies denk ik dat jij het product bent van een oom en zijn nichtje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:09 schreef Flamarande het volgende:
Mss is het haar vitamine B12 tekort of haar burnout of wacht toch haar geestelijke beperking omdat haar vader en moeder broer en zus zijn, wie zal het zeggen
Is goed Braddie, is goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kijkend naar het gebrek aan wenkies denk ik dat jij het product bent van een oom en zijn nichtje.
Echt hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:08 schreef Myrr het volgende:
Echt chill zo die regen/ zon afwisseling.
Doe gewoon zon jeetje wil beddengoed buiten hangen.
Kijk je al sinds 2012 naar een foto van mijn wenkbrauwen? Dat is wel obsessed manquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kijkend naar het gebrek aan wenkies denk ik dat jij het product bent van een oom en zijn nichtje.
Nee, denk dat het komt omdat mensen alles goed willen doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Burnout is echt zo'n modewoord voor mensen die simpelweg niet mee kunnen komen.
Girl, pls. één keer gekeken en dat was voldoende.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kijk je al sinds 2012 naar een foto van mijn wenkbrauwen? Dat is wel obsessed man
Ben jou ook labiel?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hier overwegend en dan is het ineens weer donkergrijs en regen.
Eind 30 komt het vaak. Is vrij normaal voor jullie mensjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:14 schreef Chia het volgende:
Ik ben 26 en zit al een jaar met een burnout thuis.
Waarom wel?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
waarom pak je mij niet op mijn taalfoutje
Als jij als blanke man je obsessies met jonge dames kwijtraakt kunnen we verder spreken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is dat toch met moslims en die obsessie met wenkbrauwen
Wat vind jij van mijn wenkbrauwenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Als je gaat lopen broeden wellicht. Ben ik niet van plan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Eind 30 komt het vaak. Is vrij normaal voor jullie mensjes.
Omdat Oosterse mensen keigoeie wenkies hebben. Maori's ook btw wenkwenk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
wat s broedenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je gaat lopen broeden wellicht. Ben ik niet van plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |