Kinderen krijgen en familieachtige dingen.quote:
Scheren helptquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat Oosterse mensen keigoeie wenkies hebben. Maori's ook btw wenkwenk.
Ben zelf nog een jong bloempjequote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als jij als blanke man je obsessies met jonge dames kwijtraakt kunnen we verder spreken.
Moet je nagaan, harige hel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is dat toch met moslims en die obsessie met wenkbrauwen
HEB JIJ EINDK KANSquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:18 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kthanks ik ben blij dat je als oude man op jonge meisjes valt
Mond, spraak, armquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
HEB JIJ EINDK KANS
LEKKER LIKKEN AAN AFGEZAKTE BALZAKJES WOEHOEEEE
Ja en dan groeit het in en dan error in erogene zone. K vind wel prima dit.quote:
Ja maar het zijn maar fucking wenkbrauwen en als ze die overdreven aanzetten lijkt het met die harde lijnen net een popquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat Oosterse mensen keigoeie wenkies hebben. Maori's ook btw wenkwenk.
dat doet pijn man. DAMNquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en dan groeit het in en dan error in erogene zone. K vind wel prima dit.
Ga liever laseren dan.
Dat is waar. Die harde lijn erbij is lelijk maar als je al volle wenkies hebt is het al best snel teveel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar het zijn maar fucking wenkbrauwen en als ze die overdreven aanzetten lijkt het met die harde lijnen net een pop
😄😉quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:18 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kthanks ik ben blij dat je als oude man op jonge meisjes valt
Mooi is anders ja, ik ben ook echt dol op harige wenkbrauwen, kan daar uren naar staren ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar het zijn maar fucking wenkbrauwen en als ze die overdreven aanzetten lijkt het met die harde lijnen net een pop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |