Noem je moeder maar schat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel of ik mijn bek hou, schat
Ja precies dat, had vroeger wat weg van Chloro maar daar is totaal niks meer van te zien. Erg jammer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Vroeger was ze wel pittig maar het lijkt nu net een zielig vogeltje dat wild om zich heen slaat, zonde
En daarom deel je ook vreselijke gebeurtenissen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zoek geen troostende woorden op fok, ik heb gewoon liever dat ze haar bek houdt.
Ik mis Cripquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies dat, had vroeger wat weg van Chloro maar daar is totaal niks meer van te zien. Erg jammer.
Dat komt omdat je niet werkt, dan gaat het beeld wat raar lopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies dat, had vroeger wat weg van Chloro maar daar is totaal niks meer van te zien. Erg jammer.
Die deel ik met Chloro. Niet met jou, oude man.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daarom deel je ook vreselijke gebeurtenissen natuurlijk
Alsnog was ze grappiger dan jij nuquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Crip is degene die jouw foto met lelijke wenkies doorstuurdeLOL
Oh nee daar had ik niks mee. Laatst had ze toch een zwak voor die killer die dat meisje op school omlegdequote:
Oh heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh nee daar had ik niks mee. Laatst had ze toch een zwak voor die killer die dat meisje op school omlegde
Nee je weet gewoon niet waar je het zoeken moet, komt uitermate labiel over en dat zal iedeeen hier beamenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet werkt, dan gaat het beeld wat raar lopen.
[..]
Die deel ik met Chloro. Niet met jou, oude man.
Nee om Prof op te geilen, ja toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja ik log hier niet in om te komen janken
Wow, en ik waardeer jouw mening zo enorm hard.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je weet gewoon niet waar je het zoeken moet, komt uitermate labiel over en dat zal iedeeen hier beamen
Is eigenlijk een feitquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wow, en ik waardeer jouw mening zo enorm hard.
Ik vind je sadquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om meid, jouw mening boeit me niet zoveel als mijn anus.
Nee, een veronderstelde fout.quote:
Retweet voor je wenkies. RIPquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik vind je sadhoop dat je ooit nog de oude wordt
Boeit me nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel of ik mijn bek hou, schat
Hier gewoon zonnetje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:08 schreef Myrr het volgende:
Echt chill zo die regen/ zon afwisseling.
Doe gewoon zon beetje wil beddengoed buiten hangen.
linkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Leuk huis staat te huur bij jou in de buurt
Kijkend naar het gebrek aan wenkies denk ik dat jij het product bent van een oom en zijn nichtje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:09 schreef Flamarande het volgende:
Mss is het haar vitamine B12 tekort of haar burnout of wacht toch haar geestelijke beperking omdat haar vader en moeder broer en zus zijn, wie zal het zeggen
Is goed Braddie, is goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kijkend naar het gebrek aan wenkies denk ik dat jij het product bent van een oom en zijn nichtje.
Echt hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:08 schreef Myrr het volgende:
Echt chill zo die regen/ zon afwisseling.
Doe gewoon zon jeetje wil beddengoed buiten hangen.
Kijk je al sinds 2012 naar een foto van mijn wenkbrauwen? Dat is wel obsessed manquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kijkend naar het gebrek aan wenkies denk ik dat jij het product bent van een oom en zijn nichtje.
Nee, denk dat het komt omdat mensen alles goed willen doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Burnout is echt zo'n modewoord voor mensen die simpelweg niet mee kunnen komen.
Girl, pls. één keer gekeken en dat was voldoende.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kijk je al sinds 2012 naar een foto van mijn wenkbrauwen? Dat is wel obsessed man
Ben jou ook labiel?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hier overwegend en dan is het ineens weer donkergrijs en regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |