Allebei in lingerie en klaar voor de start.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liever de thermostaat wat hoger zonder die laarzen en de hond
Op welke plekken op fok voel jij je nog meer thuisquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allebei in lingerie en klaar voor de start.
Nergens, ja muziek soms.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op welke plekken op fok voel jij je nog meer thuis
Ja heb dat ook dat gekeuvel en blije gedoe om daadwerkelijk de simpelste saaie dingen trek ik heel slechtquote:
Hoe groot waren jouw borsten ook alweer ?quote:
We hebben wel wat van elkaar weg was me al opgevallen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja heb dat ook dat gekeuvel en blije gedoe om daadwerkelijk de simpelste saaie dingen trek ik heel slecht
Heb jij ook geen werk en vul jij je dagen met fok?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben wel wat van elkaar weg was me al opgevallen.
Ja beetje alleen jij bent wel erg vol van jezelfquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben wel wat van elkaar weg was me al opgevallen.
Dat heet zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja beetje alleen jij bent wel erg vol van jezelf
Als je troostende woorden zoekt of een schouder moet je niet zo onaardig doen joh.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb jij ook geen werk en vul jij je dagen met fok?
Vroeger was ze wel pittig maar het lijkt nu net een zielig vogeltje dat wild om zich heen slaat, zondequote:
Ik zoek geen troostende woorden op fok, ik heb gewoon liever dat ze haar bek houdt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je troostende woorden zoekt of een schouder moet je niet zo onaardig doen joh.
Noem je moeder maar schat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel of ik mijn bek hou, schat
Ja precies dat, had vroeger wat weg van Chloro maar daar is totaal niks meer van te zien. Erg jammer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Vroeger was ze wel pittig maar het lijkt nu net een zielig vogeltje dat wild om zich heen slaat, zonde
En daarom deel je ook vreselijke gebeurtenissen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zoek geen troostende woorden op fok, ik heb gewoon liever dat ze haar bek houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |