SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1994 – S01 2019 12 - Netflix Original | Documentaire, Misdaad, Politiek, Provocerend
Aan de hand van archiefbeelden en nieuwe interviews wordt de Mexicaanse politiek in 1994 onderzocht. In dit jaar kwam het EZLN op en werd Luis Donaldo Colosio vermoord.
Chip en Pieper – S01 2019 AL - Netflix Original | Feelgood, Kinderserie
Het lieve mopshondje Chip gaat naar de kleuterschool, maakt nieuwe vriendjes en probeert nieuwe dingen, met een beetje hulp van Pieper, haar geheime muizenvriendinnetje.
It's Bruno! – S01 2019 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Een in Brooklyn geboren en getogen man vult zijn dagen met de verzorging van zijn lieve hond Bruno en ziet erop toe dat de buren zijn keffertje met respect behandelen.
Lenette van Dongen - Tegenwind – 2017 AL 2:10 uur | Standup-comedy
Na een verhuizing van Amsterdam naar een dorpje aan zee maakt cabaretière Lenette van Dongen van de zoektocht naar een huis een komische missie om helemaal zen te worden.
Morir para contar – 2018 16 1:28 uur - Netflix Original | Biografisch drama, Provocerend
Filmmaker Hernán Zin zoekt naar antwoorden na een ongeluk in 2012 dat zijn leven veranderde. Hij interviewt andere oorlogsjournalisten over de impact van hun werk.
Nailed It! – S03 2018 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie gaan de slechtste thuisbakkers met elkaar de strijd aan om 10.000 dollar te winnen. Hiervoor moeten ze eetbare meesterwerken namaken.
Rain, The – S02 2018 16 - Netflix Original | Thriller, Tienerserie
Zes jaar nadat een agressief virus bijna heel Scandinavië heeft uitgeroeid, zoeken een broer en zus samen met andere jonge overlevenden naar veiligheid en antwoorden.
ReMastered: The Lion's Share – 2019 6 1:24 uur - Netflix Original | Documentaire
Een verslaggever spoort de familie op van Solomon Linda, die het lied 'The Lion Sleeps Tonight' schreef, en helpt vechten voor een billijke vergoeding.
See You Yesterday – 2019 12 1:27 uur - Netflix Original | Drama, Fantasy, Sci-Fi, Tienerfilm
Terwijl twee wondertieners tijdreizen onder de knie proberen te krijgen, moeten ze na een tragische schietpartij verschillende gevaarlijke reizen naar het verleden maken.
White Gold – S02 2017 12 - Netflix Original | Comedy
In het Essex van de jaren 80 doen de arrogante verkoper Vincent Swan en zijn gewetenloze team alles om de deal te sluiten. Daarbij gaan ze niet altijd eerlijk te werk.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ben met Netflix begonnen met Narcos daarna werd ik compleet omver geblazen met Breaking Bad, de moeder van alle series.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:22 schreef _Hestia_ het volgende:
Na Undercover nu met Narcos begonnen. Had ik nog niet eerder gezien, dus kan nog even vooruit nu.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Great Gatsby, The – 2013 12 2:22 uur | Drama, Romantisch
Nick Carraway is gefascineerd door zijn mysterieuze en welgestelde buurman Jay Gatsby en is getuige van diens obsessieve liefde en tragische lot.When the student is ready, the teacher will appear.
Die wil ik ook nog kijken iddquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:18 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik ben met Netflix begonnen met Narcos daarna werd ik compleet omver geblazen met Breaking Bad, de moeder van alle series.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:16 schreef NoPicNic het volgende:
The Sinner. Lekkere compacte misdaadserie waar je je in het begin afvraagt "WAAROM?" en dat later allemaal duidelijk wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Razor21 op 18-05-2019 17:47:15 ]Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 Monkeys – S03 2015 16 | Breinbrekend, Drama, Mystery, Thriller
In de toekomst na de ondergang van de wereld, gebruikt een tijdreiziger zijn krachten om terug te keren naar het heden en de plaag te stoppen die de mensheid verwoest.
Clash of the Titans – 2010 12 1:46 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Als de dappere Perseus de mooie prinses Andromeda wil redden moet hij een bataljon sterke en machtige vijanden verslaan.When the student is ready, the teacher will appear.
https://unogs.com/video/?v=80225312quote:Op maandag 20 mei 2019 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Die undercover serie was best vermakelijk, zou zoiets eigenlijk ook in het buitenland op netflix staan (en zou het bekeken worden?)
Zat even de comments op imdb te lezen en die vallen heel erg mee.. leukste commentaar was van iemand die het niet eens erg vond om de hele tijd de franse taal te horenquote:Op maandag 20 mei 2019 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://unogs.com/video/?v=80225312
Beschikbaar in al die landen.
Dit weekend ook seizoen 2 gekeken. Jammer dat het maar 6 afleveringen waren.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:52 schreef Max23 het volgende:
Zo blij dat The Rain weer is begonnen.
Echt 1 van de beste series die op Netflix staat
quote:Op maandag 20 mei 2019 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://unogs.com/video/?v=80225312
Beschikbaar in al die landen.
quote:Op maandag 20 mei 2019 10:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zat even de comments op imdb te lezen en die vallen heel erg mee.. leukste commentaar was van iemand die het niet eens erg vond om de hele tijd de franse taal te horen
ik hou zo van die serie!quote:
Zou nog veel meer oude films willen zien zoals bijv. Midnight Express of nog ouder, Papillon. Geweldige films zijn dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:03 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn wel eens mensen aan het klagen dat er alleen maar oude films op worden gezet, maar wat mij betreft gooien ze er daarvan nog veel meer van op. Net Total Recall gezien, geloof dat ik die film al niet meer heb gezien sinds ik hem bij de videotheek op videoband heb gehuurd terwijl ik er veel te jong voor was.
Ellaquote:Op maandag 20 mei 2019 12:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik hou zo van die serie!Bijna door S3 heen. En Lucifer
![]()
![]()
![]()
Gelukkig nog een seizoen voor de boeg.
Ik kijk hier naar uit. Ik vond het Chef een leuke film.quote:
De laatste twee afleveringen van s3 moet je als niet uitgezonden beschouwen. Geen idee wat daar nou precies het idee achter was maar die staan los van de rest.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:03 schreef GM78 het volgende:
Gisteren de laatste twee afleveringen van Lucifer seizoen 3 gezien.
Hopelijk gaat seizoen 4 beter worden, want de laatste twee afleveringen vond ik erg matig
Oké heel apart.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
De laatste twee afleveringen van s3 moet je als niet uitgezonden beschouwen. Geen idee wat daar nou precies het idee achter was maar die staan los van de rest.
Ik moest er even aan wennen maar na een paar afleveringen goed te doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is Andie McDowell een leuke aanwinst voor het meest recente seizoen van Cuckoo zeg
Die waren echt heel kut ja, maar dat was destijds geloof ik als soort van afsluiter voor de serie bedoeld voordat Netflix de rechten had gekocht voor een nieuw seizoen.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
De laatste twee afleveringen van s3 moet je als niet uitgezonden beschouwen. Geen idee wat daar nou precies het idee achter was maar die staan los van de rest.
Dat waren twee losse afleveringen die uitgezonden zijn omdat lucifer eigenlijk gecanceld was.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:03 schreef GM78 het volgende:
Gisteren de laatste twee afleveringen van Lucifer seizoen 3 gezien.
Hopelijk gaat seizoen 4 beter worden, want de laatste twee afleveringen vond ik erg matig
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prince of Peoria – S01–02 2018 AL - Netflix Original | Comedy, Kinderserie
Een luchthartige prins die het leven als gewone tiener wil ervaren, verlaat zijn koninkrijk en gaat incognito bij een alleenstaande moeder en haar leergierige zoon wonen.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:12 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had flashbacks naar de game Prince of PersiaSPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prince of Peoria – S01–02 2018 AL - Netflix Original | Comedy, Kinderserie
Een luchthartige prins die het leven als gewone tiener wil ervaren, verlaat zijn koninkrijk en gaat incognito bij een alleenstaande moeder en haar leergierige zoon wonen.![]()
Ik las ook Persia, maar kwam bedrogen uitquote:Op maandag 20 mei 2019 21:20 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Had flashbacks naar de game Prince of Persia
Hij was met Rammstein mee.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat waren twee losse afleveringen die uitgezonden zijn omdat lucifer eigenlijk gecanceld was.
Ahhhhhhhh! Ik snapte er al helemaal niets van. Vooral omdat in de aflevering ervoor dingen gebeurd zijn die vervolgens gewoon genegeerd werdenquote:Op maandag 20 mei 2019 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat waren twee losse afleveringen die uitgezonden zijn omdat lucifer eigenlijk gecanceld was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik tenminste weer zin in S4!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:18 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh! Ik snapte er al helemaal niets van. Vooral omdat in de aflevering ervoor dingen gebeurd zijn die vervolgens gewoon genegeerd werdenGisteren begonnen aan seizoen 4, en gelukkig gelijk een stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik tenminste weer zin in S4!
Net begonnen aan S01 maar ik erger me nu al de pleuris aan ZOVEEL DOMME ACTIES.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:52 schreef Max23 het volgende:
Zo blij dat The Rain weer is begonnen.
Echt 1 van de beste series die op Netflix staat
Het zijn tieners hèquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:06 schreef Lonaa het volgende:
Net begonnen aan S01 maar ik erger me nu al de pleuris aan ZOVEEL DOMME ACTIES.
Ik snap je. De meeste voor tieners bedoelde films en series trek ik ècht niet meerquote:
Moet ik dus wel weer wat anders vinden om te kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je. De meeste voor tieners bedoelde films en series trek ik ècht niet meer
ja ella is ook een schat! Geweldig mens.quote:
Klopt. Domme humor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je. De meeste voor tieners bedoelde films en series trek ik ècht niet meer
quote:The end of an era: Netflix kondigt laatste seizoen Orange is the New Black aan
Deze zomer komt de baanbrekende hitserie Orange is the New Black ten einde. Vandaag onthult Netflix een teaser en de eerste beelden die aankondigen dat de geliefde serie eindigt met het zevende en tevens laatste seizoen.
Het laatste seizoen is vanaf 26 juli te zien Netflix.
Orange is the New Black luidde een monumentaal tijdperk van televisie in. De zes ongelofelijke seizoenen belichten moeilijke, relevante en menselijke hedendaagse verhalen.
In het laatste seizoen komen de dames van Litchfield tot de conclusie dat de gevangenis hen voor altijd heeft veranderd. Piper worstelt met het leven, terwijl het leven in Max, net zo corrupt en onrechtvaardig als altijd, zonder haar doorgaat. Taystee's vriendschap met Cindy is nog steeds onzeker terwijl ze wacht op haar vonnis. Gloria en haar keukenpersoneel worden geconfronteerd met de harde waarheid van de nieuwste winst van Polycon. Anderen jagen weer op drugs of dromen en worstelen met de gedachten over hun plek op deze wereld.
Ik kan me eigenlijk niet eens herinneren of ik het laatste seizoen wel of niet heb gezien. Ik geloof het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:05 schreef Breuls het volgende:
Zelf dacht ik dat deze serie allang voorbij was.(Ik ben niet verder gekomen dan het begin van S2.)
Dat van die auto's is vaak zo in dat soort dorpen. Verder check als die Mercedes in de fik wordt gezet, de dag erna is hij uitgebrand maar is het ook gelijk een veel ouder model.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef maily het volgende:
Ik was begonnen aan "The Society" ..... maar wat hierboven al ergens gezegd is .... dat tienergedoe ... ongeloofwaardig ... en allemaal van die dikke auto's .....
Nu verder met "Wine Country"
Gastje van 20 met een Maserati?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat van die auto's is vaak zo in dat soort dorpen. Verder check als die Mercedes in de fik wordt gezet, de dag erna is hij uitgebrand maar is het ook gelijk een veel ouder model.
Oke ... hier niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat zie je waar ik woon ook vaak zat.
Afgelegen dorpen of plekken zoals Beverly Hills hebben vaak rijke inwoners, die rijden meestal niet in een Dacia. Magoed, laten we ontopic blijven.quote:
Het wordt beter, maar je moet even doorbijten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Net begonnen aan S01 maar ik erger me nu al de pleuris aan ZOVEEL DOMME ACTIES.
Ook deze serie wordt beter, als je het gedoe aan het begin kan doorstaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef maily het volgende:
Ik was begonnen aan "The Society" ..... maar wat hierboven al ergens gezegd is .... dat tienergedoe ... ongeloofwaardig ... en allemaal van die dikke auto's .....
Nu verder met "Wine Country"
Ik heb deze gezien en vond het echt wel leukquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:37 schreef Greys het volgende:
Dead To Me lijkt me echt zo tof, net beetje recensies gelezen en het krijgt een 8.3 op imdb. Nieuwe serie met Christina Applegate, dark humor kennelijk. Iemand al gezien? Ik ga er vanavond eens mee beginnen.
Ja die vond ik heel leukquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:37 schreef Greys het volgende:
Dead To Me lijkt me echt zo tof, net beetje recensies gelezen en het krijgt een 8.3 op imdb. Nieuwe serie met Christina Applegate, dark humor kennelijk. Iemand al gezien? Ik ga er vanavond eens mee beginnen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Tale of Two Kitchens – 2019 AL 0:29 uur - Netflix Original | Documentaire
Gabriela Cámara, de culinaire ster uit Mexico-Stad, opent zusterrestaurant Cala in San Francisco, met een vergelijkbaar menu en een ongewoon gastvrije keukencultuur.
Dark Tower, The – 2017 12 1:34 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Een tiener met bovennatuurlijke krachten ontmoet de laatste Scherpschutter die moet voorkomen dat een tovenaar het enige vernietigt dat het universum bijeenhoudt.
Man Who Feels No Pain, The – 2018 16 2:16 uur | Absurd, Actie
In deze metacomedy vol actie wil een jongeman zijn vermogen om pijn te verdragen benutten. Hij traint keihard om de opvolger te worden van zijn vechtsportheld.
Same Kind of Different as Me – 2017 6 1:59 uur | Drama
Een rijk stel met huwelijksproblemen raakt bevriend met een lokale dakloze die hun kijk op het leven verandert in dit inspirerende, waargebeurde verhaal.
Wanda Sykes: Not Normal – 2019 AL 1:06 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Wanda Sykes werpt een blik op politiek, realityshows, racisme en het geheim waarover ze zwijgt als het graf in deze gewaagde, onomwonden stand-upspecial.
Zero – 2018 12 2:39 uur | Musical, Offbeat, Romantisch
Aan de hand van zijn relaties met twee zeer verschillende vrouwen probeert een kleine vrijgezel met een enorm ego zijn doel te vinden.
Zombieland – 2009 16 1:27 uur | Bloederige horror, Comedy
Student Columbus is een nerd en werkelijk overal bang voor. Dankzij zijn achterdocht overleeft hij een plaag die mensen verandert in allesverslindende zombies.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:
Eerste seizoen is een beetje doorbijten qua tienerdrama maar daarna wordt het een prima vermakelijke serie.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik wil beginnen aan the 100, is dat wat?
Jazeker! Erg toffe serie.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik wil beginnen aan the 100, is dat wat?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.After Maria – 2019 9 0:37 uur - Netflix Original | Documentaire, Provocerend
Drie Puerto Ricaanse vrouwen gaan een onzekere toekomst tegemoet met hun families nadat ze hun tijdelijke huis in New York moeten verlaten in de nasleep van orkaan Maria.
Alta mar – S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Twee zussen ontdekken verontrustende familiegeheimen na een aantal mysterieuze sterfgevallen op een luxueus schip dat in de jaren 40 van Spanje naar Brazilië voer.
Hyper HardBoiled Gourmet Report – S01 2017 16 0:36 uur | Documentaire
Eten is leven. Voor mensen wereldwijd is onder onzekere en gevaarlijke omstandigheden het eten zelf een onzekere en gevaarlijke bezigheid. Maar wel essentieel.
Joy – 2019 16 1:40 uur - Netflix Original | Drama
Een Nigeriaanse sekswerker in Oostenrijk heeft haar schulden bijna afbetaald. Ze begeleidt een onwillige beginneling en bekijkt of ze haar vrijheid sneller kan herwinnen.
Lonely Island Presents: The Unauthorized Bash Brothers Experience, The – 2019 12 0:30 uur - Netflix Original | Absurd, Comedy, Muziek
The Lonely Island imiteert honkbalsterren Jose Canseco en Mark McGwire in dit visuele rapalbum dat zich afspeelt in de hoogtijdagen van de Bash Brothers in de jaren 80.
Perfection, The – 2019 16 1:30 uur - Netflix Original | Horror, Psychologische thriller
In deze complexe horrorthriller krijgt een voormalig muzikaal wonderkind weer contact met haar oude mentors, maar die zijn in de ban van een getalenteerde nieuwe pupil.
Rim of the World – 2019 12 1:39 uur - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Vier zeer verschillende tieners zijn op zomerkamp wanneer aliens de planeet aanvallen. Ze begeven zich op een gevaarlijke missie om de wereld te redden.
She's Gotta Have It – S02 2017 16 - Netflix Original | Comedy, Drama
In deze Spike Lee-serie op basis van zijn debuutfilm probeert Nola Darling trouw te blijven aan zichzelf en haar dromen, terwijl ze er drie geliefden op na houdt.
Thackeray – C01 2019 16 2:15 uur | Biografie, Provocerend
In deze biopic zien we hoe Bal Thackeray snel opklom van controversiële cartoonist tot machtig politicus en oprichter van de extreemrechtse partij Shiv Sena.
WHAT / IF – S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een idealistische wetenschapper en haar man sluiten een gestoorde deal met een mysterieuze investeerder om startkapitaal te krijgen voor haar medisch-technische start-up.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dark Crystal, The – 1982 6 1:33 uur | Avontuur, Sci-Fi
In dit mythische verhaal moet Jen, de laatste Gelfling, een scherf vinden om het gebroken Kristal van de Waarheid te herstellen en een duistere periode te beëindigen.
Hotel Artemis – 2018 16 1:33 uur | Actie, Fantasy, Misdaad, Sci-Fi
In een dystopisch LA lapt een verpleegster criminelen op in een geheim ziekenhuis met strenge regels. Maar als er rellen uitbreken en de eigenaar komt, is alles mogelijk.
Javier Guzman - Ga-Bie-Jer – 2019 1:29 uur | Standup-comedy
Bereid je in deze comedyspecial voor op ongegeneerde grappen over postmodernisme, kinderachtig gedrag en hipsters. Leer bovendien hoe je 'Javier' moet uitspreken.When the student is ready, the teacher will appear.
Puur als voorbereiding op The Dark Crystal: Age of Resistance.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:03 schreef speknek het volgende:
Yeah The Dark Crystal, zo tof dat ze die terughalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:42 schreef Ryan3 het volgende:
Slasher serie 3 gezien en begrijp 1 dingetje niet.Zie DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
De laatste aflevering vond ik vooral goed. Zaten een aantal zwakkere afleveringen tussen maar de kills waren tof.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens vond ik het wel een sterke aflevering van de serie. Wel een stukje meer "gore" btw.
Klopt idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
De laatste aflevering vond ik vooral goed. Zaten een aantal zwakkere afleveringen tussen maar de kills waren tof.
Op basis van reacties op Twitter zou ik zeggen positief beoordeeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Normaal niet echt van de Nederlandstalige series, maar Undercover is best wel prima te pruimen. Ben benieuwd of deze serie ook internationaal een beetje wordt bekeken en hoe het in overige delen van de wereld wordt ontvangen. Iemand daar een idee van?
Maandag opnamen in Breda:quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:47 schreef DKUp het volgende:
De opnames van Undercover Seizoen 2 zijn ook bezig en het is zeker een goede Nederlandse/Belgische serie.
quote:Bewoners van ’t Ginneken kregen deze week een brief in de bus met extra informatie. Om het filmen goed te laten verlopen, zijn zij gevraagd om enkele regels te respecteren.
Lange dag
Van 07.00 tot 16.00 uur zullen op maandag 27 mei opnames zijn in de Keermanslaan. Buurtbewoners en bedrijven krijgen daar en bij het Schoolakkerplein een parkeerverbod. Ook het verkeer gaat hinder ondervinden. Vervelend voor de buurt, maar tof voor de serie. Zouden er spannende achtervolgingen plaatsvinden in blauwe Land Rovers en Audi’s? Of zou hondje Khaleesi gewoon weer gevlucht zijn?
https://indebuurt.nl/bred(...)lmen-in-breda~53748/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |