Nu eigenlijk de OP nog leeg.quote:
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vanavond naar een all you can eat buffet.
Behoorlijk. Gisteren gewicht verhoogd en reps aangepast. Mijn buik trekt ook in lijkt het, ik kan de riem steeds strakker doenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je thuis gym werpt zijn vruchten af ja?
Welke keuken?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vanavond naar een all you can eat buffet.
Meestal zijn dat van die "wereld" restaurants toch? Waar dan alsnog het meeste wok/chinees/sushi is....quote:
En minifrikandellenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meestal zijn dat van die "wereld" restaurants toch? Waar dan alsnog het meeste wok/chinees/sushi is....
All you can eat ribsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meestal zijn dat van die "wereld" restaurants toch? Waar dan alsnog het meeste wok/chinees/sushi is....
Wat goedquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk. Gisteren gewicht verhoogd en reps aangepast. Mijn buik trekt ook in lijkt het, ik kan de riem steeds strakker doen
Moet ook wel voor de gezondheidquote:
Tell me about itquote:
Mwah, ik moet wel. En nu heb ik de kans om mijn conditie ook wat verder op te bouwen naast spiermassa. Wat ook wel mijn doel is. Ik heb wat overgewicht maar het is niet enorm.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tell me about itAl vind ik sporten wel leuk in het algemeen. Maar afvallen blijkt toch minder makkelijker te gaan dan vroegah
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
het is weer eens zo ver.
Bijna weekend.
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik moet wel. En nu heb ik de kans om mijn conditie ook wat verder op te bouwen naast spiermassa. Wat ook wel mijn doel is. Ik heb wat overgewicht maar het is niet enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |