Rickertman heeft een Engelse finale beloofd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:25 schreef Dejannn het volgende:
Hopen dat zowel Frankfurt als Valencia die finale nog halen, maar dat zal wel niet gebeuren helaas.
Ik zit met stijgende verbazing te kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoeveel onzin kan die man verkondigen in 1 minuut
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:58 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk via de Belg.
Dat jullie het weten.
In Mestalla is alles mogelijk, maar ik denk dat ze net een doelpuntje tekort gaan komen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heb je er vertrouwen in? Dan doe ik schakelkanaaltje.
S0nicgod.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat was iemand anders.quote:
Dit komt uit een wielrentopic.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij?
Dat was dan voor mijn tijd vrees ik.
Ach. Mensen die liever naar kundig commentaar luisteren, zijn middelmaat dus.quote:
Zonde makker.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In Mestalla is alles mogelijk, maar ik denk dat ze net een doelpuntje tekort gaan komen.
Ondertussen schroeit Rob.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach. Mensen die liever naar kundig commentaar luisteren, zijn middelmaat dus.
Ik wil het er niet meer over hebben.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
De Premier League kan me geen reet interesseren. Morgen kijk ik weer.quote:
Over 50 jaar vertel je het nog. Je moet er mee leren leven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil het er niet meer over hebben.
Euro tour?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Premier League kan me geen reet interesseren. Morgen kijk ik weer.
Op dit forum gelukkig niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Over 50 jaar vertel je het nog. Je moet er mee leren leven.
Op voetbal zeker niet.quote:
De Van Gerwen-rondreisshow soort van. Vorige week al niet meer de finalesessie gekeken, zo cynisch ben ik.quote:
Op Twitter kan je gelukkig reguleren wie je volgt en niet, wat je wil lezen en wat niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Over 50 jaar nog steeds een meme op twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |