Wat ga je eten ouwe reus?quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net terug maat. Helemaal gesloopt.
Zo eten. Heb 1076 kcal over voor vandaag
2 of misschien wel 3 kip cordonbleu's, worteltjes en gebakken aardappelen. Hangt er vanaf of mijn kcal het toelaatquote:
Je moet het aantal kcal halen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 of misschien wel 3 kip cordonbleu's, worteltjes en gebakken aardappelen. Hangt er vanaf of mijn kcal het toelaat
Ik zou wel willen vriend, maar helaas is dat niet mogelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Slappe piemel dat je daar zit, pak je spullen en ga sporten.
Slowflowgenotquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen nieuwe album van Kevin op spotify
Leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, dan hou je gewoon erg van kip cordon bleu's.
Heb je de calorieën geteld?quote:
Ik heb nu 2 dagen rust. Onlo jr. is er. Dus zondag knallen we weer.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Als ik weer 100% fit ben ga ik me een partij slopen zeg @:onlogisch
Onlo is ook fan van samuraiquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dit voor TT man. @:GGMM @:Onlogisch hoezo staan jullie dit toe?
Net wijven die mods hier.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dit voor TT man. @:GGMM @:Onlogisch hoezo staan jullie dit toe?
hallo jcquote:
Niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is een leugen ik ben altijd bereikbaar.
Dan is ie gevlogenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan mij altijd een DM sturen en ik reageer binnen 10 uur gegarandeerd
Ik gister nog, die tering bezorger is altijd te lui om 2 trappen op te lopen godverdomme.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net over PostNL een negatieve review geschreven
Gewoon naar ophaalpunt laten bezorgenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net over PostNL een negatieve review geschreven
Je betaalt toch voor thuisbezorgingquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon naar ophaalpunt laten bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |