Ja, we hebben het dus uitsluitend niet over onszelf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:10 schreef Momo... het volgende:
Wat leuk dat jullie het over knappe jongens hebben.
Per Laursen moet tegen Van der Vaart in de Denmark Masters.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik walg meer van Per Laursen bij Denemarken.
Raf maakt dus een kansquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Per Laursen moet tegen Van der Vaart in de Denmark Masters.
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:22 schreef IbanMayo het volgende:
Ik luister nu een kwartiertje naar Maarten en heb zin in cyanide
Ze was ook wel schandalig ver uit de league van Ietsiebiet, met zijn Erwinverveckenspruitjeshoofd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:49 schreef IbanMayo het volgende:
Gegadigden, verenigt u.
https://www.ad.nl/show/wi(...)-vrijgezel~a5165dd5/
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze was ook wel schandalig ver uit de league van Ietsiebiet, met zijn Erwinverveckenspruitjeshoofd.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze was ook wel schandalig ver uit de league van Ietsiebiet, met zijn Erwinverveckenspruitjeshoofd.
Die Y-asquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk profiel allen. Je denkt dat je naar een heuse klimtijdrit zit te kijken, maar niets is minder waar.
De Belgische Vanvelzen, het is een wonder dat hij niet met zijwieltjes fietst.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie twee even knappe koppen.
Wauw, dit kon echt niet nee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een hele enge fotoquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens R_R is er een seksuele verklaring.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Er zit daar echt een kwijlende mongol aan de knoppen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |