quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wensen maxi-mus heel veel plezier met Jan Hermsentwitter:janhermsen12 twitterde op donderdag 02-05-2019 om 14:41:32Vier dagen dolenthousiaste fans in @:letouryorkshire. Vandaag de eerste etappe voor de sprinters tussen Doncaster en Selby. Vanaf 17.30 op @:Eurosport_NL met @:bobbietraksel #regen#yorkshire#cycling https://t.co/U9u5kHIZS5 reageer retweet
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze de Giro wel op Eurosport 2 uitzenden toch?
Ja, we kregen toen zo'n aanbieding en daar zat dit gratis bij. Daar baal ik nog steeds van want heb liever Ziggy.quote:
En Lakeside is ook weer op de PLAYER te zien. En zo is de cirkel nu echt rond.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Stijn op Eurosport is nu die presentator die altijd op Lakeside was. Leuk he?
Aanstaande Jumbogod Foss is ook geen lust voor het oog.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Joker produceert geen mooie jongens.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Macaber. Erg macaber.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aanstaande Jumbogod Foss is ook geen lust voor het oog.
[ afbeelding ]
Knappe wielrenners zijn sowieso vrij zeldzaam.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de mogelijk glorieuze terugkeer van TonyMartinDeEchte. Oh, oh, oh.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Lakeside is ook weer op de PLAYER te zien. En zo is de cirkel nu echt rond.
Misschien mag hij nu wel eerder nu Daan afzwaait en we Gees weer maanden kwijt zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Odd heeft toch wel boyband allure?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Als ze ooit een knoop in je zakdoek versie van de Backstreet Boys oprichten kan hij daar zo terecht ja.quote:
Laat je Backstreet vriendin maar kiezen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ze ooit een knoop in je zakdoek versie van de Backstreet Boys oprichten kan hij daar zo terecht ja.
Mani treurt om Cor Dekkerquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
We schakelen even over naar @:Mani89 voor een eerste reactie, dit moet toch voelen als een droom die uitkomt?
100% van het Finse team en 50% van het Zweedse team mogen van mij hun werparm breken. Er onbreekt een dosis magie in deze selecties.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
We schakelen even over naar @:Mani89 voor een eerste reactie, dit moet toch voelen als een droom die uitkomt?
Mooie Maurio is een lustobject.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Laat je Backstreet vriendin maar kiezen.
Viljanen kan nog enige sympathie opwekken. Kantele is verschrikkelijk; het equivalent van Mollema.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
100% van het Finse team en 50% van het Zweedse team mogen van mij hun werparm breken. Er onbreekt een dosis magie in deze selecties.
Viljanen kan helemaal geen sympathie opweken. Ja bij een crematie hahaha, crematie. Kutfinnen, kutautisten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Viljanen kan nog enige sympathie opwekken. Kantele is verschrikkelijk; het equivalent van Mollema.
Ik walg meer van Per Laursen bij Denemarken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Viljanen kan helemaal geen sympathie opweken. Ja bij een crematie hahaha, crematie. Kutfinnen, kutautisten.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Viljanen kan helemaal geen sympathie opweken. Ja bij een crematie hahaha, crematie. Kutfinnen, kutautisten.
Ja waarom die de voorkeur krijgen boven ONZE Cor Dekker en de altijd sympathieke Wagner is mij een raadsel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik walg meer van Per Laursen bij Denemarken.
Ja, we hebben het dus uitsluitend niet over onszelf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:10 schreef Momo... het volgende:
Wat leuk dat jullie het over knappe jongens hebben.
Per Laursen moet tegen Van der Vaart in de Denmark Masters.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik walg meer van Per Laursen bij Denemarken.
Raf maakt dus een kansquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Per Laursen moet tegen Van der Vaart in de Denmark Masters.
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:22 schreef IbanMayo het volgende:
Ik luister nu een kwartiertje naar Maarten en heb zin in cyanide
Ze was ook wel schandalig ver uit de league van Ietsiebiet, met zijn Erwinverveckenspruitjeshoofd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:49 schreef IbanMayo het volgende:
Gegadigden, verenigt u.
https://www.ad.nl/show/wi(...)-vrijgezel~a5165dd5/
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze was ook wel schandalig ver uit de league van Ietsiebiet, met zijn Erwinverveckenspruitjeshoofd.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze was ook wel schandalig ver uit de league van Ietsiebiet, met zijn Erwinverveckenspruitjeshoofd.
Die Y-asquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk profiel allen. Je denkt dat je naar een heuse klimtijdrit zit te kijken, maar niets is minder waar.
De Belgische Vanvelzen, het is een wonder dat hij niet met zijwieltjes fietst.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie twee even knappe koppen.
Wauw, dit kon echt niet nee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een hele enge fotoquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens R_R is er een seksuele verklaring.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Er zit daar echt een kwijlende mongol aan de knoppen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |