Maak je niet druk schatquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dacht dat niemand labieler kon zijn dan ik maar tadaa
Heb je nog lekker gefeund vandaag?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Raakte helemaal ontroerd van de uitspraak van UitStralingquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom hebben mensen quotes van andere mensen als hun sig?
Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Die strooit met complimenten gezien aber haar sig. Niks waard dus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Raakte helemaal ontroerd van de uitspraak van UitStraling
gewoonquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die strooit met complimenten gezien aber haar sig. Niks waard dus.
Is mooie quotequote:Op donderdag 2 mei 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Dat ben ik geheel met je eens.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een aderlating
Dat is ook behoorlijk treurig moet ik eerlijk zeggen.
niemandquote:
Sinds ik deze sig heb, heb ik VK hier niet meer gezien, dus het werktquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, dat snap ik nog maar dat ze dat er in zetten omdat het een compliment is....quote:
Uitstraling is van topniveau jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
VK in je sig zetten, ben je op je achterhoofd gevallen of wat
Als het werkt... all the power to youquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds ik deze sig heb, heb ik VK hier niet meer gezien, dus het werkt
Nou inderdaad... een soort van hoop die je dan koestert dat men niet zo erg is....quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met je eens.
In dat soort gevallen hoop ik altijd dat het een act is
[..]
niemand
Heyquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds ik deze sig heb, heb ik VK hier niet meer gezien, dus het werkt
Sommigen hebben dat nodigquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nog maar dat ze dat er in zetten omdat het een compliment is....
Loopt niet zo te janken scrup, laat nutz toch.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:19 schreef scrupuleus het volgende:
Loop niet zo te janken nutz, laat die kneuzen toch.
Bizar.quote:
Je hoeft er niet te kijken he.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik word echt gek van sommige NWS sukkeltjes
Ik zie dat men daar in het algemeen jou verbaal flink de baas is, is dat waarom je daar zo boos van bent?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik word echt gek van sommige NWS sukkeltjes
Prima.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Loopt niet zo te janken scrup, laat nutz toch.
Of het hier te meldenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te kijken he.
Goed. Nu doe ik je bench deurtje weer dicht okequote:
Keurig weerquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie dat men daar in het algemeen jou verbaal flink de baas is, is dat waarom je daar zo boos van bent?
Koekoekquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie dat men daar in het algemeen jou verbaal flink de baas is, is dat waarom je daar zo boos van bent?
Bedankt makker.quote:
Wat een kneusquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, dat deed hij ook al in FB.
4-0 op Anfield no worriesquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey vriend, jammer van gisteren, Ajax rekent wel met ze af in juni
True. Het blijft wel onderdeel van het forum tho.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te kijken he.
Ben je weer bijgekomen van alle ellende?quote:
Heb je mijn laatste FB topic gezien?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, dat deed hij ook al in FB.
Nou kijk eens aan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
True. Het blijft wel onderdeel van het forum tho.
Op social media heb ik ook geen nieuwspagina's meer sinds lange tijd, lekker rustig zo en geen tokkies die schuimbekkend over alles klagen.
Jij bent in NWS de tokkie die over alles klaagt, dan op zijn plek gezet word maar niet aanvaard dat er personen zijn die veel meer kennis en ervaring in huis hebben en dan gaat janken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
True. Het blijft wel onderdeel van het forum tho.
Op social media heb ik ook geen nieuwspagina's meer sinds lange tijd, lekker rustig zo en geen tokkies die schuimbekkend over alles klagen.
Vandaag nog even op strand gelegen met heerlijke temperaturen, dat helpt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je weer bijgekomen van alle ellende?
Welke van de 431?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Heb je mijn laatste FB topic gezien?
Nee. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik die topics daar nauwelijks lees.quote:
Akkoordquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed. Nu doe ik je bench deurtje weer dicht oke
Ja, en dat laatste gaat opzeker gebeuren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Best kut dat vier keer scoren niet genoeg als je er eentje doorlaat
[ afbeelding ]
Is goedquote:
Maar ja, vind ook wel dat zo'n vrije trap dubbel mag tellen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en dat laatste gaat opzeker gebeuren.
Die zat er KOEKOEK in zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar ja, vind ook wel dat zo'n vrije trap dubbel mag tellen.
Ik heb alleen de samenvatting gezien helaas. Was de kritiek terecht?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:27 schreef HPLC het volgende:
Van Dijk kreeg er overigens van langs in de kranten
Zelfs Arsene gaf een veeg uit de pan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:27 schreef HPLC het volgende:
Van Dijk kreeg er overigens van langs in de kranten
ik heb nauwelijks gekeken eigenlijk, alle doelpunten zag ik in de herhalingquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de samenvatting gezien helaas. Was de kritiek terecht?
Ga je vanavond wel kijken hoe Arsenal met het schaamrood op de kaken afdruipt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb nauwelijks gekeken eigenlijk, alle doelpunten zag ik in de herhaling
Je zou willen dat Arsenal in die positie stond in de halve finale van de Champions Leaguequote:Op donderdag 2 mei 2019 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Best kut dat vier keer scoren niet genoeg als je er eentje doorlaat
[ afbeelding ]
Van wat ik zag en las was Liverpool tot de 2-0 beter en was het eigenlijk niet terecht. Maarja...quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb nauwelijks gekeken eigenlijk, alle doelpunten zag ik in de herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |