ik heb nauwelijks gekeken eigenlijk, alle doelpunten zag ik in de herhalingquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de samenvatting gezien helaas. Was de kritiek terecht?
Ga je vanavond wel kijken hoe Arsenal met het schaamrood op de kaken afdruipt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb nauwelijks gekeken eigenlijk, alle doelpunten zag ik in de herhaling
Je zou willen dat Arsenal in die positie stond in de halve finale van de Champions Leaguequote:Op donderdag 2 mei 2019 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Best kut dat vier keer scoren niet genoeg als je er eentje doorlaat
[ afbeelding ]
Van wat ik zag en las was Liverpool tot de 2-0 beter en was het eigenlijk niet terecht. Maarja...quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb nauwelijks gekeken eigenlijk, alle doelpunten zag ik in de herhaling
Arsenal krijgt meestal een ronde ervoor al een flink pak smeer hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zou willen dat Arsenal in die positie stond in de halve finale van de Champions League
Valt mij wel op hoe hoog Afrikanen kunnen springen en atletisch gebouwd ze zijn. Iets met bloedcellen/spieren die sneller herstellen en meer zuurstof kunnen opnemen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn eigen ballen misschien.
LFC de sterkere partij, Barca krijgt anderhalve kans en maakt twee goals. Vervolgens een werkelijk prachtige en onhoudbare vrije trap van de beste speler aller tijden, en dan ben je uitgekakt hèquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van wat ik zag en las was Liverpool tot de 2-0 beter en was het eigenlijk niet terecht. Maarja...
neuh, heb volgens mij nog geen EL gezien dit seizoen, dus ik houd het lekker hierbijquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je vanavond wel kijken hoe Arsenal met het schaamrood op de kaken afdruipt?
Nooit gezegd of beweerd. Wel top vijf momenteel, easy peasy. En we waren niet echt slechter dan Barca.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar jij dacht daadwerkelijk de beste ploeg op aarde te supporten, dat maakt het wel mooi
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
neuh, heb volgens mij nog geen EL gezien dit seizoen, dus ik houd het lekker hierbij
Ja, jammer wel hoor. Maakt de return niet meer dan een formaliteitquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
LFC de sterkere partij, Barca krijgt anderhalve kans en maakt twee goals. Vervolgens een werkelijk prachtige en onhoudbare vrije trap van de beste speler aller tijden, en dan ben je uitgekakt hè
Liverpool heeft gekkere dingen uitgehaald in het verleden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, jammer wel hoor. Maakt de return niet meer dan een formaliteit
I know. Maar ben er (helaas) van overtuigd dat Barca daar minstens 1x gaat scoren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liverpool heeft gekkere dingen uitgehaald in het verleden.
Hahahaha, jij hebt een andere wedstrijd gezien dan ik. Liverpool de betere partij?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
LFC de sterkere partij, Barca krijgt anderhalve kans en maakt twee goals. Vervolgens een werkelijk prachtige en onhoudbare vrije trap van de beste speler aller tijden, en dan ben je uitgekakt hè
Volgens mij had je jezelf al aardig rijk gerekend en zeker gedacht Barcelona te pakken. En dus de beker.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nooit gezegd of beweerd. Wel top vijf momenteel, easy peasy. En we waren niet echt slechter dan Barca.
Tweede worden met meer dan 90 punten slaat eigenlijk ook helemáál nergens op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hahahaha, jij hebt een andere wedstrijd gezien dan ik. Liverpool de betere partij?
[ afbeelding ]
Wel klote, een jaar geen prijzen.![]()
Want dat jullie nog kampioen worden in de league is ook wel uitgesloten. Ach ja, het is maar een spelletje, toch?
0-2, 2x Messiquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
I know. Maar ben er (helaas) van overtuigd dat Barca daar minstens 1x gaat scoren.
Ehm, VBL SC?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:40 schreef Remqo het volgende:
VK kan je niet een 2e SC starten waar alleen over voetbal geluld kan worden?
Wenger haalde ook altijd het puntenaantal erbij om te camoufleren dat er toch gewoon gefaald is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tweede worden met meer dan 90 punten slaat eigenlijk ook helemáál nergens op.
psies, waarom dan steeds hier in KLB?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |