Flippiee is een vrouw.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:51 schreef Jantje2k het volgende:
Vind ik overigens ook wel een beetje flauw
1 x gtwv posten heb ik gelijk een note
@:flippiee die beloofd een note te geven als ik nog een topic aanmaak, dan doe ik dat, maar ik heb er nu nog steeds geen van hem
quote:
hij noemt je een debiel, zou je daar niet voor notenquote:
Flippiee is een mooie man.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:51 schreef Jantje2k het volgende:
@:flippiee die beloofd een note te geven als ik nog een topic aanmaak, dan doe ik dat, maar ik heb er nu nog steeds geen van hem
Sow koekoekquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sow koekoek
@:Haags_Kwartiertje
@:Onlogisch
@:GGMM
@:Yvonne
@:Chevycaprice
Loop niet zo te stoken. Het is warm zat buiten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
hij noemt je een debiel, zou je daar niet voor noten
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sow koekoek
@:Haags_Kwartiertje
@:Onlogisch
@:GGMM
@:Yvonne
@:Chevycaprice
Het regentquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loop niet zo te stoken. Het is warm zat buiten.
Vakantiequote:
Als in ban?quote:
Why?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is het verlies van Liverpool aan het verwerken.
Ik ben een vrouwquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:51 schreef Jantje2k het volgende:
Nee gewoon vakantiequote:
En wat voor... tfoequote:
Bewijs dat maar eens ehehehe winknudgequote:
Dat is wel leuk.quote:
Nou en is maar een spelletje.quote:
Sorry hoor.quote:
Ik kan bevestigen dat zij een vrouw is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bewijs dat maar eens ehehehe winknudge
Als dat zo makkelijk ging dan had ik die eerder aangepast.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat voor... tfoe![]()
Is driepink vanwege je sig en ondertitel van FOK! af?
Ik zal je wel een DM sturenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bewijs dat maar eens ehehehe winknudge
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar zitten figuren als Elan. Dat is zo'n plek waar ze de regels iets hebben aangepast om die mensen ook een plek te kunnen geven.
Nee dat kan ik niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:00 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Maar kun je er niet voor zorgen dat de note die ik nu heb weg gaat? hier kan ik niet echt mee leven namelijk
hier had @O_o_ een mooie oplossing voorquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:00 schreef Jantje2k het volgende:
hier kan ik niet echt mee leven namelijk
Oh wowquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk ging dan had ik die eerder aangepast.
En ondertitel en sig zijn verloren weddenschappen nadat ik mijn UI al aangepast had.
[..]
Ik zal je wel een DM sturen
Hvjquote:
Heb nog altijd een beter leven dan jijquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch mad omdat ik je altijd vertel wat voor afgegleden drugssnol je geworden bent
Flip en ik gaan way backquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje zeg, jij bent ook makkelijk te verleiden
Dat zou ik niet op FOK! doen, zo onzeker ben ik ook nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wow![]()
Ik dacht ook dat jij je liefde gevonden had en zoals sommige anderen, zelfs 30+ers, je ging gedragen als een 12 jarige die voor het eerst verliefd is
ntbquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb nog altijd een beter leven dan jij
lol triggeredquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:04 schreef Flamarande het volgende:
Zegt mss meer over jouw leven dan over mijn drugsgebruik
Wat een aderlatingquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik niet op FOK! doen, zo onzeker ben ik ook niet
[..]
ntb
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit nou een act of een lekkere ouderwetse bitchfight
echt he, gisteren wilden ze nog scharenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit nou een act of een lekkere ouderwetse bitchfight
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |