Bouwwerken die al in elkaar gezet zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man zet ze in de badkuip en douchet ze af.
Het allerbeste is eigenlijk om 't stofvrij weg te zetten, dat zou ik doen als je het schoon hebt
Een volwassen man met legoquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:19 schreef Riann het volgende:
stormqueen dat idee had ik ook al. Mijn vriend is er alleen niet zo voor. En hij wil binnen nu en een half jaar ongeveer bij mij gaan intrekken. En dan moet ook al zijn lego mee. En dan gaan we wel vitrine kasten kopen om het in te zetten. Ik heb ook katten en die vinden het natuurlijk heel leuk om ze van de kast te gooien. Kan hij elke dag alle lego weer opbouwen.
Omdat hij zich er niet aan stoort en ik wel. En hij de hele week werkt en ik ben de hele week thuis. (afgekeurd)quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:16 schreef Karstman het volgende:
Waarom maakt hij het zelf niet schoon en moet jij het doen TS?
Ga vlug je mond spoelen met zeepquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:49 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ik dacht dat Lego pro's de blokje vastlijmen?
Wat?? Waarom? Is toch makkelijker om alles aan elkaar te lijmen, geen gedoe met schoonmaken enzovoort.quote:
Omdat het bij lego niet gaat om het tentoonstellen van je afgebouwde object, maar om het oneindig kunnen variëren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:13 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Wat?? Waarom? Is toch makkelijker om alles aan elkaar te lijmen, geen gedoe met schoonmaken enzovoort.
Moet er wel bij zeggen dat ik nooit de lol van Lego heb ingezien. Ik speelde liever met auto's.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het bij lego niet gaat om het tentoonstellen van je afgebouwde object, maar om het oneindig kunnen variëren.
Voor een echte legofan is vastlijmen vloeken in de kerk. Net zo strafbaar als je boeken op kleur sorteren.
Oh...quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het bij lego niet gaat om het tentoonstellen van je afgebouwde object, maar om het oneindig kunnen variëren.
Voor een echte legofan is vastlijmen vloeken in de kerk. Net zo strafbaar als je boeken op kleur sorteren.
Dat is per kind verschillend denk ik. Bij mij zat alle lego vroeger in een bak en maakte ik er vanalles mee, maar een vriend destijds die had een hele stad op een tafel tentoongesteld staan (met rijdend treintje en alles).quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beetje link met de grotere dingen. Mijn grootste sets waren al een hel om te verhuizen, moet er niet aan denken om die in de badkuip te zetten en schoon te spoelenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man zet ze in de badkuip en douchet ze af.
Het allerbeste is eigenlijk om 't stofvrij weg te zetten, dat zou ik doen als je het schoon hebt
Ik denk dat het vooral per moeder verschillend isquote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:41 schreef marzman het volgende:
[..]
Dat is per kind verschillend denk ik. Bij mij zat alle lego vroeger in een bak en maakte ik er vanalles mee, maar een vriend destijds die had een hele stad op een tafel tentoongesteld staan (met rijdend treintje en alles).
Houd jij eens snel op met dat gescheldquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:49 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ik dacht dat Lego pro's de blokje vastlijmen?
bovendien als er plasjes komen of plekken die vochtig blijven zijn dat de plekken waar de viezigheid naar toe is gestroomd en dat is heel vies en lelijkquote:Op zondag 19 mei 2019 14:17 schreef Da hopman het volgende:
Bij de action canned air en microvezeldoekjes halen.
Met alle wateroplossingen heb je kans dat je de stickers beschadigd.
Weet je wat dat kostquote:Op zondag 19 mei 2019 20:11 schreef Attitude het volgende:
Ik zou alles weggooien en opnieuw kopen en bouwen. Dat is minder werk.
Ik denk dat samenwonen dan ook niet meer hoeft.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:11 schreef Attitude het volgende:
Ik zou alles weggooien en opnieuw kopen en bouwen. Dat is minder werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |