He hallo dit hadden we niet afgesprokenquote:Vrijdag en in het weekend wordt het bij een koude noordelijke wind niet warmer dan 10 of 11 graden. Verder vallen er in het weekend flink wat buien, soms zelfs met een licht winters karakter.
lekker binnen zittenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He hallo dit hadden we niet afgesproken
Moet dit kut land verlatenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He hallo dit hadden we niet afgesproken
Lekker maat.quote:
Zullen we dit weekend eens een potje online proberen misschien met eventueel andere geïnteresseerden? Ik moet eigenlijk werken maar het wordt mokerslecht weer dus zal wel een paar uurtjes beschikbaar zijn.quote:
Kunnen altijd even kijken of het wat isquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we dit weekend eens een potje online proberen misschien met eventueel andere geïnteresseerden? Ik moet eigenlijk werken maar het wordt mokerslecht weer dus zal wel een paar uurtjes beschikbaar zijn.
Heb geen RDR meerquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kunnen altijd even kijken of het wat is. @:onlogisch @:DoublePain @:JanCees @:Saind
Knut's Kowboy Klup is terug!
Caland kennende richting 020quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enkeltje richting het verre oosten?
Speel dat spel al maanden niet meerquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kunnen altijd even kijken of het wat is. @:onlogisch @:DoublePain @:JanCees @:Saind
Slinger weer even aan johquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Caland kennende richting 020
[..]
Speel dat spel al maanden niet meer
beter nu aanzetten anders zit je in het weekend met 1tb aan updates.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we dit weekend eens een potje online proberen misschien met eventueel andere geïnteresseerden? Ik moet eigenlijk werken maar het wordt mokerslecht weer dus zal wel een paar uurtjes beschikbaar zijn.
40/45 minuten gespeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 2 mei 2019 08:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beter nu aanzetten anders zit je in het weekend met 1tb aan updates.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat had ik snel in de gaten ja, daarom ook maar 40/45 minuten gespeeld.
Valt meequote:Op donderdag 2 mei 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mijn huidige save is 2 Days 20 hours 31 Minutes volgens Rockstar.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben halverwege gestopt met rdr2. Saaie bedoeling.
Bedoelingquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:14 schreef Buitendam het volgende:
Bedoelingquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:14 schreef Buitendam het volgende:
Nee, die game is gewoon 13 in een dozijn.quote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:14 schreef Buitendam het volgende:
waar zie je dat? Nergens kunnen vinden toen ik het nog hadquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mijn huidige save is 2 Days 20 hours 31 Minutes volgens Rockstar.
Ga lekker Zelda spelen joh, gekquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die game is gewoon 13 in een dozijn.
Alleen zijn de graphics heel mooi.
Echt een spel voor proleten.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk. Dan praten we over kwaliteit.
Ben je nou aan het haten op zeldaquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
@:Buitendam luistert zeker ook nog naar Kinderen voor Kinderen deel 6.
Nah, ik probeer @Buitendam en @GGMM op de kast te krijgen. Zelda is gewoon een bazengame en 1 van de redenen waarom ik nog steeds overweeg een Switch te kopen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je nou aan het haten op zelda
poppenspelers.aspquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nah, ik probeer @:Buitendam en @:GGMM op de kast te krijgen. Zelda is gewoon een bazengame en 1 van de redenen waarom ik nog steeds overweeg een Switch te kopen.
Misschien moet je dan met iets doordachts komen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nah, ik probeer @:Buitendam en @:GGMM op de kast te krijgen.
Leg je de lat nou niet iets te hoog voor mij?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je dan met iets doordachts komen.
URL?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:53 schreef Caland het volgende:
Voor de mensen die hardop willen lachen deze ochtend raad ik nog even post 107 t/m 110 aan in het Ajaxtopic.
Zeer de moeite waard
https://www.facebook.com/332145270132218/posts/3169652539714796/quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:53 schreef Caland het volgende:
Voor de mensen die hardop willen lachen deze ochtend raad ik nog even post 107 t/m 110 aan in het Ajaxtopic.
Zeer de moeite waard
Ik word er echt moe van dat die Cruijff overal bij wordt gesleept nu.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:53 schreef Caland het volgende:
Zeer de moeite waard
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:00 schreef JanPawelII het volgende:
Zijn er ook mensen die denken dat ajax wellicht de finale ook niet kan halen
De bloedband van ajax en Barcelona waardoor spelers niet serieus meer gaan spelenquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word er echt moe van dat die Cruijff overal bij wordt gesleept nu.
'Het wordt te vriendschappelijk'. Gisteravond niet gekeken naar Barca zeker.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:01 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
De bloedbank van ajax en Barcelona waardoor spelers niet serieus meer gaan spelen
Ofzo
Sjek en Tom overleven dat niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:00 schreef JanPawelII het volgende:
Genoeg mensen. (ik bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:00 schreef JanPawelII het volgende:
Sowieso vind ik het altijd wel schattig dat mensen denken dat voetballer zo met randzaken bezig zijn. (behalve hun eigen randzaken)quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Het wordt te vriendschappelijk'. Gisteravond niet gekeken naar Barca zeker.
Om een oneliner erin te gooien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genoeg mensen. (ik bijvoorbeeld)
Maar ik ben met je eens dat de media erg sneu bezig is ja.
Liverpool kreeg er wel echt genadeloos van langsquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Het wordt te vriendschappelijk'. Gisteravond niet gekeken naar Barca zeker.
sneu bezig zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genoeg mensen. (ik bijvoorbeeld)
Maar ik ben met je eens dat de media erg sneu bezig is ja.
Heerlijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Liverpool kreeg er wel echt genadeloos van langs
Val van de trap.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
sneu bezig zijn.
media is meervoud, idioot.
Deden tot de 2-0 prima mee (maar matig in de afwerking) maar daarna was het snel klaar ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Liverpool kreeg er wel echt genadeloos van langs
Die kans van Milner, dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deden tot de 2-0 prima mee (maar matig in de afwerking) maar daarna was het snel klaar ja.
De slotfase was echt pijnlijk vooralquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deden tot de 2-0 prima mee (maar matig in de afwerking) maar daarna was het snel klaar ja.
Zeker.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:00 schreef JanPawelII het volgende:
Die moet gewoon hangen inderdaad, net als die bal op de paal van Salah. Bij Barca was het tot de kneuzen kermis van Dembele bij bijna elke kans kassa. (van Dijk was erg matig trouwens)quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kans van Milner, dat kan gewoon echt niet.
Dat is (zoals je gister in de slotfase zag) vaak geen groot succes tegen Barcelona.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zie Liverpool het nog wel goed maken thuis. Gaat een fantastisch potje worden in elk geval, lekker vol op de aanval.
Vorig jaar Roma ook toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zie Liverpool het nog wel goed maken thuis. Gaat een fantastisch potje worden in elk geval, lekker vol op de aanval.
niet alleen in dit land.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd vandaag weer zo moe van twitter dat ik het heb gedelete. Wonen zo veel idioten in dit land
True. Maar andere landen interesseert het me minder ofzo.quote:
nooit met asp gewerkt trouwens, lijkt mij zeer vermoeiend.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel duur https://www.bol.com/nl/p/(...)UEAQYAiABEgJnO_D_BwE
Ik zou gelijk een vakantie boeken op een camping in Duitsland en de hele dag Deutschland uber alles draaien en met die tank rijden.quote:
Modeltreinen is toch genotquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
Volwassen mannen met modeltreinen, modelauto's of modeltanken.
Die hebben vaak een kleine piemel.
Volwassen mannen die op hun 38e alleen wonen met een kat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
Volwassen mannen met modeltreinen, modelauto's of modeltanken.
Die hebben vaak een kleine piemel.
sowquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volwassen mannen die op hun 38e alleen wonen met een kat.
Die hebben vaak hun piemel niet eens nodig.
Woedend.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met Cuphead makker?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die game is gewoon 13 in een dozijn.
Alleen zijn de graphics heel mooi.
Echt een spel voor proleten.
GGMM is toch 37quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goedemorgen Stijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef El-Stinho het volgende:
Het oorlogspad wordt al vroeg bewandeld.
0,0001. Maar dat mag ik van Adames niet zeggen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Goedemorgen Stijn.
Hoe acht jij de kansen van Ajax tegen Barca, maken ze überhaupt een reële kans?
18-06quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:GGMM wanneer ben je eigenlijk jarig maat?
Dat is ook onzin.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
0,0001. Maar dat mag ik van Adames niet zeggen.
BEMOEI JE NIET MET MIJquote:
Dat denk ik niet.quote:
Liverpool op volle kracht had gewonnen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vond je gisteren van de wedstrijd ?
Je spreekt in percentages tochquote:
0,0001 is 0,01% en dat vind ik een adequate omschrijving.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je spreekt in percentages toch
Toch wel 1 tot 5% joh.
Alsnog heel weinig hoor, maar er is altijd wel een kansje.
je broertje is op 3 mei jarig en je broer op 28 augustus. Of je gebruikt die smoes gewoon om taart te eten, dat denk ik eerder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook onzin.
[..]
BEMOEI JE NIET MET MIJ
Heeft GGMM broers? Wtf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je broertje is op 3 mei jarig en je broer op 28 augustus. Of je gebruikt die smoes gewoon om taart te eten, dat denk ik eerder.
Oei, dat is morgen al.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je broertje is op 3 mei jarig en je broer op 28 augustus. Of je gebruikt die smoes gewoon om taart te eten, dat denk ik eerder.
Sowquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was het niet beetje gek om zo laat te wachten met Firminho / zonder hem te beginnen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liverpool op volle kracht had gewonnen.
GGMM is 37.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:56 schreef napoleonfour het volgende:
34 is wel een lastige leeftijd hoor, sterkte dit jaar rene.
Lol, hij was niet volledig fit. Geen vreemde keuze met de titelstrijd in gedachten en de intensiteit van de wedstrijd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was het niet beetje gek om zo laat te wachten met Firminho / zonder hem te beginnen?
Soms schrik ik wakker van de gedachte dat ik over 18 jaar al 50 benquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:56 schreef napoleonfour het volgende:
Die had een blessure.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was het niet beetje gek om zo laat te wachten met Firminho / zonder hem te beginnen?
24 ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:56 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
David Seaman kan niet goed begrijpen dat Aaron Ramsey ervoor gekozen heeft zijn loopbaan in de zomer te vervolgen bij Juventus. 'We hebben dit helaas vaker gezien: een speler die Arsenal verlaat voor een club die niet zo groot is als Arsenal', zegt de oud-doelman tegen talkSPORT.
David Seaman is een zware drinker.
Engelsen zijn stevige irrationele drinkers.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
David Seaman kan niet goed begrijpen dat Aaron Ramsey ervoor gekozen heeft zijn loopbaan in de zomer te vervolgen bij Juventus. 'We hebben dit helaas vaker gezien: een speler die Arsenal verlaat voor een club die niet zo groot is als Arsenal', zegt de oud-doelman tegen talkSPORT.
Voorbij Grim Matchstick dus. Vervelend baasje was datquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 eilanden uitgespeeld, begin nu aan eiland 3
@:lange_lans
Maar hij wachtte tot na de 2e goal? 75e minuut ofzo? Das toch sowieso wel laat?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, hij was niet volledig fit. Geen vreemde keuze met de titelstrijd in gedachten en de intensiteit van de wedstrijd.
Je moet wel echt gek zijn om van Londen naar turijn te verhuizenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
moeilijk te zeggen, ik vond ze tot 2-0 wel beterquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liverpool op volle kracht had gewonnen.
Wellicht wil hij een keer wat winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Je moet wel echt gek zijn om van Londen naar turijn te verhuizen
typische Engelse arrogantiequote:Op donderdag 2 mei 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Eens, die was erg pittig.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Voorbij Grim Matchstick dus. Vervelend baasje was dat
Wat vind je er vreemd aan om weinig risico te nemen met een geblesseerde speler?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar hij wachtte tot na de 2e goal? 75e minuut ofzo? Das toch sowieso wel laat?
Serie a stelt toch niks voorquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht wil hij een keer wat winnen.
Deze post sla ik even op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:01 schreef El-Stinho het volgende:
Als je serieus denkt dat Ajax meer dan kans heeft tegen Messi in een 'open' wedstrijd mag je best gewoon meteen je account shredderen. Betis deed het begin november in Camp Nou, maar sindsdien is Barça al veel voorzichtiger geworden in de speelstijl en in die tussentijd heeft Messi al meerdere keren op geheel eigen wijze tegenstanders omver gelegd die Barça qua tactiek formidabel tegenstand boden. Het heeft 0,0 zin. Je moet hopen dat Messi thuis zichzelf blesseert bij het stoeien met zijn hond, je moet hopen dat Messi een ridicuul extreem slechte avond heeft. Dat kan niet.
ook al is je veldspel super dan nog weet hij het te beslissen, eerst die finale maar eens halen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:01 schreef El-Stinho het volgende:
Als je serieus denkt dat Ajax meer dan kans heeft tegen Messi in een 'open' wedstrijd mag je best gewoon meteen je account shredderen. Betis deed het begin november in Camp Nou, maar sindsdien is Barça al veel voorzichtiger geworden in de speelstijl en in die tussentijd heeft Messi al meerdere keren op geheel eigen wijze tegenstanders omver gelegd die Barça qua tactiek formidabel tegenstand boden. Het heeft 0,0 zin. Je moet hopen dat Messi thuis zichzelf blesseert bij het stoeien met zijn hond, je moet hopen dat Messi een ridicuul extreem slechte avond heeft. Dat kan niet.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ronaldo 20', 64'quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Mooi land wel al zou ik dan meer richting de hak gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is inderdaad het iets grotere broertje van de eredivisie
Bianconeri was daar ook al zichzelf.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie echt niet in hoe Real dit moet gaan winnen. Hooguit door een standaard situatie met een bevlieging van Ronaldo.
Juventus staat in elke linie zo ongelofelijk sterk en zal tot op het bot gemotiveerd zijn.
Kwalitatief en qua instelling kan Real daar niet tegenop.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bianconeri was daar ook al zichzelf.
Daar heb ik echt ontzettend van genoten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Die gozer was echt ziedend op een compleet nieuwe level nadat Ajax van Juventus had gewonnen
Aan iemand met nul hersencellen heb ik geen boodschap. Kom met argumenten en onderbouwingen, geen drogredenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
raar ventje is dat, grappige is dat zulke mensen hier Italiaan zijn en in Italië Nederlander, HAFC of hoe heet hij inmiddels is een mildere versie met dezelfde tikquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Die gozer was echt ziedend op een compleet nieuwe level nadat Ajax van Juventus had gewonnen
quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan iemand met nul hersencellen heb ik geen boodschap. Kom met argumenten en onderbouwingen, geen drogredenen.Koekoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Aan iemand met nul hersencellen heb ik geen boodschap. Kom met argumenten en onderbouwingen, geen drogredenen.Goeiedag zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hafcfanquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
raar ventje is dat, grappige is dat zulke mensen hier Italiaan zijn en in Italië Nederlander, HAFC of hoe heet hij inmiddels is een mildere versie met dezelfde tik
[..]
Aan iemand met nul hersencellen heb ik geen boodschap. Kom met argumenten en onderbouwingen, geen drogredenen.Je pakt @Doublepain wel hard aan zo. Gisteren ook al. Last van rancune?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
sowieso vasthouden van een mobieltje toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:26 schreef Elan het volgende:
vanaf 1 juli 95 euro boete als je belt op de fiets
Daar is de bel toch voorquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:26 schreef Elan het volgende:
Ik zet mijn fiets meestal netjes aan de kant. (zit soms wel te appen of met muziek te kutten)quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:26 schreef Elan het volgende:
Jepquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso vasthouden van een mobieltje toch?
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk al die regels maar dat kunnen ze nooit handhaven
Matig verweer van jouw kant, desondanks is het deze dagen leuk om Dubbelpijn te sarren met het leed van Betis.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je pakt @:Doublepain wel hard aan zo. Gisteren ook al. Last van rancune?
[..]
Nee, dat niet. Ik sla posts van jou weleens over.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je mijn grapje al gelezen?(Hij werd zeer goed ontvangen)
nu is bellen op de fiets sowieso al matig met al die rijwindquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:26 schreef Elan het volgende:
ja hoor, wat staat er op rijden door rood?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Die BOA's zullen er ook wel boetes voor uit mogen schrijven.
Goede vraag, wil eigenlijk wel een oostblok trip gaan doen in het najaar dus wie weet. Als jij ons nou een keer uitnodigt voor een weekend clubben in Berlijn is het feestje compleet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, jij ook. Wanneer ga je op bedevaart richting Tatabanya?
Zo heb ik eens gescoord tegen Velserbroek.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Jasoninho10/status/1123797442305122304
Koekoek
Dat heb ik gisteren gedaan, waus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vraag, wil eigenlijk wel een oostblok trip gaan doen in het najaar dus wie weet. Als jij ons nou een keer uitnodigt voor een weekend clubben in Berlijn is het feestje compleet.
90 euroquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hoor, wat staat er op rijden door rood?
Je weet dat ik je nimmer tegen zal spreken als het om de Spaanse clubs gaat makkerquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Matig verweer van jouw kant, desondanks is het deze dagen leuk om Dubbelpijn te sarren met het leed van Betis.
VERTEL ONS ALLESquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:37 schreef O_o_ het volgende:
Ik maakte trouwens afgelopen week een leuk grapje in KPD, maar dat is niet bepaald een forum waar grapjes worden opgepikt.
Je moet gewoon een meisje meenemen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij connecties om de Berghain binnen te komen?
Berlijn is leuk alleen veel homo'squote:Op donderdag 2 mei 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vraag, wil eigenlijk wel een oostblok trip gaan doen in het najaar dus wie weet. Als jij ons nou een keer uitnodigt voor een weekend clubben in Berlijn is het feestje compleet.
Letterlijk jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Berlijn is leuk alleen veel homo's
Word je ziek van
Je moet je ook niet in je reet laten neuken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Berlijn is leuk alleen veel homo's
Word je ziek van
Iemand poste een filmpje waar een jongen 40 meiden uitwoonde, en toen schreef ik dat het een leuke middag wasquote:
Of uit hun glas drinkt perongelukquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet je ook niet in je reet laten neuken.
Bellen is toch veel makkelijker te handhaven dan een rood licht joh. Als ik zie hoeveel ze er hier elke week op de bon slingeren wegens fietsen in voetgangersgebied zal dat met bellen net zo makkelijk gaan.quote:
waar is hier?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Bellen is toch veel makkelijker te handhaven dan een rood licht joh. Als ik zie hoeveel ze er hier elke week op de bon slingeren wegens fietsen in voetgangersgebied zal dat met bellen net zo makkelijk gaan.
En, voor welk pakket koos je?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:41 schreef JanCees het volgende:
sta je rustig strak te staan gaan die homos aan je vragen of je bepaalde diensten wilt
Bussum, zal in een gehucht allemaal wel makkelijker gaan dan bij jou in damsco ja waar ze 40/45 keer per minuut door rood rijden op een willekeurig kruispuntquote:
Ja of Ridderkerk, Papendrecht, Lubbekutteveen voor mijn part, .quote:
In Andijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan later ook nog een klap van de molen
niet best
Of in elke stad waar meer dan 100k mensen wonenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of Ridderkerk, Papendrecht, Lubbekutteveen voor mijn part, .
Amsterdam is wel extreem qua fietsgenot he, net als Utrecht .
33k gekquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Of in elke stad waar meer dan 100k mensen wonen
Jij hebt het over een dorp
Niemand lacht.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door rood bij verkeerslicht met een invalidenvoertuig 90 euro
Voor Elan 90 euro dus.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor Elan 90 euro dus.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor Elan 90 euro dus.
Maak jij ook gebruik van woorden als groentje, broodje en kaasje?quote:
Ik alleen broertjequote:Op donderdag 2 mei 2019 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maak jij ook gebruik van woorden als groentje, broodje en kaasje?
wat zit er in jouw stikkebuulquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee, misschien een haring of 2quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:55 schreef Caland het volgende:
Zo effe een vissie halen in de pauze denk ik
Lekker manquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee, misschien een haring of 2
Ik heb as we speak 2 broodjes haringquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee, misschien een haring of 2
Ze hebben godzijdank eigenlijk geen dialect of rare woordjes hier, hooguit praten ze wat bekakt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toen ik gisteren doorklikte op wat leuke websites zag ik ineens een of andere vechthond een vrouw uitwonen. Ik stuur het je vanavond in DM door.quote:
ik ben pittig loof al de hêle dagquote:
ben mijn broodjes vergeten.quote:
Ik geloof niet dat dit bestaatquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Toen ik gisteren doorklikte op wat leuke websites zag ik ineens een of andere vechthond een vrouw uitwonen. Ik stuur het je vanavond in DM door.
Maar de link heb je nog..quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb het rap weggeklikt om het van mijn netvlies te krijgen.
Watje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb het rap weggeklikt om het van mijn netvlies te krijgen.
een kennis van me heeft een tijdje gezeten toen ik er woondequote:
Bel je toch 112.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon zin in vis en ik kon je moeder niet bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |