He hallo dit hadden we niet afgesprokenquote:Vrijdag en in het weekend wordt het bij een koude noordelijke wind niet warmer dan 10 of 11 graden. Verder vallen er in het weekend flink wat buien, soms zelfs met een licht winters karakter.
lekker binnen zittenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He hallo dit hadden we niet afgesproken
Moet dit kut land verlatenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He hallo dit hadden we niet afgesproken
Lekker maat.quote:
Zullen we dit weekend eens een potje online proberen misschien met eventueel andere geïnteresseerden? Ik moet eigenlijk werken maar het wordt mokerslecht weer dus zal wel een paar uurtjes beschikbaar zijn.quote:
Kunnen altijd even kijken of het wat isquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we dit weekend eens een potje online proberen misschien met eventueel andere geïnteresseerden? Ik moet eigenlijk werken maar het wordt mokerslecht weer dus zal wel een paar uurtjes beschikbaar zijn.
Heb geen RDR meerquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kunnen altijd even kijken of het wat is. @:onlogisch @:DoublePain @:JanCees @:Saind
Knut's Kowboy Klup is terug!
Caland kennende richting 020quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enkeltje richting het verre oosten?
Speel dat spel al maanden niet meerquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kunnen altijd even kijken of het wat is. @:onlogisch @:DoublePain @:JanCees @:Saind
Slinger weer even aan johquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Caland kennende richting 020
[..]
Speel dat spel al maanden niet meer
beter nu aanzetten anders zit je in het weekend met 1tb aan updates.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we dit weekend eens een potje online proberen misschien met eventueel andere geïnteresseerden? Ik moet eigenlijk werken maar het wordt mokerslecht weer dus zal wel een paar uurtjes beschikbaar zijn.
40/45 minuten gespeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 2 mei 2019 08:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beter nu aanzetten anders zit je in het weekend met 1tb aan updates.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat had ik snel in de gaten ja, daarom ook maar 40/45 minuten gespeeld.
Valt meequote:Op donderdag 2 mei 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mijn huidige save is 2 Days 20 hours 31 Minutes volgens Rockstar.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben halverwege gestopt met rdr2. Saaie bedoeling.
Bedoelingquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:14 schreef Buitendam het volgende:
Bedoelingquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:14 schreef Buitendam het volgende:
Nee, die game is gewoon 13 in een dozijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |