Ohquote:
Ahuhquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ooit te hebben gezegd.
En dat van een juffrouwquote:
WAT IS HET NOU CHLORO!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ooit te hebben gezegd.
Hoe vaak ga je dit tyfus zinnetje nog herhalenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te treden
Heb jij ook genoeg pluspunten bij haags om zo te mogen scheldenquote:
Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet, Hansie hoerenjong lalalalaquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te treden
Hey zonneschijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit tyfus zinnetje nog herhalen
Geen idee, maar ik leef graag op het randje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij ook genoeg pluspunten bij haags om zo te mogen schelden
Oh wanneer ga je naar de grand canyonquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik leef graag op het randje.
nja zeg, is dit hoe we met elkaar omgaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet, Hansie hoerenjong lalalala![]()
Leuke (matige) grap weerquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wanneer ga je naar de grand canyon
Hey snoepiequote:
Hoe zie jij er uit?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:55 schreef Flamarande het volgende:
Ik zou chloro doen als ik op vrouwen viel
Sowieso wel eigenlijk
2 dagen op rij, zo meteen weet je nog wat buitenspel isquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga voetbal kijken. Zo'n matig Engels clubje moet spelen, zal wel kapotgemaakt worden.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 dagen op rij, zo meteen weet je nog wat buitenspel is
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je zei eerder vanavond dat je niet dik was op Google Talk
Parkeer bij station Lunetten, Overvecht of Zuilen in de buurt en pak de trein of bus. Of P+Rtje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand hoe het zit met parkeergelegenheid in Utrecht binnenstad bewoner zijde?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Parkeer bij station Lunetten, Overvecht of Zuilen in de buurt en pak de trein of bus. Of P+Rtje.
Binnenstad? Als je zin hebt om heel veel rondjes te rijden. Wel/ geen bewoner maakt niet uit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand hoe het zit met parkeergelegenheid in Utrecht binnenstad bewoner zijde?
Mooi hoor deze behulpzame vernieuwde Chaiquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Parkeer bij station Lunetten, Overvecht of Zuilen in de buurt en pak de trein of bus. Of P+Rtje.
Jaar wachtenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
plek zatquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nuvaring?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:21 schreef Myrr het volgende:
Hnng m'n ring is klaar maar mag 'm niet zien ga echt slecht.
ja, plek zat.. Ik woon binnenstadquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs
ik ga denk detachering in met lease auto enz
moet auto wel kwijt kunnen
ik ken iemand die in de binnenstad woonde en ik kon me waggie altijd wel kwijt daarquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, plek zat.. Ik woon binnenstad
Mequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
ik ken iemand die in de binnenstad woonde en ik kon me waggie altijd wel kwijt daar
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
ik ken iemand die in de binnenstad woonde en ik kon me waggie altijd wel kwijt daar
Je moet het wel expres hebben gedaanquote:
is overal wel plekquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Zou je denkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet het wel expres hebben gedaan
Zo dom schat ik je niet in
Kan gebeurenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
Godver ik ben het email adres kwijt waarmee ik een linkedin gemaakt heb.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet het wel expres hebben gedaan
Zo dom schat ik je niet in
Hoe los ik dit op though? Ik heb echt geen idee welk email adres het was. Ik heb alles al geprobeerd.quote:
Wat loop je de hele tijd tequote:
Laat hemquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat loop je de hele tijd tegeelhuid
Je kan via LinkedIn je identiteit bevestigen. I.p.v. e-mail vul je dan je profiel url in. Ff googlen hoe preciesquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe los ik dit op though? Ik heb echt geen idee welk email adres het was. Ik heb alles al geprobeerd.
Mooie vent ben jequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat loop je de hele tijd tegeelhuid
Ja jij ook welquote:
Haha kankergrappig weer Hansquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
jongens, ik ben 4 jaar in dienst vandaag bij mijn huidige werkgever. Ik wilde eerst zeggen werk er vier jaar, maar heb hooguit 3 maanden gewerkt haha
Je weet hetquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
jongens, ik ben 4 jaar in dienst vandaag bij mijn huidige werkgever. Ik wilde eerst zeggen werk er vier jaar, maar heb hooguit 3 maanden gewerkt haha
Jezus hoe lang is je vent al wegquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neem je eendebek mee bby gaan we doktertje spelen.
Ja midden op de Mariaplaats debielquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
hadden vandaag hapje en drankje want iemand werkte er al 40 jaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
Dan zoek je schoenen die minder dan dat kostenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef Myrr het volgende:
Ik wil schoenen maar wil geen 75-85 euro uitgeven.
Met een lekker sigaretje erbij?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hadden vandaag hapje en drankje want iemand werkte er al 40 jaar
De hapjes waren lekker.
Ik wil specifiek dit paar schoenen want dan kan ik twinnen met mn bby.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zoek je schoenen die minder dan dat kosten
Geen dank
Koop gewoon dan, kan bestquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil specifiek dit paar schoenen want dan kan ik twinnen met mn bby.
Over 10 jaar verdienen jullie toch een tonquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil specifiek dit paar schoenen want dan kan ik twinnen met mn bby.
Ik vind het nogal wat en heb geen zin om eind van de maand dan ineens skeer te zijn. Koop jij dan als het toch wel kan.quote:
15.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Over 10 jaar verdienen jullie toch een ton
Gewoon doen
Ik heb helemaal geen geld meer sinds vorige week, sorryquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat en heb geen zin om eind van de maand dan ineens skeer te zijn. Koop jij dan als het toch wel kan.
Niet dus, je hebt steeds je email nodig. Godver dit maakt me kwaadquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan via LinkedIn je identiteit bevestigen. I.p.v. e-mail vul je dan je profiel url in. Ff googlen hoe precies
Ja zo denk ik ook vaakquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
15.
Maar daar vul ik eind deze maand geen koelkast mee en ben niet van de afterpay leef.
Vreemd, in de uitleg die ik kon vinden stond dat je je profiel url mocht invullen i.p.v. e-mail. Dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet dus, je hebt steeds je email nodig. Godver dit maakt me kwaad
Jezus hoe weinig eet jijquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook vaak
Hmm, grammetje sosa of een week aan boodschappen
Jaaahaaaquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand. Zit er sigaret in je joint
Nog steeds rokenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
Moet echt eens goedkoop boodschappen leren doen. Mja. Fles wijn, pak luiers en peuken dan zit je alweer 23 euro extra.
Ja k zeg wel 50 eu maar is sws meerquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij soms net zo dun als tardis
Oeiquote:
Jaartje + Wat maanden + zo lang het niet lukt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze stopt we weer zodra ze weer zwanger is
Welke schoenen wil jequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaartje + Wat maanden + zo lang het niet lukt.
Daarna offer ik fr fr mijn wilde haren op en ga ik uitdijen en kortpittig.
Jezus Christus dan alquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaartje + Wat maanden + zo lang het niet lukt.
Daarna offer ik fr fr mijn wilde haren op en ga ik uitdijen en kortpittig.
Naja alleen in bed nog of lange autoritten. Maar t zijn nu luierbroekjes en daar zitten veel minder van in een pak.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft je kind ondertussen niet al een leeftijd bereikt waarop hij zindelijk kan zijn?
Ik zal rokers nooit begrijpen wat dat betreftquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze stopt we weer zodra ze weer zwanger is
link misschien?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vreemd, in de uitleg die ik kon vinden stond dat je je profiel url mocht invullen i.p.v. e-mail. Dan weet ik het ook niet
Ik wel, maar ben blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zal rokers nooit begrijpen wat dat betreft
Heb je lang gerookt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben blij dat ik er vanaf ben
Nee heb helaas geen geld aangezien ik twee keer per week moet tanken nuquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk, ga je weer allerlei plaatjes droppen
Nee maarja stoppen is moeilijk man dat lukt alleen als je het wil of als je zwanger bent. Moet nu alleen zorgen dat vriend ook stopt zodat ik niet weer begin.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zal rokers nooit begrijpen wat dat betreft
kan je de link posten waar je dat vond over het accountnummer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb helaas geen geld aangezien ik twee keer per week moet tanken nu
Ja wil het dan gewoon echt sjongejongequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maarja stoppen is moeilijk man dat lukt alleen als je het wil of als je zwanger bent. Moet nu alleen zorgen dat vriend ook stopt zodat ik niet weer begin.
Ja, maar ik wil dus niet stoppen nu snap dat dan. Vind het veel te gezellig en ook gewoon lekker om te doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wil het dan gewoon echt sjongejonge
Ik was aan het zoeken maar zit mobiel. Volgens mij kan je met deze link zo’n traject starten(?)quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kan je de link posten waar je dat vond over het accountnummer?
je hebt niet eens 80 euro (quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maarja stoppen is moeilijk man dat lukt alleen als je het wil of als je zwanger bent. Moet nu alleen zorgen dat vriend ook stopt zodat ik niet weer begin.
Dan kom je vervolgens op een pagina waar staat:quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken maar zit mobiel. Volgens mij kan je met deze link zo’n traject starten(?)
https://www.linkedin.com/(...)mail-address?lang=en
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dus niet stoppen nu snap dat dan. Vind het veel te gezellig en ook gewoon lekker om te doen.
Je mobiele nummer zit niet aan je account verbonden?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan kom je vervolgens op een pagina waar staat:
First, let's find your account
Please enter your email or phone
![]()
![]()
Kankergestoord word ik van dit soort dingen
Ik heb zeer zeker veel meer dan 80 euroquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je hebt niet eens 80 euro () om schoenen te kopen maar wil niet stoppen met paffen
als je 20 pakjes per maand rookt ben je al 140¤ goedkoper uit.
junkies
Net gedaan, maar dat word dus pas over een paar dagen opgelost, en ik haat dat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mobiele nummer zit niet aan je account verbonden?
Misschien hebben ze een support afdeling die je kunt mailen.
ja aan het eind van de maand dus minder dan 80¤ hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb zeer zeker veel meer dan 80 euromaar het einde van de maand is nog lang niet bereikt dus ik hou mijn doekoes lekker op mijn rekening.
Ah oké, dan heb ik verder ook geen ideeën.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net gedaan, maar dat word dus pas over een paar dagen opgelost, en ik haat dat.
We zijn skeer omdat de huur kaal 950 is pannenkoek.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ja aan het eind van de maand dus minder dan 80¤ hebben![]()
leuk als je student bent maar met een kind zo skir zijn omdat je peuken moet kopen
ja dank je, ik ga even een gat in de muur slaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, dan heb ik verder ook geen ideeën.
Fijn om hier ook nog van dienst te kunnen zijn met mijn helpdesk skills.
dan moet je niet boven je stand leven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
We zijn skeer omdat de huur kaal 950 is pannenkoek.
Nou poeh poehquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik ook weer iedere maand vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eghquote:
Je hebt niet eens gedronkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja dank je, ik ga even een gat in de muur slaan.
Ik vind geld ook wel belangrijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat is het voornaamste, dat geld is niet zo erg als je je ermee vermaakt.
jij hebt toch koop?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik ook weer iedere maand van
Zorg ervoor dat je daarna nog wel kan typen vriend, anders moeten we je hier missenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja dank je, ik ga even een gat in de muur slaan.
Bloeddruk is behoorlijk opgelopen in het afgelopen uur.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar gaat me gewoon om het bedrag per maand in dit gevalquote:
Ja regel even een betaalbare woning voor me dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
dan moet je niet boven je stand leven.
950 kaal op twee salarissen veel vinden, ben je dus alsnog skeer he
vind ik gewoon leukquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar gaat me gewoon om het bedrag per maand in dit geval
Waarom moet jij me altijd lastigvallen met feitjes
Ik zou dan een keertje boodschappen kunnen doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Als ik al het geld dat ik ooit aan drank heb uitgegeven nog zou hebben, zou ik echt rijk zijn
welke stad zit je danquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja regel even een betaalbare woning voor me dan.
Oeioeieoiiiiii even terug in je chakra komenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bloeddruk is behoorlijk opgelopen in het afgelopen uur.
Heb nog 2 bier liggen, maar het is geen weekend, maar denk dat ik ze toch maar op ga drinken
Oh, ik heb diequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind van die plateauzolen ook echt tyfus lelijk, alsof je een beperking hebt.
Het zijn niet alleen sigaretten....quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je hebt niet eens 80 euro () om schoenen te kopen maar wil niet stoppen met paffen
als je 20 pakjes per maand rookt ben je al 140¤ goedkoper uit.
junkies
nee man vans platform is wel geil bij chicks zeg ik eerlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind van die plateauzolen ook echt tyfus lelijk, alsof je een beperking hebt.
Ja 40 rollen wc-papier halenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou dan een keertje boodschappen kunnen doen
Zin om dat kanker linkedin naar de chakra te meppenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oeioeieoiiiiii even terug in je chakra komen
Ik vind het met de energierekening en al die heffingen erbij best wel prijzig voor een starter en een student.quote:
Soms wel ja, maar nu al heel lang niet meerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef je het wel aan ingame klote items uit waar je geen hol aan hebt
Jij bent rijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Als ik al het geld dat ik ooit aan drank heb uitgegeven nog zou hebben, zou ik echt rijk zijn
Gewoon doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zin om dat kanker linkedin naar de chakra te meppen
Rijk gevuld jaquote:
Ben je moddervet?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben Hagenaar maar kan geen Haags.
Ja ik ben ook wel eerlijk in dezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
nee man vans platform is wel geil bij chicks zeg ik eerlijk
Apex heeft geen items?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar nu al heel lang niet meer
🤦🏻♀quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik de rest van mijn leven single blijf? Ouch
Lol triggeredquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Maar laten we allemaal doen alsof 950 met daarbij energie voor een lekke woning niks is joh.
Stelletje rijke mensen jullie zijn echt geweldig omg mag ik je handtekening
Is echt tyfusveel, ik snap nu helemaal niet dat je rookt domme troelaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Maar laten we allemaal doen alsof 950 met daarbij energie voor een lekke woning niks is joh.
haha madquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Zo ben ik niet, jij bent veel ergerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had zomaar gekund, zo lullig kan jij weleens uit de hoek komen haha
Rotterdamquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat ga ik uiteraard niet zeggen hier. Randstad.
Dit is vast goed voor je bloeddrukquote:
Dat doe ik liever met mn skillsquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh wil je niet shinen tussen de tieners
Ja en dan dik worden zekerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol triggered
Stop met roken gewoon, zeikstraal
Helemaal niet waar ditquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, jij bent veel erger
Ja je hebt toch al een lekkere vent en een kindquote:
Ja die moet ik houden toch. Heb een milftitel te verdedigen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja je hebt toch al een lekkere vent en een kind
Is heb bewijs snoesquote:
Nee je hebt huur te betalen, stomme kutquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die moet ik houden toch. Heb een milftitel te verdedigen.
Ik zou al dood zijn denk ik, ben een heel kalm persoonquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben nu madder, ik heb een bloeddruk daar zou menigeen een hartaanval van krijgen.
Gewoon een screenshot van een uitspraak van jou, die bewaar ik de rest van mn levenquote:
Rustaaag we gaan in de zomer verhuizen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee je hebt huur te betalen, stomme kut
Het zijn cosmetics, geen pay to win itemsquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment kan je het niet meer bijbenen, dan moet je wel aan de items om niet uitgelachen te worden.
Jeetje dit kunnen er zoveel zijn 🙄quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon een screenshot van een uitspraak van jou, die bewaar ik de rest van mn leven
Stop met roken en drugs junkiequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Nee welke opaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het zijn cosmetics, geen pay to win items
Ken je die opa niet die streamt, 70+ en nog steeds goed
Ik maak me niet dik
Koop die schoenen dan gewoon jesus fucking christquote:
Groot gelijk meidquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:12 schreef Myrr het volgende:
Maar op de rest ga ik ook nee zeggen jullie hoeven niet te weten waar ik woon.
Dan woon je ook niet in een stadquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Myrr het volgende:
Het is hier overwegend wit waar ik woon dus nee geen Gouda en omstreken.
Valt wel mee hoor, zo veel zinnigs zeg jij nietquote:
Ja ik zit nu mobiel, kom ik op terugquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee welke opa
Dat voordeel heb jij geloof ik
Waar heb ik dit aan te dankenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zo veel zinnigs zeg jij niet
Nein.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Koop die schoenen dan gewoon jesus fucking christ
Ben benieuwd of je het dit keer wel nakomt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zit nu mobiel, kom ik op terug
Ja klopt
Ben in een goede buiquote:
Heb laatst wel schoenen van 100 euro gekocht, zonder bij na te denkenquote:
Den Skylidge oid ben ik nog niet aan toegekomenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je het dit keer wel nakomt.
Dat laatste is sowieso een leugenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb laatst wel schoenen van 100 euro gekocht, zonder bij na te denken
Niet erg want ze doet het maar 3x per weekquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een voorbeeld geef je dan ook he
Ja die tijden heb ik ook wel gehad. Doe nu ook nog steeds onzinnige uitgaven maar dan niet voor mezelf.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb laatst wel schoenen van 100 euro gekocht, zonder bij na te denken
Samequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die tijden heb ik ook wel gehad. Doe nu ook nog steeds onzinnige uitgaven maar dan niet voor mezelf.
Niet bij deze schoenenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef wielrennerdt het volgende:
@:Goudenvis
@:Quotidien
@:wollah
@:Plompzakker
@:pferdfahrer
Tijd om te gaan, de mongolenbrigade is in aantochtquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef wielrennerdt het volgende:
Hjbquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan vind ik je leuker als je je dag niet hebt haha
Voor de kleine zekerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die tijden heb ik ook wel gehad. Doe nu ook nog steeds onzinnige uitgaven maar dan niet voor mezelf.
WRquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef wielrennerdt het volgende:
morgen frikandellen toch a matteiquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
WRik zei toch dat ik frikandellen ging eten? M'n oom belde vanmiddag of ik kwam eten dus ik daarheen gaan we spaghetti eten
vind dat niet eens lekker
Ja zit een hoop stress bijquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet erg want ze doet het maar 3x per week
Ja moet dan maarquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
morgen frikandellen toch a mattei
Heb voor mn neefje een trui gekocht van 40 euro wat hij ongeveer vier maanden kan dragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |