Je moet het wel expres hebben gedaanquote:
is overal wel plekquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
ik ken iemand die in de binnenstad woonde en ik kon me waggie altijd wel kwijt daar
Zou je denkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet het wel expres hebben gedaan
Zo dom schat ik je niet in
Kan gebeurenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
Godver ik ben het email adres kwijt waarmee ik een linkedin gemaakt heb.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet het wel expres hebben gedaan
Zo dom schat ik je niet in
Hoe los ik dit op though? Ik heb echt geen idee welk email adres het was. Ik heb alles al geprobeerd.quote:
Wat loop je de hele tijd tequote:
Laat hemquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat loop je de hele tijd tegeelhuid
Je kan via LinkedIn je identiteit bevestigen. I.p.v. e-mail vul je dan je profiel url in. Ff googlen hoe preciesquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe los ik dit op though? Ik heb echt geen idee welk email adres het was. Ik heb alles al geprobeerd.
Mooie vent ben jequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat loop je de hele tijd tegeelhuid
Ja jij ook welquote:
Haha kankergrappig weer Hansquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
jongens, ik ben 4 jaar in dienst vandaag bij mijn huidige werkgever. Ik wilde eerst zeggen werk er vier jaar, maar heb hooguit 3 maanden gewerkt haha
Je weet hetquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
jongens, ik ben 4 jaar in dienst vandaag bij mijn huidige werkgever. Ik wilde eerst zeggen werk er vier jaar, maar heb hooguit 3 maanden gewerkt haha
Jezus hoe lang is je vent al wegquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neem je eendebek mee bby gaan we doktertje spelen.
Ja midden op de Mariaplaats debielquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
ik ken iemand die in de binnenstad woonde en ik kon me waggie altijd wel kwijt daar
hadden vandaag hapje en drankje want iemand werkte er al 40 jaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
Dan zoek je schoenen die minder dan dat kostenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef Myrr het volgende:
Ik wil schoenen maar wil geen 75-85 euro uitgeven.
Met een lekker sigaretje erbij?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hadden vandaag hapje en drankje want iemand werkte er al 40 jaar
De hapjes waren lekker.
Ik wil specifiek dit paar schoenen want dan kan ik twinnen met mn bby.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zoek je schoenen die minder dan dat kosten
Geen dank
Koop gewoon dan, kan bestquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil specifiek dit paar schoenen want dan kan ik twinnen met mn bby.
Over 10 jaar verdienen jullie toch een tonquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil specifiek dit paar schoenen want dan kan ik twinnen met mn bby.
Ik vind het nogal wat en heb geen zin om eind van de maand dan ineens skeer te zijn. Koop jij dan als het toch wel kan.quote:
15.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Over 10 jaar verdienen jullie toch een ton
Gewoon doen
Ik heb helemaal geen geld meer sinds vorige week, sorryquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat en heb geen zin om eind van de maand dan ineens skeer te zijn. Koop jij dan als het toch wel kan.
Niet dus, je hebt steeds je email nodig. Godver dit maakt me kwaadquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan via LinkedIn je identiteit bevestigen. I.p.v. e-mail vul je dan je profiel url in. Ff googlen hoe precies
Ja zo denk ik ook vaakquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
15.
Maar daar vul ik eind deze maand geen koelkast mee en ben niet van de afterpay leef.
Vreemd, in de uitleg die ik kon vinden stond dat je je profiel url mocht invullen i.p.v. e-mail. Dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet dus, je hebt steeds je email nodig. Godver dit maakt me kwaad
Jezus hoe weinig eet jijquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook vaak
Hmm, grammetje sosa of een week aan boodschappen
Jaaahaaaquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand. Zit er sigaret in je joint
Nog steeds rokenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
Moet echt eens goedkoop boodschappen leren doen. Mja. Fles wijn, pak luiers en peuken dan zit je alweer 23 euro extra.
Ja k zeg wel 50 eu maar is sws meerquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij soms net zo dun als tardis
Oeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |