nee man vans platform is wel geil bij chicks zeg ik eerlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind van die plateauzolen ook echt tyfus lelijk, alsof je een beperking hebt.
Ja 40 rollen wc-papier halenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou dan een keertje boodschappen kunnen doen
Zin om dat kanker linkedin naar de chakra te meppenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oeioeieoiiiiii even terug in je chakra komen
Ik vind het met de energierekening en al die heffingen erbij best wel prijzig voor een starter en een student.quote:
Soms wel ja, maar nu al heel lang niet meerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef je het wel aan ingame klote items uit waar je geen hol aan hebt
Jij bent rijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Als ik al het geld dat ik ooit aan drank heb uitgegeven nog zou hebben, zou ik echt rijk zijn
Gewoon doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zin om dat kanker linkedin naar de chakra te meppen
Rijk gevuld jaquote:
Ben je moddervet?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik ben Hagenaar maar kan geen Haags.
Ja ik ben ook wel eerlijk in dezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
nee man vans platform is wel geil bij chicks zeg ik eerlijk
Apex heeft geen items?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar nu al heel lang niet meer
🤦🏻♀quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik de rest van mijn leven single blijf? Ouch
Lol triggeredquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Maar laten we allemaal doen alsof 950 met daarbij energie voor een lekke woning niks is joh.
Stelletje rijke mensen jullie zijn echt geweldig omg mag ik je handtekening
Is echt tyfusveel, ik snap nu helemaal niet dat je rookt domme troelaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Maar laten we allemaal doen alsof 950 met daarbij energie voor een lekke woning niks is joh.
Stelletje rijke mensen jullie zijn echt geweldig omg mag ik je handtekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |