Misschien vind je dit wel schattig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn Dirk en Desirée?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef ElDinosaur het volgende: [..] D'r vriendje kan niet van d'r winnen.
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien vind je dit wel schattig.Ja schattige kwabjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen dus.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
En iedereen die van Djenghis Khan afstamt is een mongooltje.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
D'r vriendje kan niet van d'r winnen.
Liever een Tarzan met een goede liaan om een slinger aan te gevenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
Een vriendje hebben dat korter is, oke, zou ik mee kunnen leven. Maar eentje die slapper is.
We doen niet anders hier.quote:
Zielig hoor, beterschap voor je doggiequote:Op woensdag 1 mei 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
Godsakke, was met de hondjes wezen wandelen. Af en toe een balletje gooiend. Komt Mier terug gestrompeld, helemaal onder t bloed.
Hij had zijn pootje opengehaald en door t bloeden en zijn bewegingsafloop vloog dat alle kanten op.
Schoongemaakt en ontsmet en nu ligt t kereltje heerlijk te slapen, wel met een pijnlijk pootje.
Je kunt veel van hem zeggen, maar een cuck is het niet.quote:
Ahwquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
Godsakke, was met de hondjes wezen wandelen. Af en toe een balletje gooiend. Komt Mier terug gestrompeld, helemaal onder t bloed.
Hij had zijn pootje opengehaald en door t bloeden en zijn bewegingsafloop vloog dat alle kanten op.
Schoongemaakt en ontsmet en nu ligt t kereltje heerlijk te slapen, wel met een pijnlijk pootje.
Lentekriebelsquote:
Ja hequote:
Dat van neuken gister was niet serieus hequote:
Nee heerlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:57 schreef Samzz het volgende:
Die lentekriebels zijn zo dood met t winterse weer dat voorspeld is.
Niet?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat van neuken gister was niet serieus he
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat van neuken gister was niet serieus he
Bij mij tieren ze welig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:57 schreef Samzz het volgende:
Dacht dat het juist beter zou wordenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:57 schreef Samzz het volgende:
Dit weekend wordt t slecht heb ik begrepen.quote:
Ja moet werken verdoriequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit weekend wordt t slecht heb ik begrepen.
Echt?quote:
Hmmpf. Nou ja, FOK!kers komen toch niet buiten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit weekend wordt t slecht heb ik begrepen.
Ik ben vrij. Maar ga maar niet naar t strand denk ikquote:
Jij kijkt wielrennen, ik voetbal. Ieder z'n dingquote:
Preciesquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmpf. Nou ja, FOK!kers komen toch niet buiten.
Ja, leuk vooruitzicht en zo.quote:
Flauw zeg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij kijkt wielrennen, ik voetbal. Ieder z'n ding
Wielrennenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij kijkt wielrennen, ik voetbal. Ieder z'n ding
Heb ik persoonlijk niks mee. Maar jij hebt volgens mij met alles niets. If that makes sensequote:
Zoiets ja.quote:
Zelfs mij lukt het. Dan lukt het jou ook welquote:
Wanneer in mei is dat evenement ongeveer?quote:
Nietesquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik persoonlijk niks mee. Maar jij hebt volgens mij met alles niets. If that makes sense
Je hebt een date?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelfs mij lukt het. Dan lukt het jou ook wel
11 mei.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer in mei is dat evenement ongeveer?
Wat vind je van Rupauls drag race?quote:
Oeh, snel al.quote:
Nooit van gehoord. Even gezocht, lijkt me niet echt heel bijzonderquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je van Rupauls drag race?
Dankje. Heb er een keer een goed gevoel bijquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja verdorie
Nou oke veel plezier dan maar enzo
Oei oei oei, dat is al bijna. Wat ga je doen en heb je je outfit al bepaald?quote:
Sashay away.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Even gezocht, lijkt me niet echt heel bijzonder
Ik nietquote:
Is date nummer twee. We gaan eten bij mijn favo restaurantquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oei oei oei, dat is al bijna. Wat ga je doen en heb je je outfit al bepaald?
Verkeerd antwoord. You're dismissedquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Even gezocht, lijkt me niet echt heel bijzonder
Sashay awahaaay!quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkeerd antwoord. You're dismissed
Dat was ik toch alquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkeerd antwoord. You're dismissed
Ah, dus het klikt al goed? Klinkt al als een geslaagde avond.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is date nummer twee. We gaan eten bij mijn favo restaurant.
Het wordt een pencildress, maar welke weet ik nog niet precies.
quote:
Het klikte heel goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, dus het klikt al goed? Klinkt al als een geslaagde avond.
1 kilo steakquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is date nummer twee. We gaan eten bij mijn favo restaurant.
Het wordt een pencildress, maar welke weet ik nog niet precies.
Oh dat heb ik gemist. Ricky Koole heeft wel wat.quote:
Houterig acteerwerk. Verhaal over een "onmogelijke" liefde tussen een Surinaamse man en een Nederlandse vrouw in de jaren 50 meen ik.quote:
Tettengewijs heeft MCH een punt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Ricky Koole heeft wel wat.
Yquote:
Brett?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb een date met de man van mijn dromen
Nou iddquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Het gebruik van luipaardprints is nou echt een van die fascinerende mysteries van het leven voor mij.
Ik heb een luipaardprint rok en ik vind m zó gaafquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Het gebruik van luipaardprints is nou echt een van die fascinerende mysteries van het leven voor mij.
In m'n dromen dus jaquote:
Te oud?quote:
Ik hou d'r wel van. Bij het smaakvolle type dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een luipaardprint rok en ik vind m zó gaaf.
Ik kan me er echt, echt écht niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een luipaardprint rok en ik vind m zó gaaf.
Aangeven dat je op zoek bent naar een man en dan kan ik je een match garanderenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou eigenlijk eens een Tinder aan moeten maken om te kijken of ik in staat zou zijn een match te krijgen.
Dito.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou eigenlijk eens een Tinder aan moeten maken om te kijken of ik in staat zou zijn een match te krijgen.
Ben je hetero?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zal je een foto sturen, kun je me uitlachenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me er echt, echt écht niks bij voorstellen.
Wat een heldin was het ook.quote:
Gewoon dikkerdjes likenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je weet niet eens hoe ik er uit zie :$quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Aangeven dat je op zoek bent naar een man en dan kan ik je een match garanderen![]()
Ik heb eerder medelijdenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je een foto sturen, kun je me uitlachen.
Doen alsof je homofiel bent. Omdat het hip is en elke voetballer "het" is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Aangeven dat je op zoek bent naar een man en dan kan ik je een match garanderen![]()
Jezus ik dacht eerst dat ze met haar benen onder de dekens lag en vroeg me al af wat dat zwarte voor misvormde hond was.quote:
In haar soort...quote:
Nou ongeveer welquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie :$
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik dacht eerst dat ze met haar benen onder de dekens lag en vroeg me al af wat dat zwarte voor misvormde hond was.
Ik heb nog nooit geprobeerd om vrouwen te matchen. Maar als Mozy dikkerdjes gaat liken regent het altijd ineens matches bij hem.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij dat weleens geprobeerd?
Ik wel tot ik mijn schoonzusje tegenkwam.
Zijn voetballers het? ;oquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doen alsof je homofiel bent. Omdat het hip is en elke voetballer "het" is.
Ik heb hier nogal eens gebbetjes gemaakt over mijn afkomst.quote:
Het dikke type met dikke brilglazen is minstens zo wanhopig als Faxie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geprobeerd om vrouwen te matchen. Maar als Mozy dikkerdjes gaat liken regent het altijd ineens matches bij hem.
Dikke montuur bedoel je? Dat is hip tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het dikke type met dikke brilglazen is minstens zo wanhopig als Faxie.
Ah doe je ook doggy en atm?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dikke brilglazen en ben best een hete meid.
Godverdomme wat een irritante gast.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Dikke montuur bedoel je? Dat is hip tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Of je even in zijn bek wilt schijten. Jouw ass to zijn mouth.quote:
Sorry laat maar.quote:
Hmm. Kan nooit zo goed poepen in gezelschap helaas.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Of je even in zijn bek wilt schijten. Jouw ass to zijn mouth.
Slaap lekker Nelquote:
Leuke naam heb je toch.quote:
Mijn oma heette Nelquote:
Ouwe negger van me.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuke naam heb je toch.
Tevens vind je je naam altijd op de kermis bij de namen kettingen.
Game overquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik word zelf al bijna wanhopig van jouw posts. Whats your game lately?
Kunnen we je helpen?quote:
Ik heet geen Samantha.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuke naam heb je toch.
Tevens vind je je naam altijd op de kermis bij de namen kettingen.
Lekker, zo'n e-coli bacterie binnenkrijgen. Wel ideaal om 5 kg kwijt te raken in 3 dagen ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry laat maar.
Niet mijn ding maar tegenwoordig helemaal hip bij de 17 tot 22 jarigen. Die kicken helemaal op een vrouw die zo ver gaat dat ze de penis ter monde neemt na een partijtje penetratie waar de zon niet schijnt.
We gaan tegen Barca spelenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker, zo'n e-coli bacterie binnenkrijgen. Wel ideaal om 5 kg kwijt te raken in 3 dagen ofzo
Ik snap niet dat mensen dat doen; zit echt wel een hoog risico aan om (dood)ziek te worden.
Fajitaquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Nelly wel een leuke naam. Of Neeltje.
Ik wilde m'n cavia Neeltje noemen maar heb in de familie al iemand die zo heet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Nelly wel een leuke naam. Of Neeltje.
Gewoon als oom ze indelen in het knappe en lillike nichtje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een achternichtje met een naam die erg op de mijne lijkt en dat is verdomd verwarrendmaar goed, die ene keer in de twee jaar dat we allemaal samen zijn.
Ik ken serieus niemand anders in mijn directe omgeving die mijn naam heeft. Ben zo lekker uniek en een sneeuwvlokje enzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een achternichtje met een naam die erg op de mijne lijkt en dat is verdomd verwarrendmaar goed, die ene keer in de twee jaar dat we allemaal samen zijn.
Dan weet ik wel weer waar ik terechtkom. Vergast bij aankomst-idee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon als oom ze indelen in het knappe en lillike nichtje.
Ja ik heb ook een Neeltje in de familie, maar vind maar eens een naam die nog niet in mijn familie voorkomtquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde m'n cavia Neeltje noemen maar heb in de familie al iemand die zo heet.
Half Nederland heeft mijn naam.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand anders in mijn directe omgeving die mijn naam heeft. Ben zo lekker uniek en een sneeuwvlokje enzo
Jeetje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet ik wel weer waar ik terechtkom. Vergast bij aankomst-idee.
Ik keek daar echt veel langer naar... maar dat was meer omdat ik 't altijd met m'n vader keek en hij zo verdomd droog uit de hoek kon komen tijdens dat programmaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik stopte met kijken naar tik tak toen ik 4 was.
Dankje voor de reflectie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik keek daar echt veel langer naar... maar dat was meer omdat ik 't altijd met m'n vader keek en hij zo verdomd droog uit de hoek kon komen tijdens dat programma![]()
Mooie herinnering... dankjewel dat ik er weer aan moet denken!
Er is geen gewoonte om je eerste dochter zo te noemen toch?quote:
Mijn naam staat erbijquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooie namen
Meisjesnamen 2019 top 10
Julia.
Sophie.
Mila.
Emma.
Tess.
Zoë
Noor.
Elin.
Daarom, veelvoorkomende namenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Die van mijn chickie ook en mijn middelbare school crush
Wel. Alleen de laatste letter niet. Maar ik word altijd zonder die laatste letter genoemd.quote:
Zonder de laatste twee bij mij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel. Alleen de laatste letter niet. Maar ik word altijd zonder die laatste letter genoemd.
hoi tessaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel. Alleen de laatste letter niet. Maar ik word altijd zonder die laatste letter genoemd.
Zo blij dat ik Roderick heet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:08 schreef MissMSX het volgende:
Dat mensen hun kinderen geen namen met meer dan twee lettergrepen geven is wel treurig.
M'n nicht heeft haar roedel namen gegeven met 1 lettergreep. Soort aap noot Mies.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:08 schreef MissMSX het volgende:
Dat mensen hun kinderen geen namen met meer dan twee lettergrepen geven is wel treurig.
3 uur likkenquote:
Lekker hipquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht heeft haar roedel namen gegeven met 1 lettergreep. Soort aap noot Mies.
Adolfquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou ook gaan voor goede Germaanse namen. Brunhilde en Adelbert ofzo.
Past wel mooi als je ook nog een bijzonder achternaam hebt uit een familie van adel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou ook gaan voor goede Germaanse namen. Brunhilde en Adelbert ofzo.
Zoals het hoortquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kids van m'n neef hebben echter namen met drie of vier lettergrepen
Ordinaire Germaanse namen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Past wel mooi als je ook nog een bijzonder achternaam hebt uit een familie van adel.
Ken hem helemaal niet, naar weer een Fokker overleden is welquote:
Dan nog liever een hernia.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zet even Wêr Bisto op voordat ik ga slapen.
En zo jong.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ken hem helemaal niet, naar weer een Fokker overleden is wel
quote:Op donderdag 2 mei 2019 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan er weer met de volle 3% tegenaan 💪
Ja, net dat ene kleine beetje. Nog 1 kopje koffie en dan kan er nog een honderdste procent achter de komma bijquote:Op donderdag 2 mei 2019 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is net dat ene stapje harder hè
Oefff. Jouw baas zal je inzet waarderen vandaag.quote:Op donderdag 2 mei 2019 05:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, net dat ene kleine beetje. Nog 1 kopje koffie en dan kan er nog een honderdste procent achter de komma bij
Echt wel. Gisteren al een compliment gehad 👍🏻quote:Op donderdag 2 mei 2019 05:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oefff. Jouw baas zal je inzet waarderen vandaag.
Nice.quote:Op donderdag 2 mei 2019 05:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt wel. Gisteren al een compliment gehad 👍🏻
Huehuehue.quote:
Nu krijg je weer dat gejank van AirwiN dat hij zin heeft in foksters die minstens 20 jaar jonger zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:33 schreef MissMSX het volgende:
Blij dat 1 mei voorbij is. Al dat linkse gehuil weer uit m'n tijdlijnen.
Dat komt totaal niet in m'n tijdlijn voorbijquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:33 schreef MissMSX het volgende:
Hoe letterlijk kun je links gehuil nemen...quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:33 schreef MissMSX het volgende:
twitter:JannekeHolman twitterde op woensdag 01-05-2019 om 12:50:25Haags Strijdkoor Stem des Vals was ook weer present met de gouwe ouwe Internationale bij de 1 meiviering van @PvdADenHaag! 😂 @MikalTseggai @WouterBooij #DagvandeArbeid https://t.co/pqFSGy6x2G reageer retweet
Die post gister werd wel vakkundig genegeerd, niet zijn standaard reactie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu krijg je weer dat gejank van AirwiN dat hij zin heeft in foksters die minstens 20 jaar jonger zijn
Doet ie altijd als hij weet dat anderen gelijk hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die post gister werd wel vakkundig genegeerd, niet zijn standaard reactie.
Mier heeft een zeer pootje, hij heeft m gisteren met wandelen opengehaald. Heel zielig. Gisteren leek het goed te gaan, maar hij staat er vandaag niet op en ik mag er niet aan komen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu krijg je weer dat gejank van AirwiN dat hij zin heeft in foksters die minstens 20 jaar jonger zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooh die poot met een glip?
Sterkte.
Dat is dagelijkse kost en kan ik reduceren tot geruisquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik volg mensen buiten mijn bubbelquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt totaal niet in m'n tijdlijn voorbij.
Handig dat die langskomt. Hopelijk snel een oplossingquote:
Jouw bubbel is al zo links als mogelijk.quote:
And I love it.quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw bubbel is al zo links als mogelijk.
Ik ben dan ook niet jong.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Airwin achter jongere foksters aan?![]()
Is me nooit opgevallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |