SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:26 schreef Elleska het volgende:
Is er nog een plekje vrij in dit topic?
L heeft (vorige week al) ook zijn 1ste kaarsje mogen uitblazen
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geconcentreerd aan het autorijden bij de kapper![]()
Hier is hij al klaar, jas weer aan, maar uit die auto, dat was wel een dingetje![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ja, als hij zieker wordt moeten we terug. Maar hij wordt niet zieker, ook niet beter overigens. Komende nacht zijn we de week rond wat koorts betreft want het startte vorige week van dinsdag- op woensdagnacht.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
@:Malteser, zes dagen koorts lijkt me inderdaad ook lang, heeft de huisarts verder geen advies gegeven of gezegd wanneer je weer terug moet komen?
En nu ga ik even op zoek naar een foto
Das van dat advies waar je zo lekker weinig mee kan verder hequote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, als hij zieker wordt moeten we terug. Maar hij wordt niet zieker, ook niet beter overigens. Komende nacht zijn we de week rond wat koorts betreft want het startte vorige week van dinsdag- op woensdagnacht.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Das van dat advies waar je zo lekker weinig mee kan verder heop zich fijn dat het een en ander uitgesloten is, mja aan de andere kant heb je nu niks waar je iets tegen kan doen.
Hoe is hij er zelf onder?
Tja.... hangerig, huilerig, dan weer even een opleving door de paracetamol waardoor hij wat speelt om vervolgens weer bij je te willen zijn. Duidelijk niet Mars, duidelijk niet fit. Maar ja, ze schrijven niks voor want ‘er is niets wat wijst op een ontsteking behalve dan de koorts’. Logisch. Snap ik. Maar ondertussen zit ik al een week met een ziek kind. En dat vind ik heel erg naar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Rena, gecondoleerd![]()
Malteser, beterschap voor Mars, vervelend dat ie al een week koorts heeft? Hoe is ie eronder?
LeSage, wat een terugreis from hellIs de auto nog te repareren? Knap dat je jongens zich zo goed gedragen hebben.
SC en Elleska, gefeliciteerd met jullie dreumesen en welkom hier![]()
![]()
![]()
voor alle leuke dreumesfoto's
Z. was veel wakker en dan weer in slaap soezen. Dus onrustig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 06:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Venco, had je afgelopen nacht je nachtdienst? Hoe is het gegaan?
Ah oke, misschien keertje testen en als het niet werkt kun je altijd terug denk ik?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:59 schreef Jagärtrut het volgende:
@:sacre: later naar bed zie ik eigenlijk niet zitten. Dan hou ik helemaal geen avond over. Ik lig meestal om 9.30 in bed en ga toen 22 en 22.30 slapen,ook ivm peuter die ergens tussen 6 en 7 wakker is. Natuurlijk, als iedereen gegarandeerd beter en langer zou slapen dan zou ik ook later naar bed kunnen, maar door twee uurtjes zonder kind zijn weg belangrijk! Ik geloof ook niet dat O het zou trekken trouwens, die is ook erg toe aan z'n bed om 19 uur. Hoe laat gaan andere dreumesen hier slapen?
Ook rond 19:00 tenzij hij voor het avondeten al instort, dan nog even een dutje-eten-spelen en daarna pas slapen. Maar in dat geval is de zorg voor man en heb ik alsnog mijn vrije avond.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:59 schreef Jag�rtrut het volgende:
Hoe laat gaan andere dreumesen hier slapen?
Aangezien aarde, stenen en de meeste planten niet per se heel lekker zijn doet -ie z'n best maar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:38 schreef rena het volgende:
Mini, kan hij echt alleen in de tuin scharrelen? Hier zou ze dan toch nog proberen aarde/stenen/planten op te eten, terwijl ze genoeg te eten krijgt van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |