Oh LDG, zulke advertenties kan ik ook niet zo goed meer tegen idd
Jagar, gefeliciteerd met O

Wat een leuke foto van een vrolijk kereltje

Kris

Wat fijn dat het goed gaat met J, kan me voorstellen dat het even slikken is als hij zich zo rap ontwikkelt

Niks mis met schermtijd als ze ziek zijn hoor!
PKM, hier ook een die praktisch in de tv wil kruipen, en ik kan haar 100 keer weghalen maar ze doet het toch weer
Laten we ons echt niet te schuldig voelen over schermtijd, ik probeer het hier overdag te vermijden maar soms tussen 17 en 18 uur (voor papa thuiskomt

) is ze wel eens jengelig en hangerig en dan is Bumba soms echt een uitkomst hoor
Fleur

Irritant he dat gejengel, ik weet dat er vaak echt wel een reden voor is en ik probeer daar ook echt rekening mee te houden, maar de ene dag gaat het makkelijker dan de andere.
Oh en ik lees nu je bericht over je nichtje, wat afschuwelijk

Franny, dat nieuws over dat jongetje in Spanje kon ik echt bijna niet lezen zonder tranen in mijn ogen

Het leed van de ouders kun je je haast niet voorstellen he, hoop het ook nooit mee te hoeven maken.
FF, ik moest er stiekem ook wel om lachen

Ze wennen er vast vanzelf aan!
Mini, jij hebt straks gewoon al een zindelijke dreumes joh

Nolita, wat een stuntpiloot die dame van jou! Hier gisteren de eerste tand door de lip, ze moest heel hard huilen, zo zielig

Dat wordt nog wat als ze straks echt loopt.
Dorothy, leuk om jou weer te zien en wat is hij groot

Duman, daar heb ik toentertijd dus helemaal overheen gelezen, krijgt hij daar iets van fysio voor of moet hij er overheen groeien? En wat kan dat verschillen he qua ontwikkeling, het zoontje van vrienden van ons is evenoud als C maar gaat ook al veel sneller dan C op verschillende gebieden.
Venco, geen tips verder maar wat rot zeg

Hier ga ik straks even naar mijn oma met C, het ziet er naar uit dat ze binnen een paar dagen zal overlijden. Ze is al meer dan 20 jaar dement en al dik in de 90 dus het is niet iets wat we niet zagen aankomen, maar het is de laatste levende grootouder die ik nog heb dus het is wel het eind van een tijdperk zeg maar. En ik vind het heel triest voor mijn moeder

Hopelijk houdt C de autorit een beetje vol, het is bijna een uur rijden.