abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186643771
Oh LDG, zulke advertenties kan ik ook niet zo goed meer tegen idd ;(

Jagar, gefeliciteerd met O *O* Wat een leuke foto van een vrolijk kereltje O+

Kris :W Wat fijn dat het goed gaat met J, kan me voorstellen dat het even slikken is als hij zich zo rap ontwikkelt O+ Niks mis met schermtijd als ze ziek zijn hoor!

PKM, hier ook een die praktisch in de tv wil kruipen, en ik kan haar 100 keer weghalen maar ze doet het toch weer :+

Laten we ons echt niet te schuldig voelen over schermtijd, ik probeer het hier overdag te vermijden maar soms tussen 17 en 18 uur (voor papa thuiskomt :+ ) is ze wel eens jengelig en hangerig en dan is Bumba soms echt een uitkomst hoor _O_

Fleur :* Irritant he dat gejengel, ik weet dat er vaak echt wel een reden voor is en ik probeer daar ook echt rekening mee te houden, maar de ene dag gaat het makkelijker dan de andere.

Oh en ik lees nu je bericht over je nichtje, wat afschuwelijk ;( :*

Franny, dat nieuws over dat jongetje in Spanje kon ik echt bijna niet lezen zonder tranen in mijn ogen ;( Het leed van de ouders kun je je haast niet voorstellen he, hoop het ook nooit mee te hoeven maken.

FF, ik moest er stiekem ook wel om lachen _O- Ze wennen er vast vanzelf aan!

Mini, jij hebt straks gewoon al een zindelijke dreumes joh :o

Nolita, wat een stuntpiloot die dame van jou! Hier gisteren de eerste tand door de lip, ze moest heel hard huilen, zo zielig ;( Dat wordt nog wat als ze straks echt loopt.

Dorothy, leuk om jou weer te zien en wat is hij groot :o

Duman, daar heb ik toentertijd dus helemaal overheen gelezen, krijgt hij daar iets van fysio voor of moet hij er overheen groeien? En wat kan dat verschillen he qua ontwikkeling, het zoontje van vrienden van ons is evenoud als C maar gaat ook al veel sneller dan C op verschillende gebieden.

Venco, geen tips verder maar wat rot zeg -O-

Hier ga ik straks even naar mijn oma met C, het ziet er naar uit dat ze binnen een paar dagen zal overlijden. Ze is al meer dan 20 jaar dement en al dik in de 90 dus het is niet iets wat we niet zagen aankomen, maar het is de laatste levende grootouder die ik nog heb dus het is wel het eind van een tijdperk zeg maar. En ik vind het heel triest voor mijn moeder ;( Hopelijk houdt C de autorit een beetje vol, het is bijna een uur rijden.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 6 mei 2019 @ 10:10:18 #102
469536 DorothyGale
High hopes
pi_186644206
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 20:45 schreef Lemijn het volgende:
Jij ook nog gefeliciteerd DG! Wat een serieuze blik heeft je dreumes :D .
Dankje :) Ja, hij was die dag erg timide 8-)
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef TolstoiFan het volgende:

DG, wat een lekkere bolle toet O+
Ik zie dat dus nooit op het moment zelf :D Mijn moeder zei een tijd geleden ook dat hij een bolle toet had en ik dacht :? Tot ik later een foto zag van die periode, en ja dat klopte echt :)

Waardeloos Venco, de zware nachten. Hopelijk is het tijdelijk, want zwaar zo :*

Sterkte vandaag Rena, kan me helemaal voorstellen dat het als een afsluiten van een periode voelt. Het is dan raar dat er dan een generatie weg is.
Mijn oma is een aantal jaar geleden overleden op 95-jarige leeftijd. Ik had altijd een enorm goede band met haar. Ze woonde in een tehuis en de laatste nacht voor haar overlijden (ze was toen al 'weg' ) heb ik bij haar gelogeerd. Dat was een fijne afronding O+

Nu zijn mijn ouders zeventigers en sinds Toto is geboren ben ik er heel erg mee bezig hoe lang ik ze nog heb. Dat had ik voor zijn geboorte total niet.
pi_186644376
Vandaag de vuurdoop, vriendlief is weer aan het werk. Tot 3 uur ben ik alleen met m’n mannen O+
Tot nu toe gaat het voorspoedig haha.
We hebben lekker gechilled in bed, beide zijn verschoond, hebben gegeten, vaatwasser uit en ingeruimd, hond verzorgd en nu zit ik zelf aan het ontbijt :o
Geen idee hoe ik dat bij V deed maar toen vergat ik vaak te eten omdat drukdruk.

Ik zal proberen iets meer te posten maar het is zo gezellig met m’n mannen dat ik veel minder op m’n telefoon zit. Win win! O+
pi_186650018
Dorothy, dat begin ik me ook steeds meer te beseffen ja, dat mijn eigen ouders er op een gegeven moment ook niet meer zullen zijn. Ik heb zoveel fijne herinneringen aan mijn opa’s en oma’s en ik hoop dat C die ook mag maken met die van haar O+

Ze was heel lief toen we bij mijn oma waren, had bewust haar tutje meegenomen hoewel ik dat overdag eigenlijk niet doe, maar ik wilde even rustig daar zijn. Oma is er al bijna niet meer, heel hard en benauwd ademen en alleen maar liggen eigenlijk ;( Toen C zag dat ik een traantje moest laten aaide ze over mijn wangen terwijl ze “aai” zei, alsof ze het aanvoelde dat ik verdrietig was ;( O+ Was heel fijn om haar bij me te hebben op dat moment, mijn kleine steun *;

Flav, wat klinkt dat heerlijk! Je zit echt op een roze wolk zo te horen O+
And you know I might
  maandag 6 mei 2019 @ 16:03:41 #105
221912 minilot
Nancy boy
pi_186651130
@Flav! Klinkt heerlijk! O+

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:13 schreef rena het volgende:
Oma is er al bijna niet meer, heel hard en benauwd ademen en alleen maar liggen eigenlijk ;( Toen C zag dat ik een traantje moest laten aaide ze over mijn wangen terwijl ze “aai” zei, alsof ze het aanvoelde dat ik verdrietig was ;( O+ Was heel fijn om haar bij me te hebben op dat moment, mijn kleine steun *;
Och, goed hè, zo klein nog maar maakt het zoveel beter. *; :*

Ik ben zelf drie jaar geleden mijn vader (was nog maar 56) vrij plotseling verloren en hoewel ik 'm hartstikke lief vond trok ik dat initieel eigelijk wel prima, het gemis ging pas pijn doen, op bitterzoete wijze, toen Günther kwam en nu -ie steeds groter en toffer wordt. :Y Zou het niet anders willen - zonder mijn koter zou het zonder mijn vader minder verdrietig maar wel een stuk leger zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 06-05-2019 16:08:50 ]
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 6 mei 2019 @ 16:07:34 #106
221912 minilot
Nancy boy
pi_186651211
Vergt nog finetuning, maar uitprobeersel.. Beperkte kledingselectie op Günthervriendelijke hoogte. Tevens hergebruik babygym en ingebruikname walgelijk cadeaumandje dat op zolder was beland. Kan allemaal vast handiger, maar er niks nieuws voor hoeven kopen is ook wat waard! ^O^

[ Bericht 18% gewijzigd door minilot op 06-05-2019 16:14:16 ]
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 6 mei 2019 @ 16:50:13 #107
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_186652042
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:07 schreef minilot het volgende:
Vergt nog finetuning, maar uitprobeersel.. Beperkte kledingselectie op Günthervriendelijke hoogte. Tevens hergebruik babygym en ingebruikname walgelijk cadeaumandje dat op zolder was beland. Kan allemaal vast handiger, maar er niks nieuws voor hoeven kopen is ook wat waard! ^O^

[ afbeelding ]
_O_ Ik vind het allemaal zo leuk en lieflijk staan.
Begin steeds meer in te zien hoe niet creatief ik ben :')
pi_186653523
Ik vind de babygym juist heel slim bedacht zo, en heel stylish verantwoord ook!

Hier mogen ze vaak tussen 2 dingen kiezen. Wat het meest roze is wint meestal, behalve het Nijntjesshirt, die staat overal boven :')
pi_186654705
Hier wint de trui met de haai altijd en anders de Elmo trui!
pi_186659358
Flav, wat klink je heerlijk gelukkig O+

Rena, sterkte met je oma :*

Mini, wat ben je toch altijd lekker creatief. Hoe is het met luierloze Günther gegaan?

Vanmiddag kwam ik thuis uit het werk en Simon was nog aan de wandel mat manlief. Toen ze thuis kwamen, drukte Simon op de deurbel. Ik deed open, hij stond daar met een grote lach op zijn gezicht en zei "hallo moppie" _O- O+ _O- O+
pi_186660346
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:07 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]
Te gek!
Complimenten!
pi_186660369
Sterkte Rena! :*

Tolstoi: wat een heerlijke begroeting! O+
pi_186663840
Venco, had je afgelopen nacht je nachtdienst? Hoe is het gegaan?
pi_186664293
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:03 schreef minilot het volgende:
@:Flav! Klinkt heerlijk! O+
[..]

Och, goed hè, zo klein nog maar maakt het zoveel beter. *; :*

Ik ben zelf drie jaar geleden mijn vader (was nog maar 56) vrij plotseling verloren en hoewel ik 'm hartstikke lief vond trok ik dat initieel eigelijk wel prima, het gemis ging pas pijn doen, op bitterzoete wijze, toen Günther kwam en nu -ie steeds groter en toffer wordt. :Y Zou het niet anders willen - zonder mijn koter zou het zonder mijn vader minder verdrietig maar wel een stuk leger zijn.
Oh dat lijkt me heel heftig ja, vooral zo onverwachts en dat je kleine hem niet mee zal maken.

In het geval van mijn oma was het slechts een kwestie van tijd, ze is vanmorgen overleden en we zijn blij dat ze rust heeft. Maar het gevoel van steun dat je dan kunt hebben aan je dreumes is wel herkenbaar. En dat al mijn opa’s en oma’s er nu niet meer zijn is wel heel raar, echt een soort officieel einde van mijn jeugd ofzo, ook al ben ik al 31. Weet al dat ik überhaupt geluk heb gehad ze zo lang te mogen hebben, hoewel deze oma eigenlijk al zeker 10 jaar weg was door haar gevorderde dementie.

Wat leuk bedacht dat kledingrekje _O_

Tolstoi, wat een bijdehand ding :D
And you know I might
  dinsdag 7 mei 2019 @ 08:00:03 #115
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_186664372
Gecondoleerd, @rena ;(
Protège moi de mes désirs.
pi_186664955
Gecondoleerd Rena! ;( :*

Flav ik zwaai vanaf hier terug naar je roze wolk! O+ :W
pi_186665297
Ik heb al jullie verhalen gelezen, vanaf vakantie, maar aan reageren ben ik niet meer toegekomen door onze redelijk turbulente terugreis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee vakantiekiekjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:23:35 #118
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_186665404
Gecondoleerd, rena!

En wat een nachtmerrie, lesage. Ik kan me zulke nachtmerries van de vakanties met m’n ouders nog herrinneren. Dat vond ik een groot avontuur. Zullen m’n ouders wel niet zo onthouden hebben..

Ik ben er wel aan toe dat het hier een beetje soepeler gaat lopen. Dreumes vanmrogen om 5 uur alweer klaar om de dag te beginnen, en ergens in de nacht ben ik ook nog 2 uur met peuter bezig geweest. Vandaag dagje met allebei thuis.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:13:59 #119
298315 SacreCoeur
pi_186666339
Rena, gecondoleerd.

oohh dat van die auto :D wat een avontuur inderdaad. Hebben mijn ouders een keer gehad in de zomervakantie met een camper in Frankrijk. Ik was denk ik 8? en mijn zusje net geen 4. :D Ze hebben het er nu nog steeds over wat een hel dat was.

Jagar, misschien wat later naar bed? Mijnes slaapt op het moment van 9 tot 8.30/9.
Dacht te herinneren dat O ergens rond 7 gaat, zou niet veel schelen qua totale slaap uren met de mijne.
Misschien dat 9 tot 7 zou lukken?
pi_186666746
Leuke foto’s LeSage! O+ En wat een horror terugreis zeg :X

Sacre was de jouwe afgelopen weekend niet jarig? :D Indien ik dat goed heb, gefeliciteerd! *O*

DFD:
pi_186666835
Rena, gecondoleerd :*

Jagar, ik kan me voorstellen dat je toe bent aan slaap, ellendig zo zeg ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_186667044
Dank jullie wel O+

LeSage, wat afschuwelijk die terugreis :o In ieder geval fijn dat je mannen zich goed gedragen hebben, dat scheelt al een hoop denk ik. Wat wordt Mijm toch al weer groot, steeds meer peuter i.p.v. dreumes O+

Jagar, wat beroerd zeg :{ Hoe gaan de slaapjes overdag inmiddels?

Casper met stekeltjes! Hij is trouwens echt een mix van jou en je man, zo grappig om te zien :) Zag pas een foto van jullie op Insta en toen pikte ik hem echt uit jullie alletwee.

Mijn dolle diva, zo af en toe wil ze hem wel ophouden, behalve buiten :')
And you know I might
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:13:07 #123
298315 SacreCoeur
pi_186667524
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:35 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

Sacre was de jouwe afgelopen weekend niet jarig? :D Indien ik dat goed heb, gefeliciteerd! *O*

Klopt! afgelopen zaterdag. Dankjewel O+

En wat zijn alle kindjes die ik nog herken van het babytopic groot geworden !!
En ze hebben zoveel haar opeens :D :P
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:13:44 #124
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_186667547
LeSage, pff! Wat een hel!
Toen ik 8 was, gingen we voor het laatst met de auto op vakantie naar Turkije. 4000 km.
In Istanbul was de auto toen ook kapot gegaan. We hebben daar een week moeten wachten op onderdelen. Was echt een hel.

Casper heeft zo’n leuk gezichtje, pff. O+ Knapperd!

En rena heeft ook gewoon een prachtig prinsesje. O+

Wij hebben al en tijdje niet meegedaan met DFD. Dus bij dezen: U’s ochtendritueel met papa. O+

Nb. Hij heeft niet altijd dit overhemd aan.. maar de keren dat hij dit overhemd aan heeft, is ‘ie zo knap dat ik er steeds foto’s van maak. :@ O+
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:14:09 #125
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_186667559
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Klopt! afgelopen zaterdag. Dankjewel O+

En wat zijn alle kindjes die ik nog herken van het babytopic groot geworden !!
En ze hebben zoveel haar opeens :D :P
Gefeliciteerd!! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')