Dat is het voordeel van werken. Je telt af naar het weekend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:24 schreef Charmian het volgende:
Ben de dagen een beetje kwijt...het is toch nog geen weekend toch?
Toch ook iets mmoisquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van werken. Je telt af naar het weekend.
Woensdag is voor mij rustdag op werk...is de helft van het kippenhok er niet, kun je lekker doorwerkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van werken. Je telt af naar het weekend.
Ach, ik zit op een kantoorkamer met 3 collega's dus het valt bij mij wel mee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Woensdag is voor mij rustdag op werk...is de helft van het kippenhok er niet, kun je lekker doorwerken
quote:
even quoten want je weet maar nooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef Charmian het volgende:
ik wilde zeggen 'getrokken door de snollensloep' maar dat klinkt ook zo raar
Getrokken door de getrokken door de snollensoep zou beter zijn geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef Charmian het volgende:
ik wilde zeggen 'getrokken door de snollensloep' maar dat klinkt ook zo raar
we wachten af ..quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Ajax dat Barca word andere koek straks
En jij volgt graag het goede voorbeeld?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig, heb idd een maat daar en die hangt op zn kruk meestal
een stoomboot is heul geen soepquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Getrokken door de getrokken door de snollensoep zou beter zijn geweest.
Kan ik niet meer en nu al helemaal niet.quote:
zeikwijfquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik niet meer en nu al helemaal niet.
vooruit je mag ook gewoon muurbloempje spelen hoor...een beetje naar de meisjes loerenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden een kruk nodig gehad.quote:
Was geen barkrukquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden een kruk nodig gehad.
En zat het lekker?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden een kruk nodig gehad.
Pas op hoor, mijn been is alweer sterk genoeg om je een schop onder je kont te geven.quote:
Doet je fiets het alweer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op hoor, mijn been is alweer sterk genoeg om je een schop onder je kont te geven.
Ze begint 40+ verschijnselen te vertonen.quote:
Daar is niets mis mee.quote:
Nee, moet ik hem schoppen?quote:
Hoe lang blijf je jezelf in je ellende wentelen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tot de maan de zon kust.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je jezelf in je ellende wentelen?
2 juli 2019: zuiden van de Stille Oceaan, Chili, Argentiniëquote:
Dat is toch recce zijn afdeling.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
2 juli 2019: zuiden van de Stille Oceaan, Chili, Argentinië
maximale duur: 4m 33s
maximale breedte totaliteitsgordel: 201 km
zelfde regio... Prisha weet er ook wel wat van meestalquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch recce zijn afdeling.
Avond, ik niet voetbal interesseert mij niet zo.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avond. Kijkt er nog iemand naar Barcelona - Liverpool?
Best wel een erg fijne wedstrijd. Als je het idee hebt 10 minuten te kijken er zijn al 45 minuten voorbij.
Hoor je de commentator wanneer Messi om een kaart vraagt.. Zo niet Des Messi's .. Nou dat is het juist wel , dat doet ie altijd ...quote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga er weer even voor zitten de 2e helft. Tot over ongeveer 45 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |