Dat is het voordeel van werken. Je telt af naar het weekend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:24 schreef Charmian het volgende:
Ben de dagen een beetje kwijt...het is toch nog geen weekend toch?
Toch ook iets mmoisquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van werken. Je telt af naar het weekend.
Woensdag is voor mij rustdag op werk...is de helft van het kippenhok er niet, kun je lekker doorwerkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van werken. Je telt af naar het weekend.
Ach, ik zit op een kantoorkamer met 3 collega's dus het valt bij mij wel mee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Woensdag is voor mij rustdag op werk...is de helft van het kippenhok er niet, kun je lekker doorwerken
quote:
even quoten want je weet maar nooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef Charmian het volgende:
ik wilde zeggen 'getrokken door de snollensloep' maar dat klinkt ook zo raar
Getrokken door de getrokken door de snollensoep zou beter zijn geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef Charmian het volgende:
ik wilde zeggen 'getrokken door de snollensloep' maar dat klinkt ook zo raar
we wachten af ..quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Ajax dat Barca word andere koek straks
En jij volgt graag het goede voorbeeld?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig, heb idd een maat daar en die hangt op zn kruk meestal
een stoomboot is heul geen soepquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Getrokken door de getrokken door de snollensoep zou beter zijn geweest.
Kan ik niet meer en nu al helemaal niet.quote:
zeikwijfquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik niet meer en nu al helemaal niet.
vooruit je mag ook gewoon muurbloempje spelen hoor...een beetje naar de meisjes loerenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik niet meer en nu al helemaal niet.
Ik heb 3 maanden een kruk nodig gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |