Er mag weer over tetten gepraat worden.quote:
Ja is hier in een bepaalde wijk helemaal hot, dus gaan we vanavond maar eens proberen.quote:
Ik heb er nu ook wel zin in.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is hier in een bepaalde wijk helemaal hot, dus gaan we vanavond maar eens proberen.
Gek weer ja dat zulke dingen pas zo laat ontdekt worden in Nimmaquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is hier in een bepaalde wijk helemaal hot, dus gaan we vanavond maar eens proberen.
Gewoon een scherm neerzetten, niemand boeit die bruiloft wat. Kans dat je gaat scheiden is veel groter dan ajax opnieuw in de finale.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef Chia het volgende:
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/441869
Wat zouden jullie doen?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon een scherm neerzetten, niemand boeit die bruiloft wat. Kans dat je gaat scheiden is veel groter dan ajax opnieuw in de finale.
Voetbal kijken. Daarna feest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef Chia het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Denk dat het meer aan mij ligtquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Gek weer ja dat zulke dingen pas zo laat ontdekt worden in Nimma
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon een scherm neerzetten, niemand boeit die bruiloft wat. Kans dat je gaat scheiden is veel groter dan ajax opnieuw in de finale.
Ja las zoiets. Oud directeur van ex werkgever is daar investeerder inquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen idee pas 1x geweest anders Oersoep ernaast
We weten allemaal dat je dinnetje dat beslist en jij niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef MCH het volgende:
Ik zou sowieso nooit een bruiloft houden. Kost hartstikke veel geld, kun je ook van op verre vakantie
Het doet je wel wat want je wil er hier met ons over pratenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Harmankardon het volgende:
Recruiters die je ongevraagd benaderen![]()
Een baan die minder betaalt op een veel grotere afstand een ‘unieke kans’ noemen![]()
En dan beledigd zijn als je niet reageert
Klopt, ik moest lachenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Het doet je wel wat want je wil er hier met ons over praten
Gaat ze mij dan ten huwelijk vragen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je dinnetje dat beslist en jij niet.
Leuk hequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Harmankardon het volgende:
Een baan die minder betaalt op een veel grotere afstand een ‘unieke kans’ noemen![]()
HET IS EEN KANS!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Harmankardon het volgende:
bruiloft maar tot 00.00 wordt toch geen super feest dus ben je beter af met die tvquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef Chia het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Daarna gaat het omkleedliedje aan en verandert je bruiloft in een swingersfeest?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:44 schreef Allures het volgende:
[..]
bruiloft maar tot 00.00 wordt toch geen super feest dus ben je beter af met die tv
Zijn ze wel gewend toch, wie reageert daar nou op. Ze kunnen ondertussen beter zelf op zoek gaan naar een andere baan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Harmankardon het volgende:
Niet aardig om te zeggen over Azpi zijn beroep.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Zijn ze wel gewend toch, wie reageert daar nou op. Ze kunnen ondertussen beter zelf op zoek gaan naar een andere baan.
uitkleed liedjequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarna gaat het omkleedliedje aan en verandert je bruiloft in een swingersfeest?
Hoezo, @Yasmin23 is op vakantie tovhquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom zijn die twee topusers zo irritant met hun datingdagboektopics.
Dat is beter dan blind voor de trein stappen meidjequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:48 schreef Allures het volgende:
Godsamme weer eens bijna blind in de verkeerde trein gestapt
Ik moest laat hardop lachen toen yats weer ergens toesloeg met zijn 3 uur durende neuksessiesquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:46 schreef ElDinosaur het volgende:
je zou me missen hequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is beter dan blind voor de trein stappen meidje
Linkje!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik moest laat hardop lachen toen yats weer ergens toesloeg met zijn 3 uur durende neuksessies
Had ie weer een vluggertje?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik moest laat hardop lachen toen yats weer ergens toesloeg met zijn 3 uur durende neuksessies
Wel voorafgegaan door 3 uur vingeren en beffen mag ik hopenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Beetje, al neigen sommige verhalen een beetje naar verzinsels de laatste tijd maar zou nog steeds altijd lezenquote:
Ooit zolang meegemaakt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel voorafgegaan door 3 uur vingeren en beffen mag ik hopen
Vrij minimaal voorspel, maar inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel voorafgegaan door 3 uur vingeren en beffen mag ik hopen
Alleen maar omdat jullie mij een spannender leven toebedelen dan het werkelijk isquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje, al neigen sommige verhalen een beetje naar verzinsels de laatste tijd maar zou nog steeds altijd lezen
Tnxquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
SEX / Verschil in libido
Pagina 2 ergens
Heeft toch niemand tijd voor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
SEX / Verschil in libido
Pagina 2 ergens
Kijk maar eens naar die camgirls die je nog nooit gezien hebt. Die zitten soms wel drie uur over hun clit te wrijven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze d'r eelt op heeft toch?
Na een uur is het mij ook echt mooi geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. En kan mijn concentratiespanne ook niet aan.
Ook dan niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:54 schreef Allures het volgende:
3.5 uur dan kom je er toch ook alleen maar in het weekend aan toe
Hoevaak heb je nog seks dan, ik werd laatst uitgelachen door Moloquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar die camgirls die je nog nooit gezien hebt. Die zitten soms wel drie uur over hun clit te wrijven.
Wekker voor zetten 's ochtends.quote:
Hoe lang zou hij een erectie kunnen houden?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. En kan mijn concentratiespanne ook niet aan.
En die kunnen de clit vinden, kun je nagaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar die camgirls die je nog nooit gezien hebt. Die zitten soms wel drie uur over hun clit te wrijven.
Partner en ik zijn beiden tevreden over de frequentie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoevaak heb je nog seks dan, ik werd laatst uitgelachen door Molo
Dat vroeg ik niet saaie trutquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Partner en ik zijn beiden tevreden over de frequentie.
Dat is geen antwoordquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Na 15 jaar slaat het neuken helemaal nergens meer op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Moest lachenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Frikadel in de gang werpen zeker na al dat kinderen baren?!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na 15 jaar slaat het neuken helemaal nergens meer op.
Wij hebben wel significant meer orgasmes tijdens de seks dan vrouwen tijdens de seks met een man.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar bij jullie soort heb je niet echt seks
Is dat zo'n verschil met 10 jaar ja? Poe, poe, nou, nou.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na 15 jaar slaat het neuken helemaal nergens meer op.
Zou ook wel pochen als ik een grote zou hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:58 schreef Fascination het volgende:
Hij mocht ook altijd graag pochen met zijn vermeende grote penis. Toen kwam er eens een bedpartner van hem posten dat dat behoorlijk meeviel. Dat was wel grappig.
Heb je alweer een nieuwe?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef Harmankardon het volgende:
Vriendin is nogal van de ochtendseks, ik meer van de avond. Altijd lastig.
Heb je dat zelf gestaafd? #huehuequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij hebben wel significant meer orgasmes tijdens de seks dan vrouwen tijdens de seks met een man.
Vergeet het inscheuren niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Frikadel in de gang werpen zeker na al dat kinderen baren?!
Gewoon beide. Probleem opgelostquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef Harmankardon het volgende:
Vriendin is nogal van de ochtendseks, ik meer van de avond. Altijd lastig.
Weet ik veel, Youp van het Hek beweert dit hé?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dat zo'n verschil met 10 jaar ja? Poe, poe, nou, nou.
Je moet nog veel leren Vincent maar goed jij gaat nu weer als een Duracell rabbit te keer natuurlijkquote:
Door het dichtnaaien is ze daarna juist strakker dan daarvoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Nadat ik over totaalruptuur heb gelezen heb ik besloten dat ik kinderloos wil blijven
Je bent een wijfquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Nadat ik over totaalruptuur heb gelezen heb ik besloten dat ik kinderloos wil blijven
In mijn hoofd ben je net een week uit elkaar met Cali.quote:
was het maar zo, dan was ik misschien nog niet te laatquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben je net een week uit elkaar met Cali.
Hou dan ook een excel bijquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren Vincent maar goed jij gaat nu weer als een Duracell rabbit te keer natuurlijk
Vrouwelijke arts die dichtnaaide en zelf voordeel wou halen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Door het dichtnaaien is ze daarna juist strakker dan daarvoor/Lospredosa
Is alleen maar lastig johquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ook wel pochen als ik een grote zou hebben.
Oh dan moet het Faxie ook wel lukken zou je denkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren Vincent maar goed jij gaat nu weer als een Duracell rabbit te keer natuurlijk
Staat Vinniiee zoveel lager op de ladder dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dan moet het Faxie ook wel lukken zou je denken
De sociale of geestelijk stabiele ladder?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Staat Vinniiee zoveel lager op de ladder dan?
Als het bij Faxie zover komt barst hij in tranen uit van ontroering en begint hij te vertellen over zijn datingperikelen. En dan haakt die dame alsnog af.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dan moet het Faxie ook wel lukken zou je denken
Als faxie eindelijk een zaadlozing in een vrouw heeft voelt iedereen een verschuiving in het universum.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het bij Faxie zover komt barst hij in tranen uit van ontroering en begint hij te vertellen over zijn datingperikelen. En dan haakt die dame alsnog af.
Een beetje zoals Jonah Falcon speciale onderbroeken moeten kopen, en niet in korte broek naar buiten mogen.quote:
Ik zou dit gezegd kunnen hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Staat Vinniiee zoveel lager op de ladder dan?
Wat is dit voor een samenvoegsel van woorden?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig de laatste tijd naai je die sletjes dag na dag.
Vinniiee pinkt ook wel eens een traantje wegquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het bij Faxie zover komt barst hij in tranen uit van ontroering en begint hij te vertellen over zijn datingperikelen. En dan haakt die dame alsnog af.
Hoewel Vinniie misschien ook wel een traantje heeft gelaten.
's Avonds in de pyjama op de bank stoken op fok met knabbeltjes op tafel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je geen potje was waren we meant to be
I'm inquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
's Avonds in de pyjama op de bank stoken op fok met knabbeltjes op tafel.
Poooooh boef!quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:10 schreef Chia het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens een account aanmaken op het Viva forum
Flikker eens op creepquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Lieve Mona, mijn vader heeft problemen met klaar komen in mij, ligt dit aan mij?
Pot en ketelquote:
Daarna deze op de speakersquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze toppost gewoon gemistquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als faxie eindelijk een zaadlozing in een vrouw heeft voelt iedereen een verschuiving in het universum.
Is ondertussen ook alweer sinds afgelopen zomer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is Hosti jouw broer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is ondertussen ook alweer sinds afgelopen zomer.
Waarom wil je dit hier met ons delen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega die overal binnen 2 jaar uitgegooid wordt heeft weer een nieuwe baan. Zet overal bij dat het a.i. functies waren. Vergist zich wel behoorlijk in de rol die hij bij ons bedrijf had
Zo eentje die met mooi lullen net 2 jaar uithoudt waarna ze er achterkomen dat hij toch niks kan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega die overal binnen 2 jaar uitgegooid wordt heeft weer een nieuwe baan. Zet overal bij dat het a.i. functies waren. Vergist zich wel behoorlijk in de rol die hij bij ons bedrijf had
Sorry, was vergeten dat erbij te zetten.quote:
Yep. Overal “senior project manager”; “program manager”; product development manager”. Heb hem bij twee bedrijven meegemaakt en in beide gevallen kon hij met moeite bijhouden wat de bedoeling was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo eentje die met mooi lullen net 2 jaar uithoudt waarna ze er achterkomen dat hij toch niks kan?
Volgens mij werken echt overal 80-90% werknemers die er geen zak van kunnen of er geen zin meer in hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry, was vergeten dat erbij te zetten.
Wilde eigenlijk vragen of jullie ook van die collega’s hebben en dan een soort van gevoel van gelijkgestemdheid bereiken. Liefst met een van de vrouwen in het topic en dan stellen dat we elkaar zo goed begrijpen.
Waar haal je uit dat ik een passie heb voor Ajax? Ik keek gisteren alleen omdat er een Nederlandse ploeg in de halve finale staat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe eens lief, we hebben net vandaag ontdekt dat we onze passie voor ajax delen
Altijd mooi.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Overal “senior project manager”; “program manager”; product development manager”. Heb hem bij twee bedrijven meegemaakt en in beide gevallen kon hij met moeite bijhouden wat de bedoeling was.
Mijn collega's zijn juist allemaal wel goed in hun werk en hebben veel vakinhoudelijke kennis. Ook bij mijn overheidsbaantje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij werken echt overal 80-90% werknemers die er geen zak van kunnen of er geen zin meer in hebben
quote:
Je bent nog nieuw zeker.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn juist allemaal wel goed in hun werk en hebben veel vakinhoudelijke kennis. Ook bij mijn overheidsbaantje.
Jouwquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is jou probleem.
Mijn familie komt de eer terughalen.
Zijn er collega's die wel wat kunnen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest vandaag een dagje collega zn werk doen.
Ontiegelijk frustrerendzóveel dat gewoon niet of niet goed gedaan wordt
Dunning-Kruger effect.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn er collega's die wel wat kunnen?
ja hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn er collega's die wel wat kunnen?
Wanneer gaan wij nou eens daten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik had je best hoog zitten.quote:
Waarom ben je zo.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het universum waar ik je naartoe knal ben je slechts de mijne
Iets met veiligheid toch anders had je niet op de kop van zuid gesolliciteerdquote:
Kan me voorstellen dat jij wel echt hard knalt bij een ejaculatiequote:Op woensdag 1 mei 2019 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het universum waar ik je naartoe knal ben je slechts de mijne
Meteen een geperforeerde baarmoeder. Of prostaat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jij wel echt hard knalt bij een ejaculatie
Je moederquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat was er eerder, de kip of het ei.
Er zitten wel veiligheidsaspecten aan ja. Maar staat niet centraal als een doel op zich. En ik verder weet ik ook niet wat er allemaal nog qua bedrijvigheid in dat enorme gebouw zit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Iets met veiligheid toch anders had je niet op de kop van zuid gesolliciteerd
Daarom weet ik zo goed wanneer ik me op glad ijs bevind.quote:
Weet niet hoor. Ben niet zo hooggeleid als jijquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Kip dus als je begrijpende hersenen dat aankunnen
He, JBquote:
Het boeit me ook serieus niet zo wat jij voor werk doet, denk niet dat we er koffersorteergrapjes over kunnen maken dus niet interessantquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Er zitten wel veiligheidsaspecten aan ja. Maar staat niet centraal als een doel op zich. En ik verder weet ik ook niet wat er allemaal nog qua bedrijvigheid in dat enorme gebouw zit.
[..]
Daarom weet ik zo goed wanneer ik me op glas ijs bevind.
Sorry hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Het boeit me ook serieus niet zo wat jij voor werk doet, denk niet dat we er koffersorteergrapjes over kunnen maken dus niet interessant
Ik mag haar wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Zij begint telkens als een dramaqueen te reageren
Haha, dit lijkt Air wel die om tettenpics bedeltquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het wel graag weten; doe maar via DM en zodat iedereen behalve MCH het weet.
Mijn dag is nu helemaal goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, Faxie mag jou wel ik jou ook wel trouwens
Terechte vraagquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is die niet veel te oud om jouw telefoonnummer te hebben?
Hoezo ben ik naïef?quote:
Mag ik mijn pa dan ook niet op WhatsApp hebben, of collega's van mij?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is die niet veel te oud om jouw telefoonnummer te hebben?
Hier spat de naïviteit weer van af of krijgt je pa ook tettenpics van jou?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo ben ik naïef?
[..]
Mag ik mijn pa dan ook niet op WhatsApp hebben, of collega's van mij?
Zeg, doet dit nou recht aan onze gesprekken?quote:
Gastquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, doet dit nou recht aan onze gesprekken?
Neequote:Op woensdag 1 mei 2019 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier spat de naïviteit weer van af of krijgt je pa ook tettenpics van jou?
Sorry hequote:Op woensdag 1 mei 2019 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, doet dit nou recht aan onze gesprekken?
quote:
Als je als volwassen vent in de 40 nog met grietjes van begin twintig moet gaan zitten appen twijfel ik wel aan meer dingen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Van Kaneel en Loka zie je dat ze echt van elkaar houden bij Air twijfel ik daar continue aan
Ik twijfel er niet aan dat Air van zichzelf houdt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Van Kaneel en Loka zie je dat ze echt van elkaar houden bij Air twijfel ik daar continue aan
Absoluut.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat Air van zichzelf houdt.
Houdt 'm jong héquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je als volwassen vent in de 40 nog met grietjes van begin twintig moet gaan zitten appen twijfel ik wel aan meer dingen.
Een lekker jong ding willen is typisch iets voor oude kerels (oud van geest iig), dus denk dat het eerder een bevestiging is van oudheid.quote:
Wacht maar tot moozy avonden spendeert met z'n pabostagiares over 10 jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Een lekker jong ding willen is typisch iets voor oude kerels (oud van geest iig), dus denk dat het eerder een bevestiging is van oudheid.
Ja dan kan ik vervolgens ook een lekker jong ding aan de haak slaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Wacht maar tot moozy avonden spendeert met z'n pabostagiares over 10 jaar.
Dan zit jij met 2 kutkoters opgescheept en wil geen vent je nogquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dan kan ik vervolgens ook een lekker jong ding aan de haak slaan.En voor vrouwen is dat progressief en vrijgevochten.
Tegen die tijd ben ik gesteriliseerd en kindvrij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan zit jij met 2 kutkoters opgescheept en wil geen vent je nog
Wil jij geen kids?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik gesteriliseerd en kindvrij.
Alleen voor een keertje, om seks met een milf af te kunnen strepen van hun bucket list.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan zit jij met 2 kutkoters opgescheept en wil geen vent je nog
Lekker man, nieuw speelgoedquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, de centjes zijn weer binnen vandaag.
Een sekspop kopen van degene waar we het gisteren over hadden?quote:
Zou ik wel willen hebben jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sekspop kopen van degene waar we het gisteren over hadden?
AlbinoBambi?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sekspop kopen van degene waar we het gisteren over hadden?
Wat zou dat kosten?quote:
Geloof niet dat Faxje ooit iets over haar heeft gezegd.quote:
Dingen zijn niet goedkoop volgens mij. Misschien weet @MCH het uit z'n hoofd?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou dat kosten?
[..]
Geloof niet dat Faxje ooit iets over haar heeft gezegd.
Waarom niet?quote:
Sexdolls vind jij interessant? Je bent er echt uitgezet door je vrouw geloof ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Intressante onderwerpen.
Hou op dan. Zit lekker in het restaurant en ben nieuwsgierig. Vanaf 21:00 is goed oke?
Leuk koppie, onder de 60 kilo. Goed stel hersens.quote:
Hij wordt onzeker van lange vrouwen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk koppie, onder de 60 kilo. Goed stel hersens.
Ach, van alle vrouwenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wordt onzeker van lange vrouwen.
Waarom hit hij dan op mij, ik ben 1.90.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wordt onzeker van lange vrouwen.
Ik dacht eerst altijd doe niet zo moeilijk vent maar je wordt steeds ouder en je stelt zulke hoge eisen dat al die vrijgekomen vrouwen altijd voor wat meer ervarends zullen kiezenquote:
quote:
Was best wel raar, die date met Bambi.quote:
Hoe lang is zij?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was best wel raar, die date met Bambi.
Nooit iemand gedate die langer was dan ik.
Chia ik wil wel eens op afzeikdate met jou op een terras, daarna even mcgroenteburger en naar huis weerquote:
Lekker roddelen over users en voorbijgangers bedoel je?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Chia ik wil wel eens op afzeikdate met jou op een terras, daarna even mcgroenteburger en naar huis weer
Lijkt me heel fijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Lekker roddelen over users en voorbijgangers bedoel je?
Gemiddeld een stuk knapper ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar zijn vrouwen uit Letland gemiddeld langer dan vrouwen uit Nederland. 170 vs 169cm gemiddeld.
Minder import die het gemiddelde drukt daar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar zijn vrouwen uit Letland gemiddeld langer dan vrouwen uit Nederland. 170 vs 169cm gemiddeld.
Hngquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben niet zo weg van oostblok hoofden.
Dat.quote:
Alles met een hartslag?quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:18 schreef MissMSX het volgende:
Vrouwen die langer zijn dan 175 vertrouw ik niet.
Baltische staten zijn geen oostblok.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben niet zo weg van oostblok hoofden.
Niet van die lompe boerinnen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest. Maar ze doen meer moeite voor hun uiterlijk bedoel je denk ik dan?
O nee?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Baltische staten zijn geen oostblok.
Al jaren niet meer.quote:
Hahahaha.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Baltische staten zijn geen oostblok.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks mis mee. Alleen ecto's zijn wel een beetje op hun pik getrapt als je dan sterker bent.
@debsterquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks mis mee. Alleen ecto's zijn wel een beetje op hun pik getrapt als je dan sterker bent.
Doesn't spark joyquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die zal al m'n transformertjes weggooien
D'r vriendje kan niet van d'r winnen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Zij slacht de gewichten met haar spierkracht?
Ex-USSR, dus Oostblok. Hoe hard ze dat zelf ook niet willen horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |