Eet smakelijk vriend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Lekker, dode domme loopvogel in een sausje van rotte ansjovis met het gekookte lauwe zaad van riet.
Ben je 15?quote:
vond dit wel geweldig toen ik 15 was maar verder niks mis mee, sowieso wel een van de betere corebandjesquote:
Moet Ajax alweer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond genieten van ECHT voetbal
Zegt me niets, lijkt me echt zo'n clubje dat naast de prijzen grijptquote:
Volgende tt draag ik op aan jou.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zegt me niets, lijkt me echt zo'n clubje dat naast de prijzen grijpt
hoezo voor een vriendquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je 15?
ik vraag dit voor een vriend.
maar jij zet er leugens in, ik vertel de waarheidquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende tt draag ik op aan jou.
Let maar eens op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar jij zet er leugens in, ik vertel de waarheid
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiii hitsige vamp met mooie borsten.
picsquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiii hitsige vamp met mooie borsten.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Begint het besef eindelijk te komen...
Denk het niet, jij bent iemand die liever thuis een pilsje drinkt of 1 keer in het kwartaal met een oude vriend in een Britse pubquote:
Zeg je nu dat hij geen sociaal leven heeft?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk het niet, jij bent iemand die liever thuis een pilsje drinkt of 1 keer in het kwartaal met een oude vriend in een Britse pub
Bah liever een stralend zonnetje met 20 graden.quote:
Wel ergens verscholen in het hoekje van die pub danquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk het niet, jij bent iemand die liever thuis een pilsje drinkt of 1 keer in het kwartaal met een oude vriend in een Britse pub
Nee, dat je niet uitgaat betekent nog niet dat je geen sociaal leven hebt...quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij geen sociaal leven heeft?
Nee kloptquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, dat je niet uitgaat betekent nog niet dat je geen sociaal leven hebt...
Zet je Jimmy even te kijk zeg!quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, dat je niet uitgaat betekent nog niet dat je geen sociaal leven hebt...
De beesten hebben toch wel een eigen sleequote:Op woensdag 1 mei 2019 19:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ga je je cavia’s dan van een sneeuwberg laten rollen
Kijk nu al uit naar alle verhalen eroverquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De beesten hebben toch wel een eigen slee
Ik zal aandachtig met je meelezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar alle verhalen erover
Zoek cynisch eens op in het woordenboek.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou bijna cavia's nemen om te kijken wat voor grollen en malle strapatsen ze allemaal uithalen, volgens mij hebben die harige beestjes wel een verborgen cynisch kantje namelijk, ze ruiken ook lekker, hhmmm.
Wat vind je leuk?quote:
Jimmy, ik heb vandaag bloemkoolsoep gemaakt en gegeten. Ben je trots?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zoek cynisch eens op in het woordenboek.
kan toch ook blond zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook vijf nieuwe grijze haren ontdekt, rip
Die buiten lopen vinden sneeuw wel leukquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ga je je cavia’s dan van een sneeuwberg laten rollen
Hoe kleurenblind ben jij preciesquote:
Ik ben vet donker haar, hoezo zouden er blonde haren komen, mafkees :squote:
Ik ga meer genieten van haxball in de rust eigenlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond genieten van ECHT voetbal
Hou toch op mensquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die buiten lopen vinden sneeuw wel leuk
Moet jij wetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga meer genieten van haxball in de rust eigenlijk.
heftruck simulator ofcquote:
De enige foto die ik heb gezien van je had je blond haar of heb je een neppe toen gestuurdquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben vet donker haar, hoezo zouden er blonde haren komen, mafkees :s
Zal ik doen.quote:
Hahahahha ja hoor chloro blondquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
De enige foto die ik heb gezien van je had je blond haar of heb je een neppe toen gestuurd
Far cry, the last of us, unchartedquote:
Flam en keihard in 1 zin, hard geworden hier.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Flamarande wordt keihard uitgelachen.
Oh toen had ik balayage ja, maar inmiddels gewoon weer volledig donkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
De enige foto die ik heb gezien van je had je blond haar of heb je een neppe toen gestuurd
Hoezo heb jij wel een foto gezien?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:32 schreef Flamarande het volgende:
The last of us ook maar die zit nog in seal
Haha zit jij daar echt blij dat ik je beste vriend niet benquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever niet dan gaat ze elke 10 minuten weer foto's delen in de discord en vragen stellen
Sliep je met of zonder teddybeer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
Heb net geslapen en weet niet of ik mijzelf 1 of 81 moet voelen
maar ik vraag elke dag of jij er ook bij magquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha zit jij daar echt blij dat ik je beste vriend niet ben
Zonderquote:
Wat een aandachtshoerquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever niet dan gaat ze elke 10 minuten weer foto's delen in de discord en vragen stellen
Ik geloof hier helemaal niks van, er is mij nooit een petitie aangeboden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik vraag elke dag of jij er ook bij mag
Hoop dat je lekker gegeten hebt. Zou een beetje misplaatst zijn als ik daar trots over zou zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jimmy, ik heb vandaag bloemkoolsoep gemaakt en gegeten. Ben je trots?
Trots op mij, garnalenkroket dat je er bentquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker gegeten hebt. Zou een beetje misplaatst zijn als ik daar trots over zou zijn.
Straks gaat ze in hongerstaking!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker gegeten hebt. Zou een beetje misplaatst zijn als ik daar trots over zou zijn.
Oh ja hoor ik ben heel trots.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Trots op mij, garnalenkroket dat je er bent
Jimmy vond van welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |