Far cry, the last of us, unchartedquote:
Flam en keihard in 1 zin, hard geworden hier.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Flamarande wordt keihard uitgelachen.
Oh toen had ik balayage ja, maar inmiddels gewoon weer volledig donkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
De enige foto die ik heb gezien van je had je blond haar of heb je een neppe toen gestuurd
Hoezo heb jij wel een foto gezien?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
De enige foto die ik heb gezien van je had je blond haar of heb je een neppe toen gestuurd
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:32 schreef Flamarande het volgende:
The last of us ook maar die zit nog in seal
Haha zit jij daar echt blij dat ik je beste vriend niet benquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever niet dan gaat ze elke 10 minuten weer foto's delen in de discord en vragen stellen
Sliep je met of zonder teddybeer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
Heb net geslapen en weet niet of ik mijzelf 1 of 81 moet voelen
maar ik vraag elke dag of jij er ook bij magquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha zit jij daar echt blij dat ik je beste vriend niet ben
Zonderquote:
Wat een aandachtshoerquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever niet dan gaat ze elke 10 minuten weer foto's delen in de discord en vragen stellen
Ik geloof hier helemaal niks van, er is mij nooit een petitie aangeboden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik vraag elke dag of jij er ook bij mag
Hoop dat je lekker gegeten hebt. Zou een beetje misplaatst zijn als ik daar trots over zou zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jimmy, ik heb vandaag bloemkoolsoep gemaakt en gegeten. Ben je trots?
Trots op mij, garnalenkroket dat je er bentquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker gegeten hebt. Zou een beetje misplaatst zijn als ik daar trots over zou zijn.
Straks gaat ze in hongerstaking!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker gegeten hebt. Zou een beetje misplaatst zijn als ik daar trots over zou zijn.
Oh ja hoor ik ben heel trots.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Trots op mij, garnalenkroket dat je er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |