quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Begint het besef eindelijk te komen...
Denk het niet, jij bent iemand die liever thuis een pilsje drinkt of 1 keer in het kwartaal met een oude vriend in een Britse pubquote:
Zeg je nu dat hij geen sociaal leven heeft?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk het niet, jij bent iemand die liever thuis een pilsje drinkt of 1 keer in het kwartaal met een oude vriend in een Britse pub
Bah liever een stralend zonnetje met 20 graden.quote:
Wel ergens verscholen in het hoekje van die pub danquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk het niet, jij bent iemand die liever thuis een pilsje drinkt of 1 keer in het kwartaal met een oude vriend in een Britse pub
Nee, dat je niet uitgaat betekent nog niet dat je geen sociaal leven hebt...quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij geen sociaal leven heeft?
Nee kloptquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, dat je niet uitgaat betekent nog niet dat je geen sociaal leven hebt...
Zet je Jimmy even te kijk zeg!quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, dat je niet uitgaat betekent nog niet dat je geen sociaal leven hebt...
De beesten hebben toch wel een eigen sleequote:Op woensdag 1 mei 2019 19:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ga je je cavia’s dan van een sneeuwberg laten rollen
Kijk nu al uit naar alle verhalen eroverquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De beesten hebben toch wel een eigen slee
Ik zal aandachtig met je meelezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar alle verhalen erover
Zoek cynisch eens op in het woordenboek.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou bijna cavia's nemen om te kijken wat voor grollen en malle strapatsen ze allemaal uithalen, volgens mij hebben die harige beestjes wel een verborgen cynisch kantje namelijk, ze ruiken ook lekker, hhmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |