abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2019 @ 20:40:45 #226
368283 ato
pi_186572633
Grappig dat mensen zijn stem wat hees vonden, ik hoor dat niet zo snel.
Ik hoor inderdaad dat kwetsbare in zijn stem wat ik mooi vind.
Wel hoor ik dat zijn stem verbeterd is sinds zijn The voice tijd.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2019 @ 20:46:35 #227
368283 ato
pi_186572839
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hij is live zeker goed, maar je ziet veel commentaar (nu ook weer bij die versie van gisteren) dat het niet helemaal zuiver is, beetje schor, wat weifelend hier en daar. Dat klopt allemaal wel, maar het lijkt wel of (een deel van) de Eurovisiefans niet meer weten wat emotie is. Het gaat om het overbrengen van emotie, niet of elke noot perfect is. Als ik dan zo'n Kroatisch (?) jurylid hoor over dat Arcade live niet zo best is, denk ik: ja, als die juryleden ook zo denken kun je het vergeten. Dan wint zo'n John Lundvik of Sergey, alles zuiver maar het doet je verder niks.
Totaalplaatje gaat de jury wel positief verrassen, liedje, de staging kwetsbare in zijn stem.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186572888
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:40 schreef ato het volgende:
Grappig dat mensen zijn stem wat hees vonden, ik hoor dat niet zo snel.
Ik hoor inderdaad dat kwetsbare in zijn stem wat ik mooi vind.
Precies dit, het maakt imo deel uit van zijn kracht.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2019 @ 20:58:23 #229
163650 Greys
pi_186573244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:36 schreef Mlita het volgende:

[..]


[..]

Hij was ook emotioneel toen hij Arcade zong gisteren, las ik van de mensen die aanwezig waren. Hij pinkte een traantje weg. Het was echt niet vals, er was 1 hees nootje. Verder prima gezongen, zeker met de backings erbij (die zijn trouwens geweldig, ik hoop dar ze meegaan). Dit nummer roept volgens mij geen emotie op als het “perfect” is en hij zelf niet echt in het nummer zit. Dus vooral “just be you” om zijn eigen (na ja die had ie van Ilse geloof ik) er maar bij te halen. En als dat met gesloten ogen is prima O+
Dat is altijd het beste. Gewoon zijn hoe je bent. (Vond ik van Salvador ook zo mooi, die ging ook niet ineens gelikt staan zijn of z'n handen op zijn rug houden omdat ie er anders mee friemelt.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186573308
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:40 schreef ato het volgende:
Grappig dat mensen zijn stem wat hees vonden, ik hoor dat niet zo snel.
Ik hoor inderdaad dat kwetsbare in zijn stem wat ik mooi vind.
Wel hoor ik dat zijn stem verbeterd is sinds zijn The voice tijd.
Zijn stem is inderdaad heel erg verbeterd. Zo mooi om te zien hoe hij gegroeid is ^O^
Dat emotionele is inderdaad zijn kracht. En als ik die filmpjes van hem gisteren zie is het toch helemaal niet slecht gezongen? Hooguit hier en daar niet zo 'clean', maar dat is juist mooi.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186573381
Er is inderdaad een verschil tussen emotie en ronduit vals/schel... denk wel dat we ondertussen alles aan het overanalyseren zijn :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186573625
Ik vind zijn optreden bij EiC en in Londen misschien nog wel mooier dan de studioversie. Komt extra emotie bij. Kan echt prachtig worden. Ik bedoel zelfs met die staging in Amsterdam was het al heel bijzonder, je zou zeggen dat het alleen nog maar beter kan worden.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:11:18 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186573655
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:36 schreef Mlita het volgende:

[..]


[..]

Hij was ook emotioneel toen hij Arcade zong gisteren, las ik van de mensen die aanwezig waren. Hij pinkte een traantje weg. Het was echt niet vals, er was 1 hees nootje. Verder prima gezongen, zeker met de backings erbij (die zijn trouwens geweldig, ik hoop dar ze meegaan). Dit nummer roept volgens mij geen emotie op als het “perfect” is en hij zelf niet echt in het nummer zit. Dus vooral “just be you” om zijn eigen (na ja die had ie van Ilse geloof ik) er maar bij te halen. En als dat met gesloten ogen is prima O+
:Y
Hij was emotioneel. Je ziet hem ook tranen wegvegen. Ik heb 1 hees moment gehoord en 1 moment dat niet goed klonk. En volgens mij zong hij dit als laatste ofzo. Ah eind vh concert iig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186574472
w/

Fan made, maar óók hier wint Zweden, net als bij Eurojury, de juryvotes. :{w
  Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 21:48:56 #235
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186574874
Ik zou Duncan eigenlijk eens een keer Chandelier willen horen zingen. Moet ie volgens mij heel goed kunnen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:51:24 #236
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_186574932

Ik kreeg dit ineens voorbij. Ik vond het zo mooi om die punten te zien (vooral van latere jaren want ik keek het zoo vroeger nog niet) En dan bedenken dat we dit jaar hopelijk nog heel veel krijgen O+
pi_186575023
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:51 schreef Amarinthe het volgende:

Ik kreeg dit ineens voorbij. Ik vond het zo mooi om die punten te zien (vooral van latere jaren want ik keek het zoo vroeger nog niet) En dan bedenken dat we dit jaar hopelijk nog heel veel krijgen O+
Ik heb laatst die van 2016 eens teruggekeken, dat Nederland in het begin nog mee bovenaan staat _O-

En die 5e plek van Og3ne bij de jury's van 2017 vond ik ook nog steeds bizar hoog _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2019 @ 21:56:55 #238
163650 Greys
pi_186575059
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zou Duncan eigenlijk eens een keer Chandelier willen horen zingen. Moet ie volgens mij heel goed kunnen.
Denk ik ook.
Al moet ie wel erg z'n best doen om het beter te doen als onze Belgische Eurovisiebuurman. :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186575098
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zou Duncan eigenlijk eens een keer Chandelier willen horen zingen. Moet ie volgens mij heel goed kunnen.
Dat is inderdaad een nummer die ik graag in zijn versie zou willen horen :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186575172
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:07 schreef Greys het volgende:
Dinsdag is iedereen hier opgelucht. Alles is goed. Beloofd. :P (ja zo zeker weet ik het)
Er is nog maar één risicofactor. Hans kan alles verknallen. Hij is daar wel een meester in.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 22:02:30 #241
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186575189
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk ik ook.
Al moet ie wel erg z'n best doen om het beter te doen als onze Belgische Eurovisiebuurman. :P

Ja oke. Baas boven baas hou je natuurlijk. Loic evenaart Sia bijna zegmaar.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186575195
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:44 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Straks heeft Pannecoucke allemaal gokkasten met hartjes (en idd Dries Roelvink met gele zwembroek) er op bedacht voor op het podium en lijkt het net Las Vegas en zijn we allemaal boos volgende week
En stiekem hoop ik dit :@ , kans is groot dat het gewoon heel mooi gaat zijn en dan hebben we niets om over te panikeren _O-
~The present is all there is~
pi_186575233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:53 schreef blackswangreen het volgende:
Het gaat om het overbrengen van emotie, niet of elke noot perfect is. Als ik dan zo'n Kroatisch (?) jurylid hoor over dat Arcade live niet zo best is, denk ik: ja, als die juryleden ook zo denken kun je het vergeten. Dan wint zo'n John Lundvik of Sergey, alles zuiver maar het doet je verder niks.
_O_
~The present is all there is~
pi_186575252
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:02 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja oke. Baas boven baas hou je natuurlijk. Loic evenaart Sia bijna zegmaar.
Loïc _O_ Die wil ik echt graag nog eens op het ESF podium zien
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2019 @ 22:05:42 #245
163650 Greys
pi_186575268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:01 schreef marcodej het volgende:

[..]

Er is nog maar één risicofactor. Hans kan alles verknallen. Hij is daar wel een meester in.
Duncan heeft al gezegd dat hij de act/staging zelf heeft bedacht en dat de stand-in repetitie in Tel Aviv precies zo was als ze wilden. Wat moet Hans nog verknallen dan? Tis al klaar en Duncan en team zijn helemaal tevreden. :P

Ja Hans kan tijdens z'n optreden nog naakt het podium over rennen maar dat zie ik niet gebeuren. Daar staat Dries immers al in de watertank. In gele zwembroek. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186575286
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Duncan heeft al gezegd dat hij de act/staging zelf heeft bedacht en dat de stand-in repetitie in Tel Aviv precies zo was als ze wilden. Wat moet Hans nog verknallen dan? Tis al klaar. :P
Dat geeft wel vertrouwen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 22:06:39 #247
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186575292
Dat elke noot exact perferct er op is is niet zo erg. Zelfs bij CATS zaten er een paar gebroken noten van Ilse in, zolang het niet storend is en de emotie maar overkomt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter donderdag 2 mei 2019 @ 22:08:07 #248
87554 Cee
Welluk?
pi_186575338
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Duncan heeft al gezegd dat hij de act/staging zelf heeft bedacht en dat de stand-in repetitie in Tel Aviv precies zo was als ze wilden. Wat moet Hans nog verknallen dan?
”Awel, ik heb nog een ideetje, wacht eens effekes, hier houd dit lapje stof even voor uw ogen”
pi_186575365
Ik vond hem ook wel hees klinken, maar dat zal denk ik ook kunnen komen door de spanning die zo'n aller eerste concert met zich meebracht.

Ik had hem daarom ook liever in semi 1 gehad zodat ie een paar dagen rust had. Nu moet hij woensdagavond tijdens de jury repetitie knallen, donderdag de 16e, vrijdagavond weer een jury repetitie en dan zaterdag voor het laatst alles geven (waarschijnlijk 2x die avond :P). Lijkt me gewoon best pittig voor hem.
~The present is all there is~
pi_186575387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:09 schreef grazz het volgende:
Ik vond hem ook wel hees klinken, maar dat zal denk ik ook kunnen komen door de spanning die zo'n aller eerste concert met zich meebracht.

Ik had hem daarom ook liever in semi 1 gehad zodat ie een paar dagen rust had. Nu moet hij woensdagavond tijdens de jury repetitie knallen, donderdag de 16e, vrijdagavond weer een jury repetitie en dan zaterdag voor het laatst alles geven (waarschijnlijk 2x die avond :P). Lijkt me gewoon best pittig voor hem.
Als die laatste keer vals is geef ik er echt geen ene fuck om *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')