gaat wel daar?quote:
Lekkahquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker, even goed genieten en sangria
Ga je met het vliegtuig?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Redelijk. Ik verlang terug naar Spanje
Begrijpelijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Redelijk. Ik verlang terug naar Spanje
En? Leek hij een beetje?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee nog niet dev. Alleen via beeldbellen.
JA HALLO, JE KAN OOK MET DE AUTOquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik lopend ga
[..]
Hopelijk snelBinnen 4 maanden ofzo
GRAPJUH!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA HALLO, JE KAN OOK MET DE AUTO
Lkkrquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GRAPJUH!
Ja vliegtuig. Met CORenDON
Oh dan heb je in elk geval gezelschapquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GRAPJUH!
Ja vliegtuig. Met CORenDON
Goed trio.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dan heb je in elk geval gezelschap
Het ging over mijn kinderen. Dat die slak alleen via beeldbellen gezien haddenquote:
Ja snap ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het ging over mijn kinderen. Dat die slak alleen via beeldbellen gezien hadden
Ik vind hem knapper in het eggie dan op foto's.
Yupquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dan heb je in elk geval gezelschap
Heb je weer iets op het oog daar?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yup![]()
Altijd gezellig met Cor en Don
Don en Ad?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yup![]()
Altijd gezellig met Cor en Don
Ja we hebben 3 barretjes gezien online, dus die gaan we bekijken. Maar misschien komen we nog meer tegen natuurlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je weer iets op het oog daar?
Cor en Adquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |