Goed goed. En daar?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Chickie
Hoe is het, lekker vakantie?
[..]
Ja ik hoop dat hij snel reageert. De mede eigenaar is altijd wel een aardige vent, vandaar dat ik hem nu direct hebt ge-appt.
Was jouw container vol of met iemand gedeeld?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb punten gepakt
[..]
Zodra de boot vertrokken is, duurt het 10 dagen.
Ja redelijk, ziek geweestquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goed goed. En daar?
De meiden zijn paar dagen weggeweest. Dus dan is het echt vakantieDie komen vanavond weer thuis. Slak is nog even bij me nu.
Heeft slak ze al ontmoet?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:44 schreef Already_in_use het volgende:
De meiden zijn paar dagen weggeweest. Dus dan is het echt vakantieDie komen vanavond weer thuis. Slak is nog even bij me nu.
Gedeelde container. 300 euro per pallet betaald, en 50 euro voor het bed. In totaal 650 euro dusquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Was jou container vol of met iemand gedeeld?
Oeii dat is niet leuk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja redelijk, ziek geweestGeweldige koningsdag gehad, maar ik kijk uit naar maandag! Vakantie
Benalmadena
![]()
Ouders gaan mee, want ze zijn toch best wel nieuwsgierig wat we nu weer van plan zijn
Groetjes aan slak
een weekje maarquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oeii dat is niet leuk.
Ik had het gezien via snap
O dat is een goed vooruitzicht zeg.
Leuk toch dat je ouders mee gaan.
Hoelang gaan jullie?
Alvast een fijne vakantie en groetjes terug
Sorryquote:
Goedkoopquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gedeelde container. 300 euro per pallet betaald, en 50 euro voor het bed. In totaal 650 euro dus
Ja ik zag het maar ik wil ook lekkah gaan.quote:
Ja maar 2 pallets hequote:
Ga je voor de winst dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik zag het maar ik wil ook lekkah gaan.
Niet perse maar wie weet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar 2 pallets he
[..]
Ga je voor de winst dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |