quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:11 schreef GGMM het volgende:
Lenny pakt hier het nieuwe topic ondanks dat Elan duidelijk bewust de lapo pakte.
Erg respectloos. (maar goed het is Elan maar!)
OP![]()
Elan is een prima user. Zijn discussies met Knut zijn best vermakelijk toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:11 schreef GGMM het volgende:
Lenny pakt hier het nieuwe topic ondanks dat Elan duidelijk bewust de lapo pakte.
Erg respectloos. (maar goed het is Elan maar!)
OP![]()
Eens.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Elan is een prima user. Zijn discussies met Knut zijn best vermakelijk toch?
Hoezo?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:05 schreef Tarado het volgende:
vind dit toch een vreemde beslissingtwitter:BBCSport twitterde op woensdag 01-05-2019 om 14:28:00This is huge.Caster Semenya has lost a landmark case against athletics' governing body.Full story: https://t.co/hOAefZXDfF https://t.co/PNLK4btoe9 reageer retweet
als zij aantoonbaar geen sex operatie heeft gehad, dus geen omgebouwde man is maar ze heeft het aangeboren "talent" dat ze veel testosteron aanmaakt dan vind ik het vreemd dat ze dat met medicijnen moet onderdrukken.quote:
Misschien is het al een beetje om de discussie als dadelijk echt mannen mee gaan doen voor te zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als zij aantoonbaar geen sex operatie heeft gehad, dus geen omgebouwde man is maar ze heeft het aangeboren "talent" dat ze veel testosteron aanmaakt dan vind ik het vreemd dat ze dat met medicijnen moet onderdrukken.
Wel pas sinds 10 minuten dus misschien komt het jullie kant op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook. Beetje in het buitenland gaan zitten.
maar het blijft toch vreemd, tenminste als zij echt als vrouw is geboren, hebben die anderen gewoon pech.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien is het al een beetje om de discussie als dadelijk echt mannen mee gaan doen voor te zijn.
Ik bedoel nu kan je nog zeggen dat iemand aantoonbaar een omgebouwde man is, maar over een jaar of 10 mag je dat natuurlijk niet meer zeggen. Dan is iedereen die zich vrouw voelt een vrouw en mag dus ook overal als vrouw mee doen. Zo kan je het iig beetje eerlijk houden voor de traditionele vrouw.
Ja, eens hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het blijft toch vreemd, tenminste als zij echt als vrouw is geboren, hebben die anderen gewoon pech.
Het is een medische afwijking wat ik uit dat artikel haal wat haar een voordeel oplevert, dan vind ik het niet raar dat men regels opstelt die het voordeel van een afwijking wegneemt. Denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als zij aantoonbaar geen sex operatie heeft gehad, dus geen omgebouwde man is maar ze heeft het aangeboren "talent" dat ze veel testosteron aanmaakt dan vind ik het vreemd dat ze dat met medicijnen moet onderdrukken.
Nedved was ook die prachtige speler door een medische afwijking. Stel je voor dat ze die van het veld hadden verbannenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een medische afwijking wat ik uit dat artikel haal wat haar een voordeel oplevert, dan vind ik het niet raar dat men regels opstelt die het voordeel van een afwijking wegneemt. Denk ik.
Lastige situatie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |