quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:11 schreef GGMM het volgende:
Lenny pakt hier het nieuwe topic ondanks dat Elan duidelijk bewust de lapo pakte.
Erg respectloos. (maar goed het is Elan maar!)
OP![]()
Elan is een prima user. Zijn discussies met Knut zijn best vermakelijk toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:11 schreef GGMM het volgende:
Lenny pakt hier het nieuwe topic ondanks dat Elan duidelijk bewust de lapo pakte.
Erg respectloos. (maar goed het is Elan maar!)
OP![]()
Eens.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Elan is een prima user. Zijn discussies met Knut zijn best vermakelijk toch?
Hoezo?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:05 schreef Tarado het volgende:
vind dit toch een vreemde beslissingtwitter:BBCSport twitterde op woensdag 01-05-2019 om 14:28:00This is huge.Caster Semenya has lost a landmark case against athletics' governing body.Full story: https://t.co/hOAefZXDfF https://t.co/PNLK4btoe9 reageer retweet
als zij aantoonbaar geen sex operatie heeft gehad, dus geen omgebouwde man is maar ze heeft het aangeboren "talent" dat ze veel testosteron aanmaakt dan vind ik het vreemd dat ze dat met medicijnen moet onderdrukken.quote:
Misschien is het al een beetje om de discussie als dadelijk echt mannen mee gaan doen voor te zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als zij aantoonbaar geen sex operatie heeft gehad, dus geen omgebouwde man is maar ze heeft het aangeboren "talent" dat ze veel testosteron aanmaakt dan vind ik het vreemd dat ze dat met medicijnen moet onderdrukken.
Wel pas sinds 10 minuten dus misschien komt het jullie kant op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook. Beetje in het buitenland gaan zitten.
maar het blijft toch vreemd, tenminste als zij echt als vrouw is geboren, hebben die anderen gewoon pech.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien is het al een beetje om de discussie als dadelijk echt mannen mee gaan doen voor te zijn.
Ik bedoel nu kan je nog zeggen dat iemand aantoonbaar een omgebouwde man is, maar over een jaar of 10 mag je dat natuurlijk niet meer zeggen. Dan is iedereen die zich vrouw voelt een vrouw en mag dus ook overal als vrouw mee doen. Zo kan je het iig beetje eerlijk houden voor de traditionele vrouw.
Ja, eens hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het blijft toch vreemd, tenminste als zij echt als vrouw is geboren, hebben die anderen gewoon pech.
Het is een medische afwijking wat ik uit dat artikel haal wat haar een voordeel oplevert, dan vind ik het niet raar dat men regels opstelt die het voordeel van een afwijking wegneemt. Denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als zij aantoonbaar geen sex operatie heeft gehad, dus geen omgebouwde man is maar ze heeft het aangeboren "talent" dat ze veel testosteron aanmaakt dan vind ik het vreemd dat ze dat met medicijnen moet onderdrukken.
Nedved was ook die prachtige speler door een medische afwijking. Stel je voor dat ze die van het veld hadden verbannenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een medische afwijking wat ik uit dat artikel haal wat haar een voordeel oplevert, dan vind ik het niet raar dat men regels opstelt die het voordeel van een afwijking wegneemt. Denk ik.
Lastige situatie wel.
Elan slaat altijd heel vermakelijk allemaal zijpaden in om discussies te 'winnen'.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Elan is een prima user. Zijn discussies met Knut zijn best vermakelijk toch?
Wat had die dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nedved was ook die prachtige speler door een medische afwijking. Stel je voor dat ze die van het veld hadden verbannen
als het aangeboren is dan is het een talent, waarom mag zij daar dan geen gebruik van maken, bedoel bij Messi hakken ze toch ook niet een been afquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een medische afwijking wat ik uit dat artikel haal wat haar een voordeel oplevert, dan vind ik het niet raar dat men regels opstelt die het voordeel van een afwijking wegneemt. Denk ik.
Lastige situatie wel.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 knieschijven
Daarom die aparte manier van dribbelen en die mooie slepende bewegingen
Messi heeft geen afwijking.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het aangeboren is dan is het een talent, waarom mag zij daar dan geen gebruik van maken, bedoel bij Messi hakken ze toch ook niet een been af
Messi is slecht voorbeeld ook want die had negatieve medische afwijking die is weggepoetst door groeihormonenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
[..]
Messi heeft geen afwijking.
Kan het wel aangeboren zijn, dat maakt wat mij betreft niet uit. Waar trek je anders een grens? Transgenders vinden ook dat ze geboren zijn in het verkeerde lichaam. Dan snap ik wel dat een instantie de grens gewoon legt op iets wat te meten valt.
hij heeft wel een talent, wat is een afwijking en wat is een talent? Zij is zo geboren (tenminste voor zover ik weet) dan slaat het toch nergens op dat ze daar geen gebruik van mag maken, andere mensen worden slim geboren, blijken goed te kunnen voetballen, fietsen whateverquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
[..]
Messi heeft geen afwijking.
Kan het wel aangeboren zijn, dat maakt wat mij betreft niet uit. Waar trek je anders een grens? Transgenders vinden ook dat ze geboren zijn in het verkeerde lichaam. Dan snap ik wel dat een instantie de grens gewoon legt op iets wat te meten valt.
Het is een afwijking omdat artsen het zo labelen, dat verzin ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft wel een talent, wat is een afwijking en wat is een talent? Zij is zo geboren (tenminste voor zover ik weet) dan slaat het toch nergens op dat ze daar geen gebruik van mag maken, andere mensen worden slim geboren, blijken goed te kunnen voetballen, fietsen whatever
lager zwaartepunt --> beter dribbelenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah. Daardoor is hij dus de beste speler van de wereld.
Messi heeft een voordeel dat z'n zwaartepunt laag ligt, ik zie het verschil nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een afwijking omdat artsen het zo labelen, dat verzin ik natuurlijk niet.
Die andere dingen die je noemt zijn geen dingen die betrekking hebben op het geslacht van iemand. Haar stoornis wel, en daardoor heeft ze een voordeel wat anderen niet hebben, in haar categorie.
Het verschil is dat dat niets te maken heeft met man/vrouw zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Messi heeft een voordeel dat z'n zwaartepunt laag ligt, ik zie het verschil niet
zij is als vrouw geboren, dat haar hormoon huishouding afwijkt kan zij niks aan doen maar ze kan er wel gebruik van maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het verschil is dat dat niets te maken heeft met man/vrouw.
We gaan het niet eens wordenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zij is als vrouw geboren, dat haar hormoon huishouding afwijkt kan zij niks aan doen maar ze kan er wel gebruik van maken.
We doen toch allemaal niets anders dan gebruik maken van onze kwaliteiten als we die tenminste ontdekken, een lilliputter kan niet gaan basketballen, tenminste op hoog niveau.
Nog niet, beste vriend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
een lilliputter kan niet gaan basketballen, tenminste op hoog niveau.
nog even en Mathieu moet een testikel inleveren omdat er anders een Vlaamse opstand komtquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet, beste vriend.
We leven in een maatschappij waar iedereen een medaille en sticker moet krijgen.
ja dat zijn nog eens prijzenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:28 schreef JanCees het volgende:
er stond een prima huis te koop in het dorp
189k
dus die zal wel binnen 3 dagen verkocht zijn
Spaanse dopingdoktergenotquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
die is dan wel klaar met voetballen, als hij het overleeft
4.4 miljoen, wel een aardig optrekje ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje boven m'n budget schat ik, wat kost het?
Allemaal van die buitenlandse investeerders zeker?quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet eens echt mooi maar prime land, wordt in die buurt voor kapitalen geďnvesteerd/verbouwd
geen idee maar fietste er pas doorheen, was heel druk met allerlei bouwwerkzaamheden bij diverse panden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal van die buitenlandse investeerders zeker?
Kieft ook tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee maar fietste er pas doorheen, was heel druk met allerlei bouwwerkzaamheden bij diverse panden.
Van Basten woont er trouwens ook, tenminste voor zover ik weet
twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 01-05-2019 om 16:38:55JUST IN: Porto confirmed to Portuguese TVI24 that Casillas is out of danger after suffering heart attack.TVI24 stating that he underwent surgery that could put under threat his career reageer retweet
Dank je Hans.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 01-05-2019 om 16:38:55JUST IN: Porto confirmed to Portuguese TVI24 that Casillas is out of danger after suffering heart attack.TVI24 stating that he underwent surgery that could put under threat his career reageer retweet
Lekker hoor, even 1,6 miljoen betalen op 1 dag.quote:Volgens de website BekendeBuren.nl heeft de aanvallende middenvelder geen hypotheek op de twee appartementen genomen. De international van Marokko kon de benodigde 1.675.000 euro uit eigen vermogen betalen.
Het ene appartement staat op de Zuidas en heeft een woonoppervlakte van 117 vierkante meter. Daarvoor betaalde de linkspoot 850.000 euro. Voor het tweede appartement, gelegen in Amsterdam Oud-West en met een oppervlakte van 108 vierkante meter, telde hij 825.000 euro neer.
Ziyech speelde dinsdagavond nog in de halve finales van de Champions League met Ajax. In Londen won de Eredivisie-koploper met 0-1 van Tottenham Hotspur. De enige goal van de wedstrijd werd gemaakt door Donny van de Beek, op aangeven van Ziyech.
Iktfquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekker hoor, even 1,6 miljoen betalen op 1 dag.
Die man is 37 en ze gaan nog over z'n carričre tweetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
ROBBEN OP WEG NAAR....quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:44 schreef PicoMMP het volgende:
Wisten jullie al dat Casillas een hartaanval heeft gehad?
Al is het natuurlijk niet echt uitgeven als het in stenen gaatquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Haha, baas.
Ik denk dat ik in heel mijn leven nauwelijks 1,6 miljoen uit ga geven.
Nee oke, dat klopt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:46 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk niet echt uitgeven als het in stenen gaat
Dus ongeveer 2.500 in de maand verdien je.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee oke, dat klopt.
Maar, even snel uitgerekend; als ik elk jaar mijn volledige jaar salaris uitgeef, heb ik 53 jaar nodig om 1,6 miljoen uit te geven. Gaat me niet meer lukken ben ik bang.
Ongeveer ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dus ongeveer 2.500 in de maand verdien je.
Scrummie kennende heeft hij ergens een rekenfoutje gemaakt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dus ongeveer 2.500 in de maand verdien je.
Hoezo zou je dat willenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:49 schreef Elan het volgende:
Denk dat ik in Milton Keynes ga wonen en dan MK Dons hooligan ga worden Inso
1.600.0000 / 60 = 26.667 per jaar = 2.222 per maand.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Haha, baas.
Ik denk dat ik in heel mijn leven nauwelijks 1,6 miljoen uit ga geven.
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
1.600.0000 / 60 = 26.667 per jaar = 2.222 per maand.
Dat is best veel als je niet al te hoge vaste lasten hebt en niet elk jaar zes keer op vakantie gaat of elke twee jaar een nieuwe auto koopt.
Dat was buiten het eerste half uur echt een hele slechte wedstrijd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo en gisteren heb je ook genoten behalve van het Vertonghen moment?
ja gezien, alleen daarom al beter dat ze eruit gaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:00 schreef JanPawelII het volgende:
Liverpool fans gedragen zich alweer als beesten.
Scousers![]()
Zal vast meevallenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:00 schreef JanPawelII het volgende:
Liverpool fans gedragen zich alweer als beesten.
Scousers![]()
ze hadden wat mensen in een vijver gegooid al begrijp niet zo goed wat je daar als toerist op zo'n moment zoektquote:
Ludiek wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hadden wat mensen in een vijver gegooid al begrijp niet zo goed wat je daar als toerist op zo'n moment zoekt
Er is precies 1 Chinees een fontein ingegooidquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hadden wat mensen in een vijver gegooid al begrijp niet zo goed wat je daar als toerist op zo'n moment zoekt
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
nee waren er meer maar zal me verder een worst wezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is precies 1 Chinees een fontein ingegooid
Die spleetoog zal het wel uitgelokt hebben
Met z’n fototoestel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |