quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:11 schreef GGMM het volgende:
Lenny pakt hier het nieuwe topic ondanks dat Elan duidelijk bewust de lapo pakte.
Erg respectloos. (maar goed het is Elan maar!)
OP![]()
Elan is een prima user. Zijn discussies met Knut zijn best vermakelijk toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:11 schreef GGMM het volgende:
Lenny pakt hier het nieuwe topic ondanks dat Elan duidelijk bewust de lapo pakte.
Erg respectloos. (maar goed het is Elan maar!)
OP![]()
Eens.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Elan is een prima user. Zijn discussies met Knut zijn best vermakelijk toch?
Hoezo?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:05 schreef Tarado het volgende:
vind dit toch een vreemde beslissingtwitter:BBCSport twitterde op woensdag 01-05-2019 om 14:28:00This is huge.Caster Semenya has lost a landmark case against athletics' governing body.Full story: https://t.co/hOAefZXDfF https://t.co/PNLK4btoe9 reageer retweet
als zij aantoonbaar geen sex operatie heeft gehad, dus geen omgebouwde man is maar ze heeft het aangeboren "talent" dat ze veel testosteron aanmaakt dan vind ik het vreemd dat ze dat met medicijnen moet onderdrukken.quote:
Misschien is het al een beetje om de discussie als dadelijk echt mannen mee gaan doen voor te zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als zij aantoonbaar geen sex operatie heeft gehad, dus geen omgebouwde man is maar ze heeft het aangeboren "talent" dat ze veel testosteron aanmaakt dan vind ik het vreemd dat ze dat met medicijnen moet onderdrukken.
Wel pas sinds 10 minuten dus misschien komt het jullie kant op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook. Beetje in het buitenland gaan zitten.
maar het blijft toch vreemd, tenminste als zij echt als vrouw is geboren, hebben die anderen gewoon pech.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien is het al een beetje om de discussie als dadelijk echt mannen mee gaan doen voor te zijn.
Ik bedoel nu kan je nog zeggen dat iemand aantoonbaar een omgebouwde man is, maar over een jaar of 10 mag je dat natuurlijk niet meer zeggen. Dan is iedereen die zich vrouw voelt een vrouw en mag dus ook overal als vrouw mee doen. Zo kan je het iig beetje eerlijk houden voor de traditionele vrouw.
Ja, eens hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het blijft toch vreemd, tenminste als zij echt als vrouw is geboren, hebben die anderen gewoon pech.
Het is een medische afwijking wat ik uit dat artikel haal wat haar een voordeel oplevert, dan vind ik het niet raar dat men regels opstelt die het voordeel van een afwijking wegneemt. Denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als zij aantoonbaar geen sex operatie heeft gehad, dus geen omgebouwde man is maar ze heeft het aangeboren "talent" dat ze veel testosteron aanmaakt dan vind ik het vreemd dat ze dat met medicijnen moet onderdrukken.
Nedved was ook die prachtige speler door een medische afwijking. Stel je voor dat ze die van het veld hadden verbannenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een medische afwijking wat ik uit dat artikel haal wat haar een voordeel oplevert, dan vind ik het niet raar dat men regels opstelt die het voordeel van een afwijking wegneemt. Denk ik.
Lastige situatie wel.
Elan slaat altijd heel vermakelijk allemaal zijpaden in om discussies te 'winnen'.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Elan is een prima user. Zijn discussies met Knut zijn best vermakelijk toch?
Wat had die dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nedved was ook die prachtige speler door een medische afwijking. Stel je voor dat ze die van het veld hadden verbannen
als het aangeboren is dan is het een talent, waarom mag zij daar dan geen gebruik van maken, bedoel bij Messi hakken ze toch ook niet een been afquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een medische afwijking wat ik uit dat artikel haal wat haar een voordeel oplevert, dan vind ik het niet raar dat men regels opstelt die het voordeel van een afwijking wegneemt. Denk ik.
Lastige situatie wel.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 knieschijven
Daarom die aparte manier van dribbelen en die mooie slepende bewegingen
Messi heeft geen afwijking.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het aangeboren is dan is het een talent, waarom mag zij daar dan geen gebruik van maken, bedoel bij Messi hakken ze toch ook niet een been af
Messi is slecht voorbeeld ook want die had negatieve medische afwijking die is weggepoetst door groeihormonenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
[..]
Messi heeft geen afwijking.
Kan het wel aangeboren zijn, dat maakt wat mij betreft niet uit. Waar trek je anders een grens? Transgenders vinden ook dat ze geboren zijn in het verkeerde lichaam. Dan snap ik wel dat een instantie de grens gewoon legt op iets wat te meten valt.
hij heeft wel een talent, wat is een afwijking en wat is een talent? Zij is zo geboren (tenminste voor zover ik weet) dan slaat het toch nergens op dat ze daar geen gebruik van mag maken, andere mensen worden slim geboren, blijken goed te kunnen voetballen, fietsen whateverquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
[..]
Messi heeft geen afwijking.
Kan het wel aangeboren zijn, dat maakt wat mij betreft niet uit. Waar trek je anders een grens? Transgenders vinden ook dat ze geboren zijn in het verkeerde lichaam. Dan snap ik wel dat een instantie de grens gewoon legt op iets wat te meten valt.
Het is een afwijking omdat artsen het zo labelen, dat verzin ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft wel een talent, wat is een afwijking en wat is een talent? Zij is zo geboren (tenminste voor zover ik weet) dan slaat het toch nergens op dat ze daar geen gebruik van mag maken, andere mensen worden slim geboren, blijken goed te kunnen voetballen, fietsen whatever
lager zwaartepunt --> beter dribbelenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah. Daardoor is hij dus de beste speler van de wereld.
Messi heeft een voordeel dat z'n zwaartepunt laag ligt, ik zie het verschil nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een afwijking omdat artsen het zo labelen, dat verzin ik natuurlijk niet.
Die andere dingen die je noemt zijn geen dingen die betrekking hebben op het geslacht van iemand. Haar stoornis wel, en daardoor heeft ze een voordeel wat anderen niet hebben, in haar categorie.
Het verschil is dat dat niets te maken heeft met man/vrouw zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Messi heeft een voordeel dat z'n zwaartepunt laag ligt, ik zie het verschil niet
zij is als vrouw geboren, dat haar hormoon huishouding afwijkt kan zij niks aan doen maar ze kan er wel gebruik van maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het verschil is dat dat niets te maken heeft met man/vrouw.
We gaan het niet eens wordenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zij is als vrouw geboren, dat haar hormoon huishouding afwijkt kan zij niks aan doen maar ze kan er wel gebruik van maken.
We doen toch allemaal niets anders dan gebruik maken van onze kwaliteiten als we die tenminste ontdekken, een lilliputter kan niet gaan basketballen, tenminste op hoog niveau.
Nog niet, beste vriend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
een lilliputter kan niet gaan basketballen, tenminste op hoog niveau.
nog even en Mathieu moet een testikel inleveren omdat er anders een Vlaamse opstand komtquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet, beste vriend.
We leven in een maatschappij waar iedereen een medaille en sticker moet krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |