Flink over de datum, dus sowieso niet te vreten.quote:
Die gummy beertjes kun je er wel uithalen en opvreten tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Flink over de datum, dus sowieso niet te vreten.
Ik vind dat je naar je eigen regels moet leven, dus ik kom niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moeilijk moeilijk moeilijk. Maar ik geloof dat ik voor 22 juni kies als meetdatum.
Zijn er nog meer aanhakers? @:kreator @:liedetector
@1)quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
1) Ik vind dat je naar je eigen regels moet leven, dus ik kom niet..
2) (tevens ben ik dan in Vietnam)
Ik heb je tips niet opgeschreven.quote:
Voor een ontbijtje een keer naar Můj ¨álek kávy gaan is wel een tipje. Sowieso zitten in die wijk veel leuke plekjes, wat minder toeristisch maar wel hip.quote:
opgeslagen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een ontbijtje een keer naar Můj ¨álek kávy gaan is wel een tipje. Sowieso zitten in die wijk veel leuke plekjes, wat minder toeristisch maar wel hip.
Voor een killing burger is The Tavern wel aanrader, wel reserveren. Was bij ons de vorige keer vol.
En, wij vonden het de eerste keer echt het hoogtepunt. De keer daarna hadden ze helaas geen eend.Maar het is een oud café waar ze echt heel huiselijk koken. Zitten alleen maar oude mannetjes, toeristen kennen ze niet en als je fooi geeft zijn ze zo belachelijk blij dat ze nog koekjes meegaven. Dat is Hostinec u rotundy. Ik vond dat simpele eten gewoon heel erg tof, voelt authentiek, en vooral die eend was echt geweldig.
Nope.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
opgeslagen.Heb je nog meer gedaan behalve eten?
Ik merk sowieso dat ik niks weet van Praag. Waar moeten we slapen? Welke wijk? Zoveel uit te zoeken nog.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het wonderbaarlijke geheugen dat ik letterlijk alleen eten kan onthouden.Ik weet wel dat we ergens in Tsjechië onderweg toen een middagje langs een meertje hebben gelegen. Dat was ook heel chill en rustig. Maar weet niet meer waar dat was.
Nope, we gaan met de trein. Via Berlijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:39 schreef Myraela het volgende:
Die wijk van dat ontbijttentje, Karlin oid heet het. Dat is wel echt een aanrader. Perfecte verbinding met de tram, maar toch een beetje uit het toeristische centrum zodat je iets van het echte leven meekrijgt. En wij zaten daar ook omdat we daar gewoon konden parkeren. Jij gaat ook met de auto toch?
Ergens lijkt me het lekker. Net zoals een gefrituurde marsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |