Flink over de datum, dus sowieso niet te vreten.quote:
Die gummy beertjes kun je er wel uithalen en opvreten tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Flink over de datum, dus sowieso niet te vreten.
Ik vind dat je naar je eigen regels moet leven, dus ik kom niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moeilijk moeilijk moeilijk. Maar ik geloof dat ik voor 22 juni kies als meetdatum.
Zijn er nog meer aanhakers? @:kreator @:liedetector
@1)quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
1) Ik vind dat je naar je eigen regels moet leven, dus ik kom niet..
2) (tevens ben ik dan in Vietnam)
Ik heb je tips niet opgeschreven.quote:
Voor een ontbijtje een keer naar Můj ¨álek kávy gaan is wel een tipje. Sowieso zitten in die wijk veel leuke plekjes, wat minder toeristisch maar wel hip.quote:
opgeslagen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een ontbijtje een keer naar Můj ¨álek kávy gaan is wel een tipje. Sowieso zitten in die wijk veel leuke plekjes, wat minder toeristisch maar wel hip.
Voor een killing burger is The Tavern wel aanrader, wel reserveren. Was bij ons de vorige keer vol.
En, wij vonden het de eerste keer echt het hoogtepunt. De keer daarna hadden ze helaas geen eend.Maar het is een oud café waar ze echt heel huiselijk koken. Zitten alleen maar oude mannetjes, toeristen kennen ze niet en als je fooi geeft zijn ze zo belachelijk blij dat ze nog koekjes meegaven. Dat is Hostinec u rotundy. Ik vond dat simpele eten gewoon heel erg tof, voelt authentiek, en vooral die eend was echt geweldig.
Nope.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
opgeslagen.Heb je nog meer gedaan behalve eten?
Ik merk sowieso dat ik niks weet van Praag. Waar moeten we slapen? Welke wijk? Zoveel uit te zoeken nog.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het wonderbaarlijke geheugen dat ik letterlijk alleen eten kan onthouden.Ik weet wel dat we ergens in Tsjechië onderweg toen een middagje langs een meertje hebben gelegen. Dat was ook heel chill en rustig. Maar weet niet meer waar dat was.
Nope, we gaan met de trein. Via Berlijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:39 schreef Myraela het volgende:
Die wijk van dat ontbijttentje, Karlin oid heet het. Dat is wel echt een aanrader. Perfecte verbinding met de tram, maar toch een beetje uit het toeristische centrum zodat je iets van het echte leven meekrijgt. En wij zaten daar ook omdat we daar gewoon konden parkeren. Jij gaat ook met de auto toch?
Ergens lijkt me het lekker. Net zoals een gefrituurde marsquote:
Ik had je ook tips gegevenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik merk sowieso dat ik niks weet van Praag. Waar moeten we slapen? Welke wijk? Zoveel uit te zoeken nog.
In Düsseldorf is het bier beterquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga een paar dagen naar Köln. Da's best een leuke stad. Ik was er.
Het is namelijk een feit dat er maar 1 soort bier in Köln is. De rest wordt categorisch geweigerd.quote:
Bestel maar eens een Alt in Keulenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is namelijk een feit dat er maar 1 soort bier in Köln is. De rest wordt categorisch geweigerd.
Weinig mensen weten dit, maar het is zo.
Bestel maar eens een Kölsch in Düsseldorf.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bestel maar eens een Alt in Keulen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is namelijk een feit dat er maar 1 soort bier in Köln is. De rest wordt categorisch geweigerd.
Kölnisch Wasser?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:03 schreef Kreator het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Kölnisch Wasser?Eau de Köln.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tevreden met besluit om naar Düsseldorf te gaan
Niet alleen maarquote:
'T Zusje is voor AYCE tapas ook echt wel goed, tenminste de 2 hier in de buurt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dit weekend eigenlijk naar 't Zusje gaan voor tapas. Is een keten, maar alles op die menukaart klinkt zo lekker dat ik toch graag wil. Maar ze zitten al vol.![]()
Nu iets anders bedenken, maar ik ben weer compleet inspiratieloos. Weet iemand iets leuks? Hoeft geen tapas te zijn, normale prijzen en omgeving Rotterdam.
Ga naar what do you fancy love.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben vergeten bij welk ontbijttentje we vorig jaar de laatste ochtend gegeten hebben in Berlijn. En dat is kut want dat was fantastisch.
NEE.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef Myraela het volgende:
GA TOCH GEWOON NAAR WHAT DO YOU FANCY LOVE
De kleine ondeugd <3quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dit weekend eigenlijk naar 't Zusje gaan voor tapas. Is een keten, maar alles op die menukaart klinkt zo lekker dat ik toch graag wil. Maar ze zitten al vol.![]()
Nu iets anders bedenken, maar ik ben weer compleet inspiratieloos. Weet iemand iets leuks? Hoeft geen tapas te zijn, normale prijzen en omgeving Rotterdam.
Ja, al geweest. Was inderdaad awesome.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:15 schreef Uhmmpie het volgende:
De kleine ondeugd <3
Thais, eten wat de pot schaft.
Geen keuze dus.
(Je mag aangeven wel/geen vlees/vis en allergieen en verder krijg je gewoon wat ze die avond serveren. Ik heb er echt altijd heerlijk gegeten tot nu toe)
Vlakbij oostplein.
Wel even bellen voor een reservering anders schaft de pot helemaal niks omdat ze vol zitten.
Beymen bij zuidplein?quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, al geweest. Was inderdaad awesome.Zoiets zou wel weer tof zijn, maar dan dus een nieuwe plek. Ik wil altijd naar nieuwe plekken.
Is die echt zo goed? De buitenkant schrikt me altijd een beetje af.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Beymen bij zuidplein?
Turks maar dan zoals het hoort.
Ja maar niet helemaal mijn ding geloof ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:09 schreef Myraela het volgende:
Maar die bagel met guacamole was zo lekker.
Mij ook... maar woon er om de hoek dus uiteindelijk toch maar eens gegaan omdat mijn favo griek (pegasus op de dorpsweg) dicht was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die echt zo goed? De buitenkant schrikt me altijd een beetje af.
Oh en Mahzen is ook geweldig... maar wel prijzig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die echt zo goed? De buitenkant schrikt me altijd een beetje af.
Ik kan je House of small wonder aanbevelen ..quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben vergeten bij welk ontbijttentje we vorig jaar de laatste ochtend gegeten hebben in Berlijn. En dat is kut want dat was fantastisch.
Popeye kennen we ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:27 schreef Myraela het volgende:
Ik woonde op de Dorpsweg, vond je die Griek echt goed? Nooit geweest, hou niet van Grieks. Ken je I-Fusion? Die hebben echt superchille babi pangang. Oh, en ik wilde je popeye pizza aanbevelen voor hun cheeseburger pizza. Maar die staat niet meer op de kaart. Dat zijn de enige twee dingen die ik van thuisbezorgd mis.
Nooit gedaan eigenlijk... ben wel benieuwd of het wat is trouwens maar het komt er nooit van.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:27 schreef Myraela het volgende:
Heb je wel eens het Beymen ontbijtbuffet geprobeerd? Dat lijkt me ook wel leuk, dan kan ik veel verschillende dingen proberen.
Redelijk uit richting, (en na 2 uur moet je oprottenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik kan je House of small wonder aanbevelen ..
Same... en ondertussen met @fietsie in discussie wat ik zaterdag met mn verse forel ga doen... helpt OOK al niet.quote:
Ik ook, ga maar eens zien wat thuisbezorgd in de aanbieding heeft.quote:
Die spareribs pas gegeten toen we aan het verhuizen waren. En gewoon laten bezorgen terwijl we in hetzelfde blok woonde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Popeye kennen we ja.
Ook zonder cheeseburgerpuzza nog steeds een aanrader inderdaad.
En die griek eet ik nog weleens met exschoonouders want lekker en dichtbij.
En zelden druk dus prima voor spontane acties.
Maar tegenwoordig wisselen we dat dus af met beymen.
I-fusion ken ik helemaal niet eigenlijk.
Oh en spare ribs van de spare ribs king... ook op de dorpsweg.
Bestelde er alleen vorige keer sate... (omdat de spare ribs zo goed waren bevallen).... nou die bestel ik voortaan wel ergens anders
Bezorgd niet op zuidquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
Beste bezorg spare ribs blijft toch wel Spare Rib Express
Ik ook. Dus maar weer eens op recensiesites gekeken en voor a.s. zondag bij een Kaukasisch restaurant in Haarlem gereserveerd.quote:
Jum!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:32 schreef Myraela het volgende:
Besloten waar we dit weekend gaan eten, Etiopisch voor het eerst.
We wijken dan ook uit naar Breda.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Jum!!
Waar? Heb dat in rotterdam nog nooit gegeten.
Hmm ik ben echt volgens mij grwoon zelfs nog (bijna?) nooit in breda geweestquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
We wijken dan ook uit naar Breda.Is bij Walia.
Wij gingen er eigenlijk ook nooit naartoe toen we nog in Rotterdam woonde, maar sinds we in Ambacht wonen wel wat regelmatiger. Zitten toch ook wel leuke plekjes, binnenkort naar de nieuwe foodhal daar. Maar niets kan tegen Rotterdam op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik ben echt volgens mij grwoon zelfs nog (bijna?) nooit in breda geweest
Oh, dat schijnt heel lekker te zijn. Ben benieuwd naar je verslag!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:32 schreef Myraela het volgende:
Besloten waar we dit weekend gaan eten, Etiopisch voor het eerst.
Heeft Breda een foodhal gekregen? Niet verkeerd!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij gingen er eigenlijk ook nooit naartoe toen we nog in Rotterdam woonde, maar sinds we in Ambacht wonen wel wat regelmatiger. Zitten toch ook wel leuke plekjes, binnenkort naar de nieuwe foodhal daar. Maar niets kan tegen Rotterdam op.
Ja, sinds vorige week.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heeft Breda een foodhal gekregen? Niet verkeerd!
Woon nu 15 jaar in rotterdam..quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij gingen er eigenlijk ook nooit naartoe toen we nog in Rotterdam woonde, maar sinds we in Ambacht wonen wel wat regelmatiger. Zitten toch ook wel leuke plekjes, binnenkort naar de nieuwe foodhal daar. Maar niets kan tegen Rotterdam op.
Nooit van gehoord 🙄quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:48 schreef Myraela het volgende:
Ik raad op het moment vooral iedereen Wes Eettentje aan. Ben je daar al geweest?
Klinkt als een prima dag.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was vorig jaar met neefje in Rotterdam, als ze 14 worden gaan we een nachtje weg met activiteit naar keuze en bij hem leidde de reis naar Fred. Kind is geen moeilijke eter.
Was leuk! Eerste keer dat ik als toerist in Rotterdam was dus de standaard dingen gedaan: euromast, rondvaart, SS Rotterdam, kubuswoningen. Allemaal op de OV fiets.
Morgen met zijn zus ook op uitstap dus.
En vanavond worden de andere twee kinders hier afgeleverd voor overnachting en kittens knuffelen. Die drop ik morgen bij mijn ouders, waarna ik de grote zus ga oppikken waarmee ik op pad ga.
Leuk is dat, als je je eigen stad telkens weer met nieuwe ogen ziet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Klinkt als een prima dag.
Ik speel ook nog weleens toerist in eigen stad..
lang leve de rotterdampas ook die af en toe dingen in de mail zet waar ik niet eerder van hoorde.
En spido doen we eigenlijk elke zomer wel een keer.
Blijft leuk op de een of andere manier.
Euromast is dochter helemaal verliefd op ondanks dat we er lopend naar toe kunnen dus daar spenderen we meestal ook wel een dagje aan op en neer gaan
Breda isquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik ben echt volgens mij grwoon zelfs nog (bijna?) nooit in breda geweest
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk is dat, als je je eigen stad telkens weer met nieuwe ogen ziet.
Zou ik met mijn stadje ook meer moeten hebben.
In de Euromast ontzettend gelachen met stoere neef die het laatste stukje eerst niet omhoog durfde. Geen idee waarom hij ineens zo bang was, tot bleek dat hij dacht dat de ring open was, zoals een soort vrije val die je weleens op de kermis ziet
Coolquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:14 schreef Myraela het volgende:
Hij hangt zelfs aan m'n muur.
[ afbeelding ]
Jouw gupquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]![]()
Mijn gup kan heel de dag op en neer blijven gaan....
En ja is leuk... ondernemende 11-jarige die graag op ontdekkingsreis gaat helpt ook natuurlijk.
1 van de dingen die ze sport vind... is instappen in een bus en maar zien waar je uitkomt.
Zo zijn we al op heel aparte plekken geweest.
(Ook op hele saaie busrittem overigens)
Misschien scheelt het ook dat ik hier oorspronkelijk niet vandaan kom.. dat het daardoor leuker is om op ontdekkingsreis te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |