Ja onzekerheid is dat maar ik denk val ons daarmee niet lastig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tja als je 10x per dag moet laten zien hoe groot je liefde wel niet is denk ik wie wil je overtuigen?
Hij is geen gymbro meer. Jammer, gemiste kans wel.quote:
Ik vind het wel schattig eigenlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tja als je 10x per dag moet laten zien hoe groot je liefde wel niet is denk ik wie wil je overtuigen?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja onzekerheid is dat maar ik denk val ons daarmee niet lastig.
Bijnaquote:
Nee.quote:
Is Frans.quote:
Kattenkraker.quote:
hij heeft wel gelijk we weten nu wel dat jullie een leuk stel zijn waarom dat elke keer in die tt zetten?quote:
Om jou te plagen en jullie reactie uit te lokken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk we weten nu wel dat jullie een leuk stel zijn waarom dat elke keer in die tt zetten?
oke nou prima dan ik lees vaak de tt niet eens als het wel onzekerheid is moeten jullie een keer een goed gesprek aangaan samenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:05 schreef wadslak het volgende:
[..]
Om jou te plagen en jullie reactie uit te lokken.
Jaquote:
GA je opdracht makenquote:
Genoeg punten vanochtend gepaktquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
Jammer weer dat er nu geen puntjes te verkrijgen zijn.
Dan maar morgenvroeg maar weer proberen om puntjes te pakken
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:05 schreef wadslak het volgende:
[..]
Om jou te plagen en jullie reactie uit te lokken.
Wat heftig zeg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oke nou prima dan ik lees vaak de tt niet eens als het wel onzekerheid is moeten jullie een keer een goed gesprek aangaan samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |