Je zusquote:Op woensdag 1 mei 2019 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
o Nou vooruit, Famke Louise
Wat is deze.
Kuttopic.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is deze.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is deze.
Ik ook.quote:
Snel tevreden dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij voldoet die aan de voorwaarden van Dino.
Te duur, had maar 5 cent over. Die zijn minimaal 10.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al een heroinehoertje gepakt in Berlijn?
1 fles bier zoeken voor statiegeld en je was er alquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Te duur, had maar 5 cent over. Die zijn minimaal 10.
Heb ik geprobeerd maar de andere zwervers waren me steeds voor. Dan maar op een andere manier aan mn SOA-quotum komen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:21 schreef MCH het volgende:
[..]
1 fles bier zoeken voor statiegeld en je was er al
Vrijwillig, of wordt het mensen te heet onder de voeten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, nieuw management bij voormalig team en de grote uitloop is begonnen.
Vrijwillig. Echt een treinongeluk in slow motion om te aanschouwen van de zijlijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijwillig, of wordt het mensen te heet onder de voeten?
Ramptoerismequote:Op woensdag 1 mei 2019 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg nu wel eindelijk de sappige details te horen.
Waarom krijgen wij die niet te horen hier.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg nu wel eindelijk de sappige details te horen.
Daarvoor moet je ook wel een beetje de roddelnicht van de afdeling zijn, waarschijnlijk is dien datquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom krijgen wij die niet te horen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |