Maar je moet autorijden in de auto en niet met je fone spelenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
4e set vingerafdrukken toegevoegd, voor in de auto op de telefoon mat
ja zo logischquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Google is helemaal niet zo slim. Als je iets al gekocht hebt, zijn reclames voor hetzelfde redelijk nutteloos....
Chufgodquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je moet autorijden in de auto en niet met je fone spelen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was gisteravond aan het joelen voor Ajax, vraagt de Aap; 'is het feest?'
ik zeg 'ja want Ajax dit dat'
'dus ik mag nu popcorn maken?'
Aha ok nooit gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/74a67ab414a71af329a86ae4596bc0ba.png
Goeie Emoij op je platte arsequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Aha ok nooit gezien.
Kijk die heeft wel goeie emojis
En dat is?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou alleen mijn Tapedeck bleutooth FM transmitter nog installeren, en we zijn bijna ready
Ik heb alleen maar oude vingersquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar de vinger sensor zit van achteren, dus moest even een nieuwe vinger kalibreren
Leuk hč vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Af en toe voel ik mij de bediende van Till hier
Volgens mij laat het plaatje iets anders zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo kan je van een cassettedeck een draadloze telefoon muziekverbinding maken
Hmmmm ok *slaat op in hersens als ‘iets met muziek’quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo kan je van een cassettedeck een draadloze telefoon muziekverbinding maken
Nee hoor dat ding zend het geluid van de telefoon op FM, en dat ontvangt de oude radioquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij laat het plaatje iets anders zien
Maar dat heeft dan toch niets met een tapedeck te maken?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor dat ding zend het geluid van de telefoon op FM, en dat ontvangt de oude radio
Oh zo nee maar een tapedeck radio heeft geen bleutooth functie haha, maar je kan je telefoon zo over de boxen van je oude radio laten spelenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan toch niets met een tapedeck te maken?
Ik heb er eentje met een tape
Ik voel een liedje opkomenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Net lunch op en vitamientjes
Heb je 'm getest?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh zo nee maar een tapedeck radio heeft geen bleutooth functie haha, maar je kan je telefoon zo over de boxen van je oude radio laten spelen
Hi Chufquote:
Wat voor liedjequote:
Niet exact deze maar wel precies dezelfde werkt prima, je draait met de knop gewoon een vrije FM frequentie van je autoradio, dan zoek je die op je radio op en opslaan op een kanaal nummer, en na het starten van de auto plug je hem in, en dan gaat al het geluid van de telefoon via de speakersquote:
Oh haha, ga even luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |