Leuk hč vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Af en toe voel ik mij de bediende van Till hier
Volgens mij laat het plaatje iets anders zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo kan je van een cassettedeck een draadloze telefoon muziekverbinding maken
Hmmmm ok *slaat op in hersens als ‘iets met muziek’quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo kan je van een cassettedeck een draadloze telefoon muziekverbinding maken
Nee hoor dat ding zend het geluid van de telefoon op FM, en dat ontvangt de oude radioquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij laat het plaatje iets anders zien
Maar dat heeft dan toch niets met een tapedeck te maken?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor dat ding zend het geluid van de telefoon op FM, en dat ontvangt de oude radio
Oh zo nee maar een tapedeck radio heeft geen bleutooth functie haha, maar je kan je telefoon zo over de boxen van je oude radio laten spelenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan toch niets met een tapedeck te maken?
Ik heb er eentje met een tape
Ik voel een liedje opkomenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Net lunch op en vitamientjes
Heb je 'm getest?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh zo nee maar een tapedeck radio heeft geen bleutooth functie haha, maar je kan je telefoon zo over de boxen van je oude radio laten spelen
Hi Chufquote:
Wat voor liedjequote:
Niet exact deze maar wel precies dezelfde werkt prima, je draait met de knop gewoon een vrije FM frequentie van je autoradio, dan zoek je die op je radio op en opslaan op een kanaal nummer, en na het starten van de auto plug je hem in, en dan gaat al het geluid van de telefoon via de speakersquote:
Oh haha, ga even luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |