Feliciteerde met onze overwinning vriend. Complimenten voor ons spel trouwens!quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
volgens mij zegt hij niks verkeerd trouwens
quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Feliciteerde met onze overwinning vriend. Complimenten voor ons spel trouwens!
Ja!quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyy weet je al wat je vanavond gaat eten?
Bedankt Frenkie, Groetjes Hakimquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Feliciteerde met onze overwinning vriend. Complimenten voor ons spel trouwens!
quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja!
Met een varkenshaasje![]()
En jij ?
Sorry dat ik het zeg hoor maar wequote:
Aad de Mos, wat een kerel is datquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:23 schreef McGrath het volgende:
Meer de debieltjes bij NU.nl die een samenvatting voor hun neus krijgen, zo'n artikel waar Aad de Mos het mee eens zou zijn.
We hadden toch nog bijna een 0-2 gemaakt om het af te maken. Maar inderdaad, we moeten volgende week gewoon knallen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:33 schreef HPLC het volgende:
Ik vond 'ons' spel in de tweede helft anders vrij slordig dus hopelijk gaat dat volgende week beter
Kip kip ? Wat is dat ?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]wij gaan vanavond kip pollo eten
Heb jou volgens mij niet gezien op het veldquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor maar we
speelden echt top.
2 kippen denk ik. Één Nederlandse en één Spaanse.quote:
Van die kneuzen die voor de tv zitten te schreeuwen en denken dat ze zelf iets gepresteerd hebbenquote:
Als je Ajax hebt gezien heb je mij gezien vriendin.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb jou volgens mij niet gezien op het veld
Lekkerrrrquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heel veel kip, nee met pasta tomaten saus en gewoon lekker simpel
misschien had je ook eens het gevoel dat je ergens bij hoort als je voor een club zou zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Van die kneuzen die voor de tv zitten te schreeuwen en denken dat ze zelf iets gepresteerd hebben
Ik heb toch gewoon gewonnen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Van die kneuzen die voor de tv zitten te schreeuwen en denken dat ze zelf iets gepresteerd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |