na de 43e afwijzing raak je daar natuurlijk gevoelloos voorquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je gaat wel erg snel door met je leven na de afwijzing van @:kopjechino
Verbloemen van het leed.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je gaat wel erg snel door met je leven na de afwijzing van @:kopjechino
Ik ben maar niet begonnen met tellen destijds.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
na de 43e afwijzing raak je daar natuurlijk gevoelloos voor
103quote:
Hey ik las nog een leuk nieuwtje over AV, maar als ik daar over begin dan ga je weer zanikenquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
na de 43e afwijzing raak je daar natuurlijk gevoelloos voor
A je bent wel vroeg geregisteerd zie ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
103
Wat is dit nou weer voor vraag ?
En @Flamarande dan? Die leek wel geïnteresseerdquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A je bent wel vroeg geregisteerd zie ik.
Eind 30 dus alweer.
LEEEDS, LEEEDS ARE FALLIN' APAAAAAART AGAINquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey ik las nog een leuk nieuwtje over AV, maar als ik daar over begin dan ga je weer zaniken
4ebe mag mijn vrouwtje ook niet zijn Hans, gewoon benieuwd naar haar leeftijd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
En @:Flamarande dan? Die leek wel geïnteresseerd
Ja oke is goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A je bent wel vroeg geregisteerd zie ik.
Eind 30 dus alweer.
volgens mij zegt hij niks verkeerd trouwensquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke is goed
Jij bent wel van de snelle aannames he?
36?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke is goed
Jij bent wel van de snelle aannames he?
Foto van je erecte geslachtsdeel alweer verzonden?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
4ebe mag mijn vrouwtje ook niet zijn Hans, gewoon benieuwd naar haar leeftijd.
ik doelde eigenlijk op iets van:quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:20 schreef McGrath het volgende:
@:HPLC ben je niet trots dat ik het daarbij gelaten heb?
quote:Op maandag 29 april 2019 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je net als de rest van Nederland doen alsof je de wedstrijd gezien hebt en er commentaar over geven?
quote:Op maandag 29 april 2019 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee, dat ben ik niet want dan komen alle debieltjes erop af.
Jammerrrrquote:Op woensdag 1 mei 2019 08:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel gek op een vrouw.
Maar dat contact is weer genormaliseerd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |