Ha ha ik ook!!quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijnvoetballers die meedoen aan het Eurosong festival.. ik zou dan wel kijken
Limoen, zonnestraal en totale schat die je bent, hoe is het met je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijnvoetballers die meedoen aan het Eurosong festival.. ik zou dan wel kijken
Tja, de tokkie generatie moet toch in leven worden gehouden. Jammere is dat dit soort figuren vaak kinderen maken als konijnen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat heeft ook gewoon een kind he. Stel je voor zeg.
Ik heb sowieso niks met kunst.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zou je de genialiteit in een Rothko of een Van Gogh zien? Ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij kan ook echt niks anders dan smileys posten he. Wel triest eigenlijk, heeft de snuif jouw hersenen zo dusdanig aangetast dat je niet meer kan?
Jij bent de tokkie hier vriend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja, de tokkie generatie moet toch in leven worden gehouden. Jammere is dat dit soort figuren vaak kinderen maken als konijnen.
Zegt degene die elke zaterdagavond stomdronken als een mongool loopt te schelden op een forum over kloons en actsquote:
lees je eigen comments even terugquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zegt degene die elke zaterdagavond stomdronken als een mongool loopt te schelden op een forum over kloons en actsAls je de betekenis van tokkie wou weten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |