Ajax doet daar ook al aan meequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en het Eurovisie Songfestival
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
0-1
@:markdeajaxfan
Heb ik iets gemist, heftige periode oid? Sterkte dan
Maar wel een fijne periode voor ajax
We winnen de CL, beker, eredivisie en JC schaal.
Dit wordt een top Jaar
Ik heb geen zin om er over te praten maar chemo is kutquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
0-1
Dit wordt een top Jaar
Heel kut idd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:43 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om er over te praten maar chemo is kut
Sterkte Mark !quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:43 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!!quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:43 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
0-1
Dit wordt een top Jaar
Zou je de genialiteit in een Rothko of een Van Gogh zien? Ik denk het niet.quote:
Jij kan ook echt niks anders dan smileys posten he. Wel triest eigenlijk, heeft de snuif jouw hersenen zo dusdanig aangetast dat je niet meer kan?quote:
Dat heeft ook gewoon een kind he. Stel je voor zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij kan ook echt niks anders dan smileys posten he. Wel triest eigenlijk, heeft de snuif jouw hersenen zo dusdanig aangetast dat je niet meer kan?
Ha ha ik ook!!quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijnvoetballers die meedoen aan het Eurosong festival.. ik zou dan wel kijken
Limoen, zonnestraal en totale schat die je bent, hoe is het met je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijnvoetballers die meedoen aan het Eurosong festival.. ik zou dan wel kijken
Tja, de tokkie generatie moet toch in leven worden gehouden. Jammere is dat dit soort figuren vaak kinderen maken als konijnen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat heeft ook gewoon een kind he. Stel je voor zeg.
Ik heb sowieso niks met kunst.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zou je de genialiteit in een Rothko of een Van Gogh zien? Ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij kan ook echt niks anders dan smileys posten he. Wel triest eigenlijk, heeft de snuif jouw hersenen zo dusdanig aangetast dat je niet meer kan?
Jij bent de tokkie hier vriend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja, de tokkie generatie moet toch in leven worden gehouden. Jammere is dat dit soort figuren vaak kinderen maken als konijnen.
Zegt degene die elke zaterdagavond stomdronken als een mongool loopt te schelden op een forum over kloons en actsquote:
lees je eigen comments even terugquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zegt degene die elke zaterdagavond stomdronken als een mongool loopt te schelden op een forum over kloons en actsAls je de betekenis van tokkie wou weten..
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Goedenavond hier is het wel lekker actief
Pfoeee ik kan niet eens een potje pesten van @wadslak winnen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:already_in_usedan hebben er 3 dames op rij gewonnen
Ga een ander bolkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet een maand aan bolkoa inhalen
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Doen jullie nog even lief deze laatste minuten van deze maand....voor mij....
Ik ben daarentegen geen volwassen man en vader. Dus wie is hier de tokkie? En als je leven draait om punten scoren op FOK! terwijl je kinderen hebt dan heb je je prioriteiten toch echt verkeerd op orde.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:53 schreef aloa het volgende:
[..]
lees je eigen comments even terug![]()
Te sneu voor woorden
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pfoeee ik kan niet eens een potje pesten van @:wadslak winnen.
Kan je doen. Neuken wordt het toch niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:55 schreef Quotidien het volgende:
@:aiu kan ik je weer dm'en als ik ladderzat ben
Was het een goede wedstrijd ? Ik heb hem niet gezien maar was wel een goede uitslag zag ik!quote:
Ik ga bier halen. Ik ben terug als het mei isquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Doen jullie nog even lief deze laatste minuten van deze maand....voor mij....
Nee.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:55 schreef Quotidien het volgende:
@:aiu kan ik je weer dm'en als ik ladderzat ben
Je snapt er niks vanquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben daarentegen geen volwassen man en vader. Dus wie is hier de tokkie? En als je leven draait om punten scoren op FOK! terwijl je kinderen hebt dan heb je je prioriteiten toch echt verkeerd op orde.
Waarom nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan je doen. Neuken wordt het toch niet.
Ssst.....lief zijn....quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Je snapt er niks van![]()
Te dom voor woorden jij
Die hoeft van niks te weten. Gewoon jij en ik en een goede fles wijnquote:
quote:
Vind je mijn zaad zo lekker?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die hoeft van niks te weten. Gewoon jij en ik en een goede fles wijn
quote:
Alsof jouw mokkel langer dan een paar maanden dat tyfuseind gaat rijden als ze ook de grote quotidien kan neukenquote:
picsquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoeld ik bolk jullie de moeder in mei
Die zit naast mequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die hoeft van niks te weten. Gewoon jij en ik en een goede fles wijn
Weet je wat grappig is, beide maanden dat ik ook daadwerkelijk won, ging ik er aanvankelijk niet eens voorquote:
Jullie zitten naast elkaar en dan op fok! ? Dat is liefde voor eeuwig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die zit naast me
En ik ben een trouw hontje
Mokkel, lekker kleinerend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof jouw mokkel langer dan een paar maanden dat tyfuseind gaat rijden als ze ook de grote quotidien kan neuken
Neuh dank je..quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
als je pik wil kan je pik krijgen meisje
Ok leuk manquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:01 schreef wadslak het volgende:
[..]
Mokkel, lekker kleinerend.ik vraag of je mijn zaad zo lekker vind, blijkbaar hou je van mijn zaad, als je zo graag AIU wilt.
Ze zit vol van mijn zaad. Hahaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |