Heeft geen zin. Ajax komt niet eens tot t doel van Tottenham en creëert niks. Dan heb je niks aan Huntelaar.quote:
Dat Kane.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Wel fijn dat de commentator weet hoe Kane zich voelt
Als je zo onder druk staatquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:37 schreef Twiitch het volgende:
Zou Ten Hag het aandurven om met deze stand, in een uitwedstrijd halve finale CL, nog aanvallend te wisselen.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:37 schreef Twiitch het volgende:
Zou Ten Hag het aandurven om met deze stand, in een uitwedstrijd halve finale CL, nog aanvallend te wisselen.
Ik zou Neres wisselen voor Huntelaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:37 schreef Twiitch het volgende:
zijn beter in de 2de wedstrijdquote:
Omdat o.a. tadic geen pepernoot raakt. Ik bedoel niet dat die een verdediger of middenvelder moet wisselen voor een aanvaller.quote:
nee johquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Llorente speelt de wedstrijd van zijn leven
Yep met deze uitslag moet je thuis minimaal twee keer scorenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En nodig met Son terug volgende week
Dan ga je toch niet in een fase dat je zeker niet de betere partij bent ervoor kiezen méér weg te geven? Dat doe je als dat doelpunt al in de lucht hangtquote:
Driedubbel gedekt. Ook primaquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat o.a. tadic geen pepernoot raakt.
Alsof dat de messias is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En nodig met Son terug volgende week
alles beter dan die llorente.quote:
Wellicht verstaan wij wat anders onder een aanvallende wissel. Ik bedoel daarmee een wissel waarmee je aanvallender speelt. Dus een middenvelder voor een spits, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat o.a. tadic geen pepernoot raakt.
Net Cito gemaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft die Foyth morgen t eerste uur vrij?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hihiquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meivakantiequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ten Hag en wisselen blijft wel een dingetje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:44 schreef cherrycoke het volgende:
WISSELEN TEN HAG HAAL TADIC ERUIT ALSJEBLIEFT ZEG
ja, ik kijk toch nooit spurs johquote:
Denk ik ook Coco..quote:
Met huntelaar ga je heel anders spelenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:44 schreef cherrycoke het volgende:
WISSELEN TEN HAG HAAL TADIC ERUIT ALSJEBLIEFT ZEG
zet dolberg er dan inquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Met huntelaar ga je heel anders spelen
Die zijn alleen voor AJAXquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef StephanL het volgende:
Heeft er iemand van Tottenham al geel gehad?
Patricia Paay wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef StephanL het volgende:
Spaanse scheidsrechter, die hebben het niet zo op Nederland sinds 5-1.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef StephanL het volgende:
had je allang moeten wisselen,quote:
zo doen alle spaanse clubs het dus jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Met tijdrekken en smerig spel kan je dus ook een wedstrijd winnen als er al een helft voetballend niks in zit
Lekker man, niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Met tijdrekken en smerig spel kan je dus ook een wedstrijd winnen als er al een helft voetballend niks in zit
Niks mis mee man.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Die scheids wordt ‘s nachts nog wakker om de verloren slag van Den Briel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Spaanse scheidsrechter, die hebben het niet zo op Nederland sinds 5-1.
Zure kutquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:47 schreef timmmmm het volgende:
In iedergeval garantie op nog een gebroken neus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:47 schreef franklop het volgende:
Gooi Huntelaar er nog maar in voor wat meer GIF
Ten Hag gaat Tadic of Ziyech niet wisselen, dat durft ie nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier merk je toch ook wel een beetje dat Ajax een hele beperkte bank heeft. Dolberg kan erin voor Ziyech of Tadic maar dat is t dan ook
Beperkte bank voor de clquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier merk je toch ook wel een beetje dat Ajax een hele beperkte bank heeft. Dolberg kan erin voor Ziyech of Tadic maar dat is t dan ook
helft van het team is geblesseerd of geschorstquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:47 schreef franklop het volgende:
Gooi Huntelaar er nog maar in voor wat meer GIF
ik kan er nog wel een paar noemenquote:
Ja klopt, sorry. Misschien iets te voorbarig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nu wel klaar met die beledigingen naar onze kroonprinses
Pijnlijk ditquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ten Hag gaat Tadic of Ziyech niet wisselen, dat durft ie niet
Ze missen hun aanvallers. Son of Kane erbij en je had met deze tweede helft al wel wat goals om de oren gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
helft van het team is geblesseerd of geschorst
3 minuten voor tijd om tijd te rekken is niet zo spectaculair he ipv 50ste minuut wanneer het al had gemoetenquote:
Ik mag niet wedden van mijn geloofquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef cherrycoke het volgende:
wie heeft er gewed op een goal van de hunt?
Log uitquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ziyech heeft definitief bewezen niet klaar te zijn voor een topclub.
Toch ga je daar deze zomer nog minimaal een miljoentje of dertig voor vangen. Lekker man.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ziyech heeft definitief bewezen niet klaar te zijn voor een topclub.
Ga dan terug koken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Speelt Huntelaar nog?Die is toch al 'vet oud'? (ik heb het voetbal al een tijd niet gevolgd. dacht dat de oude garde er wel een beetje uit was)
35 dus dat kan netquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Speelt Huntelaar nog?Die is toch al 'vet oud'? (ik heb het voetbal al een tijd niet gevolgd. dacht dat de oude garde er wel een beetje uit was)
35quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Zie je toch joh tr*tquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Huntelaar is darter geworden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Hij was gestopt, maar is voor deze wedstrijd weer beschikbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Die heeft ook zo ontzettend hard gebikkeldquote:
@Zipportalquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Die kan beter nog 10 jaar bij Ajax voetballen joh. Stap hoger gaat ie gegarandeerd mislukkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En toch ga je daar deze zomer nog een miljoentje of dertig voor vangen. Lekker man.
Kan best nog als invaller in de laatste 5 minuten om er snel eentje in te prikken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft er 15 inliggen voor Ajax dit seizoen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Is het Feyenoordtopic dicht vanavond?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kan beter nog 10 jaar bij Ajax voetballen joh. Stap hoger gaat ie gegarandeerd mislukken
das echt vet lullig om te zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef franklop het volgende:
Vertonghen wist overigens niet eens meer waar hij was en dat hij CL aan het spelen was.
Hij gaat de winnende goal maken in de 85ste minuut in de finale tegen Barcelona ......quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef Postbus100 het volgende:
Serieus? Wtfquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef franklop het volgende:
Vertonghen wist overigens niet eens meer waar hij was en dat hij CL aan het spelen was.
Zie je wel, klopte mijn gevoel toch dat ie op het randje zat qua speelbare leeftijd. (er zijn voetballers op hogere leeftijden gestopt, dat wel)quote:
Bedankt henriettequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zie je wel, klopte mijn gevoel toch dat ie op het randje zat qua speelbare leeftijd. (er zijn voetballers op hogere leeftijden gestopt, dat wel)
Hier klinkt iemand mad, geniet gewoon van de wedstrijd johquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat kakkerlakkengeneuzel van jou al de hele avond.
NIEMAND DIE ONS STOPPEN KANquote:
Maldiniquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zie je wel, klopte mijn gevoel toch dat ie op het randje zat qua speelbare leeftijd. (er zijn voetballers op hogere leeftijden gestopt, dat wel)
Je vat het goed samenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
keurige eerste helft totdat de blessure er was van verthongen daarna heb ik 50 minuten naar chaos voetbal zitten kijken
Ja, jij.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier klinkt iemand mad, geniet gewoon van de wedstrijd joh
ik zal jan zo bellen dat ie dat moet zeggen zoquote:
Ik snap nooit hoe je zo slecht in haxball kan zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap nooit hoe je nuchter Feyenoord kan supporten.
Liefde maakt blind enso
Moeten ze wel kansen creërenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vindt het wel risky nog
1-2 is genoeg voor Tottenham met Son
Zonder hun absolute sterspelers ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef Twiitch het volgende:
Tottenham was aanvallend echt helemaal nergens. Middenveld gewonnen de tweede helft maar kut met peren zodra ze in de buurt van de zestien kwamen.
Alle ballen op llorente. Was wel bang hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef Twiitch het volgende:
Tottenham was aanvallend echt helemaal nergens. Middenveld gewonnen de tweede helft maar kut met peren zodra ze in de buurt van de zestien kwamen.
nee dat is @GGMMquote:
Sow koekoekquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe je zo slecht in haxball kan zijn
Zo zoquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zal jan zo bellen dat ie dat moet zeggen zo
wegkijker gespotquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Veel plezier met die matige gasten.
Ik ga niet kijken, ik ronsel alleen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Veel plezier met die matige gasten.
Teleurstellende uitslag? Je wint UIT in de halve finale van de CL met 0-1quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een teleurstellende uitslag en wedstrijd...dit is nog niet gespeeld.
Hey, ben jij er ook nog?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef bianconeri het volgende:
En ze winnen alweer onterecht. Dat is al de zoveelste achter elkaar.
Hoeveel mazzel kan je blijven hebben?
We moeten ook niet overdrijven he, het is een prima speler, maar De Ligt en Blind hebben dit jaar al tegen betere spitsen gestaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef cherrycoke het volgende:
met son erin ga je gewoon keihard af thuis
Kom op man. Tottenham was zo onmachtig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef bianconeri het volgende:
En ze winnen alweer onterecht. Dat is al de zoveelste achter elkaar.
Hoeveel mazzel kan je blijven hebben?
Echt, die zure Hollandse putlucht altijdquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Teleurstellende uitslag? Je wint UIT in de halve finale van de CL met 0-1
Lolquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een teleurstellende uitslag en wedstrijd...
Het team van de spurs en de kansen overwegende is dat matig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AFGUNST GENOTquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Echt, die zure Hollandse putlucht altijdaltijd is alles kut of niet goed genoeg
Op het middenveld domineerde ze gewoon in de tweede helft, veel open ruimtes maar geen aanvallers. Met Son of Kane erin ga je het echt wel moeilijk krijgen in je eigen 16.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We moeten ook niet overdrijven he, het is een prima speler, maar De Ligt en Blind hebben dit jaar al tegen betere spitsen gestaan
Nederlanders, wij zijn een kritisch volkje .....quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |