NIEMAND DIE ONS STOPPEN KANquote:
Maldiniquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zie je wel, klopte mijn gevoel toch dat ie op het randje zat qua speelbare leeftijd. (er zijn voetballers op hogere leeftijden gestopt, dat wel)
Je vat het goed samenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
keurige eerste helft totdat de blessure er was van verthongen daarna heb ik 50 minuten naar chaos voetbal zitten kijken
Ja, jij.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier klinkt iemand mad, geniet gewoon van de wedstrijd joh
ik zal jan zo bellen dat ie dat moet zeggen zoquote:
Ik snap nooit hoe je zo slecht in haxball kan zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap nooit hoe je nuchter Feyenoord kan supporten.
Liefde maakt blind enso
Moeten ze wel kansen creërenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vindt het wel risky nog
1-2 is genoeg voor Tottenham met Son
Zonder hun absolute sterspelers ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef Twiitch het volgende:
Tottenham was aanvallend echt helemaal nergens. Middenveld gewonnen de tweede helft maar kut met peren zodra ze in de buurt van de zestien kwamen.
Alle ballen op llorente. Was wel bang hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:56 schreef Twiitch het volgende:
Tottenham was aanvallend echt helemaal nergens. Middenveld gewonnen de tweede helft maar kut met peren zodra ze in de buurt van de zestien kwamen.
nee dat is @GGMMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |