Nee. Je hebt nu de keuze tussen een Nederlandse en een buitenlandse club. Ik kies voor mijn landgenoten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je Ajax nu support vanwege hun CL succes ben je een successupporter.
Liefhebber van voetbal...quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neehoor. Als jij een clun aanmoedigt om hun succes, wat maakt dat jou dan?
Ligt beetje aan wie er zou komen eigquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was je van plan naar die meet te gaan dan
quote:
Ikquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt beetje aan wie er zou komen eig
Buiten de Nederlandse competitie zie ik het probleem niet zo eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]Jij bent Ajax supporter, dat is anders. Maar als je voor Utrecht bent kan je niet ineens Ajax gaan aanmoedigen hoor, komop
Wees dan neutraal. We zijn Oostenrijk al voorbij.
Voor jou niet natuurlijk, jij bent voor Ajax. Maar als hun dalijk 500M hebben wordt Ajax 10 jaar kampioen. Zelfde als Frankrijk en Duitsland.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Buiten de Nederlandse competitie zie ik het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Zoals ik net al zei kies ik voor mijn landgenoten. Waarom zou ik voor die Engelsen zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Buiten de Nederlandse competitie zie ik het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Zolang Overmars daar zit geven ze toxh niet veel uitquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Voor jou niet natuurlijk, jij bent voor Ajax. Maar als hun dalijk 500M hebben wordt Ajax 10 jaar kampioen. Zelfde als Frankrijk en Duitsland.
Precies ja of de haat moet echt heel groot zijn...quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei kies ik voor mijn landgenoten. Waarom zou ik voor die Engelsen zijn?
Heb ik gezien dit jaar ja, salarisplafond omhoog, Blind enz gehaald. Pompt er echt wel geld in hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zolang Overmars daar zit geven ze toxh niet veel uit
Ik wil nog wel zien wat er gebeurt als ze straks half leeg gekocht wordenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb ik gezien dit jaar ja, salarisplafond omhoog, Blind enz gehaald. Pompt er echt wel geld in hoor
Dan halen ze spelers die alsnog beter zijn dan de rest van de eredivisie. En dan heb je 1 club die elk jaar kampioen wordt. Niet klagen dan he.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel zien wat er gebeurt als ze straks half leeg gekocht worden
quote:
Onze cluppies spelen toch niet voor het kampioenschapquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan halen ze spelers die alsnog beter zijn dan de rest van de eredivisie. En dan heb je 1 club die elk jaar kampioen wordt. Niet klagen dan he.
Oe geduld geduld! Maar geniet lekker van je vakantie!!quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Gefeliciteerd kampioendreamer! Je moet wel nog ff op je bolkrijm wachten. Mooooooooo!"
:"Ja! Wij zijn nog op vakantie! TJILP!"
Utrecht misschien niet, Feyenoord doet zijn best. Soms lukt dat. Maar als Ajax dalijk miljoenen investeerd is het klaarquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Onze cluppies spelen toch niet voor het kampioenschap
Utrecht nog nooit landskampioen geweest toch.?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Onze cluppies spelen toch niet voor het kampioenschap
1955-56 zo uit mn hoofdquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Utrecht nog nooit landskampioen geweest toch.?
Geen idee wat er met die uitspraak van hun isquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Koeman in die hak reclame.
Zo'n mooie kool heb ik nog nooit gemaakt.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oe geduld geduld! Maar geniet lekker van je vakantie!!![]()
![]()
Vlaaien? Bier toch??quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bwahaha! Bolke (
) heeft indigestie van de vlaaien! TJILP!"
:"Van de koeienvlaai! Moooooooo!"
:"Bwahahahahaha! Wat mal! TJILP!"
Knokken voor plek 20 jijquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bwahaha! Bolke (
) heeft indigestie van de vlaaien! TJILP!"
:"Van de koeienvlaai! Moooooooo!"
:"Bwahahahahaha! Wat mal! TJILP!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |