Ik snuif niet en ben geen ajax supporter. Hoe oud was jij ook alweer? Kinderachtig ventje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
neem nog een snuif, een andere club aanmoedigen maakt je niks anders dan een successupporter
Ja...0-1quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb ik al een doelpunt gemist?
Waarom doe je dan zo leuk over ajax? Support your localsquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik snuif niet en ben geen ajax supporter. Hoe oud was jij ook alweer? Kinderachtig ventje.
The spurs locals?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo leuk over ajax? Support your locals
Nee maar je doet leuk over Ajax, echte supporter is maar voor 1 club en dat is zijn eigen. Je beseft dat als Ajax de CL wint jouw club NOOIT meer kampioen gaat worden omdat de financiele verschillen gigantisch gaan zijn?quote:
Dat valt wel meequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig wel anders moest ik hier iedereen komen reanimeren
Dat financiele verschil is er al.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee maar je doet leuk over Ajax, echte supporter is maar voor 1 club en dat is zijn eigen. Je beseft dat als Ajax de CL wint jouw club NOOIT meer kampioen gaat worden omdat de financiele verschillen gigantisch gaan zijn?
En dan word ik successupporter genoemdquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja natuurlijk...zie het staan onder je ui
Kleine kans dat die meet doorgaat...quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die van jou sowieso de lekkerste
Als die meet ooit doorgaat
Als je Ajax nu support vanwege hun CL succes ben je een successupporter.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
En dan word ik successupporter genoemd
Wel jammerquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kleine kans dat die meet doorgaat...
Aparte ideeën heb jij.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je Ajax nu support vanwege hun CL succes ben je een successupporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |